Fitness Seller

Om schijtziek van te worden

Jeetje heb ik dat.
Mis ik de foto.
Ik ga gelijk kijken (bedankt voor de tip)

hahaha ja ik kan niet wachten op dat moment, maar ze snappen het gewoon niet, ze willen het niet snappen.. ik heb het ze al proberen uit te leggen maar volgens hun is het een obsessie als je een voedings en training schema maakt of ik honger mezelf uit.
ik weet zeker dat ik meer als hun eet. en vooral gezond!

Dat jij nu een methode/leefwijze hebt gevonden waarbij je veel succes hebt en er helemaal weg van bent,dat is heel goed.Maar andersom dat jij het niet leuk vindt dat iemand je een bepaalde leefwijze (in dit geval dus bv.Sonja Bakker) probeert op dringen,werkt dat andersom natuurlijk ook vaak zo.

Ik bedoel dit alleen niet naar Ceska,maar in het algemeen zeg maar.

Dat jij nu een methode/leefwijze hebt gevonden waarbij je veel succes hebt en er helemaal weg van bent,dat is heel goed.Maar andersom dat jij het niet leuk vindt dat iemand je een bepaalde leefwijze (in dit geval dus bv.Sonja Bakker) probeert op dringen,werkt dat andersom natuurlijk ook vaak zo.

Ik bedoel dit alleen niet naar Ceska,maar in het algemeen zeg maar.

Ja maar dat is t m juist, ik dring niemand wat op, ik wil alleen vertellen over mn ervaringen die ik heb opgedaan, ik heb ze niet gezegd dat ze het ook moeten doen, en als ze sonja b willen doen laat ik ze lekker hun gang gaan. En als ze er reultaat mee boeken ben ik BLIJ voor ze en geef ik ze complimentjes... alleen andersom is het niet zo dus. Want alles werd al afgekraakt zonder dat ik er ooit iets echt over heb kunnen vertellen.

Boeien! Lekker je eigen ding doen en iedereen aan laten blaten!

Zijn vaak a-sportieve mensen die dat zeggen :)

wat ik juist heb is dat mijn ouders altijd aan het zeiken zijn. als er weer een pakketje van de postbode met supps binnen komt zeggen ze het is wel genoeg zo je moet niet te opgeblazen worden. als ik in mijn blote barst loop krijg ik het te horen.. als ik een strak shirt aan heb krijg ik commentaar. ik wordt er af en toe schijtziek van.
terwijl ik altijd van me broer te horen krijg dat ik een p*ssy ben en dat hij amper spieren ziet. en van sommige vrienden krijg ik weer te horen dat ze het zien dat ik fitnes en van andere krijg ik dan weer te horen dat je echt helemaal niks zie..

ik snap er af en toe echt niks meer van. het enigste wat ik weet is dat ik er in ieder geval schijtziek van word. hou gewoon allemaal je bek en laat me lekker me gang gaan denk ik dan. zolang ik er maar plezier van heb toch?

Mijn moeder vind het totale onzin wat ik doe. Stuurt me liever naar een dietist :o . Ze snapt het zelf niks van ook als ik het haar een beetje probeer uit te leggen (zover ik het zelf weet:p). En zegt dan dat ik dom bezig ben en naar dietist moet omdat die het beter weet.
Op mijn werk vonden ze het wel cool maar voor een vrouw te, maar ze maakte wel gebruik van me als er iets zwaars gedaan moest worden :D .
Nou ben ik voornamelijk gewoon nog veelste dik:o dus word daar door de meeste mensen op veroordeeld:rolleyes: Jammer want ik eet gezond en sport regelmatig maar toch word je aangezien als lui en vreetzak......nou moet ik zeggen dat ik wel uit die fase kom:o:o:o Maar ben vorig jaar 20 kilo afgevallen en dat wil ik eigenlijk dit jaar nog een keertje lichtjes overdoen:)
Instructeurs op de sportschool vinden het wel cool dat een vrouw eens krachttraining doet en niet alleen maar op de loopband hobbelen en met lichte gewichten werken. Maar wat de omgeving ervan vind, maakt mij niets uit, het is mijn lichaam.

Ik word er op me werk bijna niet meer op me eetgedrag aangesproken gelukkig.
Vandaag aan mijn keto dieet begonnen zonder commetaar gehad te hebben.
Nu even afwachten of ze eindelijk zijn gestopt met zeuren.

Vandaag was er weer taart op m'n werk - ik heb iedereen wijs gemaakt dat ik niet van taart hou, en het zonde vind om 'voor de aardigheid' een stukje te nemen. Werd zonder problemen geaccepteerd. Heb wel moeten beloven dat als er iemand op koekjes trakteert dat ik dan neem (want daar houd ik wel van!).
Geen problemen met taart meer voor mij op m'n werk ;)

Vandaag was er weer taart op m'n werk - ik heb iedereen wijs gemaakt dat ik niet van taart hou, en het zonde vind om 'voor de aardigheid' een stukje te nemen. Werd zonder problemen geaccepteerd. Heb wel moeten beloven dat als er iemand op koekjes trakteert dat ik dan neem (want daar houd ik wel van!).
Geen problemen met taart meer voor mij op m'n werk ;)

Haha goed geregeld.
Helaas kan ik ze dat op me werk niet wijs maken en de laatste keer dachten ze dat ik afsloeg, omdat ik goed voor de dag wou komen in de sportschool tiijdens me meting en gesprek die zelfde dag.1 vroeg of ik bang was of hij zou vragen wat ik die dag gegeten heb.f

Echt he,wanneer snappen mensen dat ik dit voor mezelf doe en niet om bij andere goed voor de dag te komen.

Ik word er op me werk bijna niet meer op me eetgedrag aangesproken gelukkig.
Vandaag aan mijn keto dieet begonnen zonder commetaar gehad te hebben.
Nu even afwachten of ze eindelijk zijn gestopt met zeuren.

hej ben je begonnen? super :-)
mail me over de ervaringen :D
Wacht maar daar ga je ook nog commentaar op krijgen.
Ik ben iedere keer de enige gek aan boord met tupperware bakjes en eigen eten, en als ze dan af en toe zien wat er in zit (kaas,vlees, mayo etc) snappen ze het al helemaal niet dat dat een dieet kan zijn lol.

Terug
Naar boven