grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha ja ik kan niet wachten op dat moment, maar ze snappen het gewoon niet, ze willen het niet snappen.. ik heb het ze al proberen uit te leggen maar volgens hun is het een obsessie als je een voedings en training schema maakt of ik honger mezelf uit.
ik weet zeker dat ik meer als hun eet. en vooral gezond!
Dat jij nu een methode/leefwijze hebt gevonden waarbij je veel succes hebt en er helemaal weg van bent,dat is heel goed.Maar andersom dat jij het niet leuk vindt dat iemand je een bepaalde leefwijze (in dit geval dus bv.Sonja Bakker) probeert op dringen,werkt dat andersom natuurlijk ook vaak zo.
Ik bedoel dit alleen niet naar Ceska,maar in het algemeen zeg maar.
. Ze snapt het zelf niks van ook als ik het haar een beetje probeer uit te leggen (zover ik het zelf weet
). En zegt dan dat ik dom bezig ben en naar dietist moet omdat die het beter weet.
.
dus word daar door de meeste mensen op veroordeeld
Jammer want ik eet gezond en sport regelmatig maar toch word je aangezien als lui en vreetzak......nou moet ik zeggen dat ik wel uit die fase kom

Maar ben vorig jaar 20 kilo afgevallen en dat wil ik eigenlijk dit jaar nog een keertje lichtjes overdoen

Vandaag was er weer taart op m'n werk - ik heb iedereen wijs gemaakt dat ik niet van taart hou, en het zonde vind om 'voor de aardigheid' een stukje te nemen. Werd zonder problemen geaccepteerd. Heb wel moeten beloven dat als er iemand op koekjes trakteert dat ik dan neem (want daar houd ik wel van!).
Geen problemen met taart meer voor mij op m'n werk![]()
Ik word er op me werk bijna niet meer op me eetgedrag aangesproken gelukkig.
Vandaag aan mijn keto dieet begonnen zonder commetaar gehad te hebben.
Nu even afwachten of ze eindelijk zijn gestopt met zeuren.