grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil jullie alleen maar helpen
Goed voor je zelf vertrouwen toch![]()

Op zondag ochtend heb je natuurlijk wel de echte ruige kerels in de gym
De rest zit in de kerkbank.
De garantie voor complimenten dus![]()

Op 2e paasdag om 9.00u trouwens ook!Op zondag ochtend heb je natuurlijk wel de echte ruige kerels in de gym
De rest zit in de kerkbank.
De garantie voor complimenten dus![]()

Nou, meer de ruigere variant, zoals je al zei...

je checkt hoeveel kcal je nodig hebt op 1 dag om te functioneren en daar ga je gewoon 300 onder zitten om af te vallen en 300 boven om aan te komen

Ach ze heeft het beste met je voor zo te lezen.hier nog een prachtig voorbeeld van onwetendheid van een vriendin van mij, ff een stukje kopieeren van onze chat vanmorgen. Je probeert t iemand uit te leggen maar ze willen gewoon niet luisteren ofzo ik weet niet wat t is.
er kan geen koffie bij me naar binnen
[9:23:05] x: bah
[9:23:16] Laura: oh ik heb net een lekkere bak gezet
[9:23:25] Laura: alleen geen suiker en melk meer dri n :S
[9:23:45] xl: waarom :S
[9:24:02] x: op?
[9:24:56] Laura: nee maar kben met dat keto gebeuren gestart, even kijken of t wat is maar daar mag je niet echt zuivel bij
[9:25:58] x: oh hou toch op gewoon groente aardappelen en fruit val je ook van af zometeen kom je in het jo jo effect
[9:26:38] Laura: neej maar dit is maar tijdelijk ik wil het ff prberen en ff van leren voor mn opleiding straks
[9:27:05] x: oh okay je moet zelf weten ja kan ook sonja bakker volgen ben ik 8 kilo mee afgevallen en 8 weken
[9:27:18] x: en is niet eens zo moeilijk\
[9:29:41] Laura: ja maar dat is ook niet de way to go. het principe is gewoon eigenlijk je voeding aan te passen en je onderhoud berekenen hoeveel kcals je nodig hebt op n dag en daar dan een schema op maken op basis van Koolhydraten, eiwitten en vetten
[9:29:52] Laura: echt puzzel werk maar ik vind het echt leuk
[9:30:44] x: pfffff nou niks voor mij gewoon normaal en gezond eten
[9:31:55] Laura: ja is ook normaal en gezond, alleen net ff wat gerichterje checkt hoeveel kcal je nodig hebt op 1 dag om te functioneren en daar ga je gewoon 300 onder zitten om af te vallen en 300 boven om aan te komen
[9:32:07] x: het lijkt wel of je geobserdeerd bent door afvallen en dieeten en weet ik t :S
[9:32:13] x: blijf lekker jezelf man
[9:32:18] xl: je ziet er toch goed uit
[9:32:41] x: je leven draait er bijna om :S
[9:33:09] Laura: neej man maar dit heeft niks met mij te maken, ik ben gewoon aan t leren
[9:33:30] Laura: kom op kheb me van t weekend n pak pringels en dikke chocola doorheen gewerkt
[9:34:15] x: neej maar zo een gevoel had ik er van en ik wil dat je gewoon ejzelf blijft
[9:34:20] Laura: ik ben me er gewoon in gaan interesseren en ik heb gewoon een hoop geleerd en vind het leuk om te vertellen en eventueel andere mensen te helpen
[9:34:52] xl: okay
![]()

hier nog een prachtig voorbeeld van onwetendheid van een vriendin van mij, ff een stukje kopieeren van onze chat vanmorgen. Je probeert t iemand uit te leggen maar ze willen gewoon niet luisteren ofzo ik weet niet wat t is.
er kan geen koffie bij me naar binnen
[9:23:05] x: bah
[9:23:16] Laura: oh ik heb net een lekkere bak gezet
[9:23:25] Laura: alleen geen suiker en melk meer dri n :S
[9:23:45] xl: waarom :S
[9:24:02] x: op?
[9:24:56] Laura: nee maar kben met dat keto gebeuren gestart, even kijken of t wat is maar daar mag je niet echt zuivel bij
[9:25:58] x: oh hou toch op gewoon groente aardappelen en fruit val je ook van af zometeen kom je in het jo jo effect
[9:26:38] Laura: neej maar dit is maar tijdelijk ik wil het ff prberen en ff van leren voor mn opleiding straks
[9:27:05] x: oh okay je moet zelf weten ja kan ook sonja bakker volgen ben ik 8 kilo mee afgevallen en 8 weken
[9:27:18] x: en is niet eens zo moeilijk\
[9:29:41] Laura: ja maar dat is ook niet de way to go. het principe is gewoon eigenlijk je voeding aan te passen en je onderhoud berekenen hoeveel kcals je nodig hebt op n dag en daar dan een schema op maken op basis van Koolhydraten, eiwitten en vetten
[9:29:52] Laura: echt puzzel werk maar ik vind het echt leuk
[9:30:44] x: pfffff nou niks voor mij gewoon normaal en gezond eten
[9:31:55] Laura: ja is ook normaal en gezond, alleen net ff wat gerichterje checkt hoeveel kcal je nodig hebt op 1 dag om te functioneren en daar ga je gewoon 300 onder zitten om af te vallen en 300 boven om aan te komen
[9:32:07] x: het lijkt wel of je geobserdeerd bent door afvallen en dieeten en weet ik t :S
[9:32:13] x: blijf lekker jezelf man
[9:32:18] xl: je ziet er toch goed uit
[9:32:41] x: je leven draait er bijna om :S
[9:33:09] Laura: neej man maar dit heeft niks met mij te maken, ik ben gewoon aan t leren
[9:33:30] Laura: kom op kheb me van t weekend n pak pringels en dikke chocola doorheen gewerkt
[9:34:15] x: neej maar zo een gevoel had ik er van en ik wil dat je gewoon ejzelf blijft
[9:34:20] Laura: ik ben me er gewoon in gaan interesseren en ik heb gewoon een hoop geleerd en vind het leuk om te vertellen en eventueel andere mensen te helpen
[9:34:52] xl: okay
![]()

pff nou begint een andere vriendin alweer te zeiken.. de t*ring waarom laten ze me niet gewoon met rust.
Ik ben geobsedeerd, een niet gezond volgens hun, ik moet normaal doen met calorieen en vetten tellen enzo![]()

ja daarom ben ik ook zo blij hier en met jullie... jullie snappen me ten minste![]()

ja daarom ben ik ook zo blij hier en met jullie... jullie snappen me ten minste![]()

pff nou begint een andere vriendin alweer te zeiken.. de t*ring waarom laten ze me niet gewoon met rust.
Ik ben geobsedeerd, een niet gezond volgens hun, ik moet normaal doen met calorieen en vetten tellen enzo![]()
Dit is namelijk de zoveelste dergelijke post die ik van je lees.