Fitness Seller

Om schijtziek van te worden

mensen zijn jaloers.

Je hebt met niemand iets te maken dus ***** them!

Aahh wat heb je het toch zwaar Ceska.

Wat dacht je van niet lopen b**chen en gewoon gaan trainen? Zo ripped ben jij namelijk niet.

Volgens mij zit je namelijk meer er over te praten en te mekkeren over matige progressie dan dat je zit te knallen in de gym :) Dit is namelijk de zoveelste dergelijke post die ik van je lees.

En dat slaat waarop? zo zwaar heb ik het niet...

en heb ik ooit gezegd dat ik ripped ben ofzo ???

Ach laat hem hij is jaloers

Daarom jij kan lekker zeiken endat staat hem waarschijnelijk niet aan haha.

waarschijnlijk ongesteld ofzo :)

Ja klopt op jou, na 8 jaar trainen en dan 90kg squatten op reps na het zetten van de eerste paar spuiten/ tabs, beest!

@ Ceska, eerste post was duidelijk zat, goeiedag verder.

Hhaha jarloerze bal ik heb al die jaren teminste mij kapot kunnen zuipen en vreten en snuiven en nu van bb genieten zo maak ik teminste nog eens wat mee mijn leven :D

Zomaak je geen vrienden iig ieder zijn ding lijkt mij....
Probeer wat mensen kennis te krijgen dan leer je anderen accepteren

Zomaak je geen vrienden iig ieder zijn ding lijkt mij....
Probeer wat mensen kennis te krijgen dan leer je anderen accepteren

Ik hoef ook geen vrienden te worden met jou of met Ceska.

Vond alleen dat er niet zo gepiept moet worden als mensen commentaar hebben terwijl je zelf interessant loopt te doen over wat je doet.

@mensen die zich ****ing dedicated voelen omdat ze anders dan gemiddeld fitness volk zijn. En hier maar klagen en klagen, zeg er dan gewoon wat van, trek je mond open. Dat je hier komt klagen is een teken dat je het in real life niet durft te zeggen.

Blijkbaar ben ik niet de enige die er zo over denkt.

Duidelijk zijn is iets anders dan kortaf reageren, Mel.

Zeg Ceska niet zo kletsen maar die foto groter posten van je Avatar zodat we kunen beoordelen hoe hard je gewerkt hebt ;)

Hhaha jarloerze bal ik heb al die jaren teminste mij kapot kunnen zuipen en vreten en snuiven en nu van bb genieten zo maak ik teminste nog eens wat mee mijn leven :D

Heel cool inderdaad, jezelf kapot zuipen en snuiven willen we allemaal! Ga trouwens eens leren schrijven ofzo.

Heel cool inderdaad, jezelf kapot zuipen en snuiven willen we allemaal! Ga trouwens eens leren schrijven ofzo.
Je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik. Heb teminste van alles al meegemaakt en niet zielig vanaf mijn 17 een strak leven leiden, Nu kan ik serieus de dingen op gaan pakken die ik wil
doen. En dat doe ik dus ook.

Voor bodybuiling is nog tijd zat voor een heftige maar ook leuke jeugd niet

Terug
Naar boven