Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee, dit verandert de zaak natuurlijk niet. Kijk, ik heb nu minder medelijden met het slachtoffer, maar de kwestie dat de politie niet naar binnen ging staat nog steeds.
Nu is het een hondenbaan om politie-agent te zijn, maar die rechtlijnige 'befehl ist befehl' mentaliteit is in dit soort gevallen toch onwenselijk. Tegelijkertijd, Nederlanders keken ook toe hoe een halve stad werd weggevoerd om later uitgeroeid te worden. Mandaat om in te grijpen zou veel meer op straat moeten liggen i.p.v. dat alles eerst door hogerhand moet worden beslist.
nee, de politie had alsnog moeten ingrijpen, maar nu snap ik wel hoe 2 mensen op het idee komen iemand dood te martelen...Waarom? Omdat het slachtoffer het misschien verdient is het terecht dat de politie (die bovendien zeer waarschijnlijk geen benul heeft van de reden) iemand laat afslachten?
Dat de politie had moeten ingrijpen staat voor mij vast. Maar er zit nu wel een zeer positieve kant aan dit verhaal![]()
Ik volg je niet. Ken jij buiten de mens nog een dier dat wraak neemt? Beschaving bestaat wel, maar ze heeft een keerzijde.We zijn nu eenmaal dieren, dus zo raar vind ik deze wraakactie echt niet. Of wil iemand beweren dat de mens een beschaaft ras is ?
Positief als die kerel ook daadwerkelijk schuldig is. Van het veiligheidsgevoel van de mensen die de angstkreten gehoord hebben schiet er maar weinig over imo. Zij hebben enkel gehoord dat de poltitie een man heeft laten doodmartelen.
Ik volg je niet. Ken jij buiten de mens nog een dier dat wraak neemt? Beschaving bestaat wel, maar ze heeft een keerzijde.