AndroidHealthClinic

Politie doof voor gegil martelmoord

en daar gaat ons belastinggeld naar toe...

Lees net op geensT...

Meneer trok namelijk geregeld zijn 5-jarige zoontje aan stukken. En onder het motto 'Alles zullen we eerlijk delen' vroeg hij zijn vrouwtje Marian gezellig mee te doen! Die stapte naar de pliesie, maar niet voordat ze Wouter en Jeffrey van haar zieke echtgenoot op de hoogte bracht. Wouter op zijn beurt is, als we zijn in de Televaag leeglopende vriendinnetje Magda mogen geloven, een cokesnuivende ex-TBS'er die menig gewapende overval op zijn naam heeft staan. Samen met zijn in Pijnacker en omstreken beruchte maatje Jeffrey mepten en schopten ze Bjorn de Pedo midden in de nacht morsdood. Buiten op straat hield de pliese zoals bekend dapper buurtgenoten in bedwang die op het gegil afkwamen. Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen...

dus het was een pedofiel...

Wat een mongolisering van het nieuws weer door GS.

'Martelmoord om misbruik kind'
Uitgegeven: 6 juli 2007 08:29
Laatst gewijzigd: 6 juli 2007 08:30

AMSTERDAM - De twee verdachten van het doodmartelen van de 28-jarige man in Pernis hebben hem waarschijnlijk omgebracht omdat het slachtoffer zich veelvuldig heeft vergrepen aan zijn vijfjarige zoontje.

De 24-jarige ex-vriendin van het slachtoffer, de eveneens aangehouden Marian D., zou de twee daarover hebben ingelicht. Die besloten het recht in eigen hand te nemen. Dat schrijft De Telegraaf vrijdag.

Marian D. zou ook naar de politie zijn gestapt om te vertellen over het misbruik van haar zoontje. Maar de twee mannen namen het recht in eigen hand en martelden het slachtoffer, geïnspireerd door de Amerikaanse horrorfilm Hostel 2, door hem op een stoel vast te binnen en hem tot overlijdens toe te slaan en te schoppen.

Ziekelijk

De Telegraaf sprak met de ex-vriendin van een van de twee mannen, Magda E. Zij zegt de film samen met haar ex te hebben gekeken. "Die macht en totale controle over een slachtoffer wil ik ook meemaken", heeft hij tijdens het kijken naar de film tegen haar gezegd. "Zijn hang naar geweld is ziekelijk", zegt E. in de Telegraaf.

"Hij is levensgevaarlijk, vooral als hij stijf van de coke staat." De man zou ook een bekende zijn van het slachtoffer. Volgens E. waren de twee samen een 'wiethok' aan het opzetten.

Onderzoek

De politie liet donderdag weten dat de rijksrecherche onderzoek gaat doen naar de gang van zaken rond de moord, ruim twee weken geleden. Agenten hebben voor de woning op versterking gewacht terwijl de 28-jarige Rotterdammer werd gemarteld.

Dit op grond van een 'veiligheidsafweging', gemaakt samen met onder andere de chef van dienst. Of deze afweging juist is geweest, moet blijken uit het rijksrechercheonderzoek.

Bron www.nu.nl

http://www.nu.nl/news/1142183/13/'Martelmoord_om_misbruik_kind'.html

Als ie daadwerkelijk een pedo was, dan is het zijn verdiende loon. :D

haha dat veranderd mijn kijk op het verhaal wel.

Nee, dit verandert de zaak natuurlijk niet. Kijk, ik heb nu minder medelijden met het slachtoffer, maar de kwestie dat de politie niet naar binnen ging staat nog steeds.

tjah kan me wel voorstellen dat je door het lint gaat als je zoontje verkracht is.

dat de politie niks deed is gewoon onbegrijpelijk :eek!:

Nee, dit verandert de zaak natuurlijk niet. Kijk, ik heb nu minder medelijden met het slachtoffer, maar de kwestie dat de politie niet naar binnen ging staat nog steeds.

Minder ? Wat doe jij als je dochtertje van 5 seksueelword misbruikt, en word verkocht in de buurt als mini h**r ??

Op het moment dat het in de buurt bekend is, heb je zo 100 man die helpen stenigen ...

Kinderen moet je gewoon van afblijven.

Ik weet zeker, als vandaag of morgen iemand hier post dat zijn zoontje of dochter seksueelis misbruikt. Er zo 10 man klaar staan om even langs te gaan...

Dan maar hopen dat die pedo het overleefd ..

Nu is het een hondenbaan om politie-agent te zijn, maar die rechtlijnige 'befehl ist befehl' mentaliteit is in dit soort gevallen toch onwenselijk. Tegelijkertijd, Nederlanders keken ook toe hoe een halve stad werd weggevoerd om later uitgeroeid te worden. Mandaat om in te grijpen zou veel meer op straat moeten liggen i.p.v. dat alles eerst door hogerhand moet worden beslist.

Nou, al de bekendheid om de martelmoord heeft er in ieder geval voor gezorgd dat de rijksrecherche nu wél een onderzoek in gaat stellen terwijl ze dat eerst helemaal niet van plan waren. Waarschijnlijk horen we van dat onderzoek toch nix meer maar goed...
Daarnaast blijkt nu ook waar ons laffe rechtssysteem toe leidt; mensen nemen het recht in eigen hand. Je weet dat als je kind verkracht wordt, dat de dader hooguit 1,5 jaar de bak in gaat en dan alleen nog als ie meerdere kinderen heeft misbruikt. tenzij je zelf iets doet.

Nu is het een hondenbaan om politie-agent te zijn, maar die rechtlijnige 'befehl ist befehl' mentaliteit is in dit soort gevallen toch onwenselijk. Tegelijkertijd, Nederlanders keken ook toe hoe een halve stad werd weggevoerd om later uitgeroeid te worden. Mandaat om in te grijpen zou veel meer op straat moeten liggen i.p.v. dat alles eerst door hogerhand moet worden beslist.

Ik ben het absoluut met je eens dat burgers zelf ook eerder mogen ingrijpen.
Maar: als er al politie aanwezig is, dan verwacht je toch dat zij t doen; uiteindelijk krijgen zij betaald om de orde te handhaven. En als er toch mensen zijn geweest die naar binnen wilden gaan dan zouden ze waarschijnlijk nog tegengehouden worden door de politie ook.

edit: sorry verkeerd gelezen; jouw punt is dat politie meer zelf moet bepalen of ingrijpen nodig is. ben ik t ook mee eens.

Waarom? Omdat het slachtoffer het misschien verdient is het terecht dat de politie (die bovendien zeer waarschijnlijk geen benul heeft van de reden) iemand laat afslachten?
nee, de politie had alsnog moeten ingrijpen, maar nu snap ik wel hoe 2 mensen op het idee komen iemand dood te martelen...

Dat de politie had moeten ingrijpen staat voor mij vast. Maar er zit nu wel een zeer positieve kant aan dit verhaal :D

We zijn nu eenmaal dieren, dus zo raar vind ik deze wraakactie echt niet. Of wil iemand beweren dat de mens een beschaaft ras is ?

Eens met Mighty, zij hebben destijds niet geweten wat de precieze situatie binnnen was, het pand bestormen is dan gewoon dom. De versterking had wel veel sneller ter plekke moeten zijn...

Dat de politie had moeten ingrijpen staat voor mij vast. Maar er zit nu wel een zeer positieve kant aan dit verhaal :D

Positief als die kerel ook daadwerkelijk schuldig is. Van het veiligheidsgevoel van de mensen die de angstkreten gehoord hebben schiet er maar weinig over imo. Zij hebben enkel gehoord dat de poltitie een man heeft laten doodmartelen.
We zijn nu eenmaal dieren, dus zo raar vind ik deze wraakactie echt niet. Of wil iemand beweren dat de mens een beschaaft ras is ?
Ik volg je niet. Ken jij buiten de mens nog een dier dat wraak neemt? Beschaving bestaat wel, maar ze heeft een keerzijde.

Positief als die kerel ook daadwerkelijk schuldig is. Van het veiligheidsgevoel van de mensen die de angstkreten gehoord hebben schiet er maar weinig over imo. Zij hebben enkel gehoord dat de poltitie een man heeft laten doodmartelen.

Ik volg je niet. Ken jij buiten de mens nog een dier dat wraak neemt? Beschaving bestaat wel, maar ze heeft een keerzijde.

Ik snap wat je bedoelt. Ik doelde echter meer op het moorden zelf. Niet op wraak specifiek. Had ik duidelijker neer kunnnen zetten idd.

Terug
Naar boven