Fitness Seller

Politie doof voor gegil martelmoord

ow ja? Ervaring met de opleiding dan? Ze hebben trouwens toch ook versterking gevraagd ui.

eerst lezen pik. ik zeg agenten moeten gewoon eerst versterking vragen en dan naar binnen gaan, deze vroegen wel om versterking maar mochten niet naar binnen

CoD zei:
Ik denk dat dit toch wel zwaarder wordt gestraft. Kijk bijvoorbeeld eens naar Johan S. 16 jaar als eis, dat is voor verkrachting in Nederland toch behoorlijk zwaar, en dit alleen omdat ze hem gevaarlijk achten. (de straffen voor verkrachting kunnen niet zwaar genoeg zijn, dus niet dat ik de straf te zwaar vind. Maar als je het vergelijkt met mensen die kinderen misbruiken e.d., dan is het toch een zware straf)

En als je iemand dood kunt martelen, dan ben je imo toch ook wel gevaarlijk. (iemand zoveel pijn toebrengen... )

was sarcastisch, ze zullen heus wel meer krijgen maar de straf die ze verdienen zullen ze nooit krijgen.

en versterking na een half uur??? die zouden er binnen 5/7 minuten moeten zijn. Bleef het statief van het flitsapparaat vastzitten ofsow?

Een van mijn beste maten zit nu in zijn laatste jaar. Is zoals zovelen eraan begonnen omdat zijn opties nogal beperkt waren. Mooie anekdote van hem was over een of andere zeug, die ook de opleiding doet en stomdronken met haar badge voor een discotheek stennis liep te schoppen omdat ze eruit was gezet.

Ik heb toch echt het idee dat in veel andere landen een ander soort type kiest om agent te worden.

Onzin, die types zal je overal hebben maar omdat je maat toevallig iemand kent lijkt het daar misschien op.

eerst lezen pik. ik zeg agenten moeten gewoon eerst versterking vragen en dan naar binnen gaan, deze vroegen wel om versterking maar mochten niet naar binnen

en versterking na een half uur??? die zouden er binnen 5/7 minuten moeten zijn. Bleef het statief van het flitsapparaat vastzitten ofsow?

Dat moeten ze toch ff wachten totdat de versterking er is, pik.

Voor jouw beperkte beeldvorming. Politie die staan te flitsen zitten bij een heel ander onderdeel van de politie als de mannen en vrouwen die in de wijk werken.

Laatst bewerkt:
ik vraag me nu trouwens ook af "hoe" ze hem hebben mishandelt...

politie heeft weer eens gefaald!

Oh, heb jij ze in hun broek zien schijten dan? Als je niks mag doen, mag je niks doen. Heb je mooi een onbetaalde schorsing aan je broek hangen. Mijn huur moet ook betaald worden, dus ik geef die agenten groot gelijk.
Je gaat niet de held uithangen voor 1896 euro bruto per maand, helemaal niet als je directe chef je dat uitdrukkelijk verbied.

Haha dan ben jij net zo'n held als de rest van die mietjes.........

Mocht ik agent geweest zijn en echte martel geluiden gehoord hebben dan had mijn huur me even niets kunnen schelen. Zeker niet als ik gewapend was geweest.

Dat bijna heel DBB je gelijk geeft zegt iets over de mentaliteit hier :als iemand tegen je auto aanleunt mag je hem in elkaar beuken , kinderen die stokken in het water gooien mag je keihard aanpakken , als iemand naar RobGee op het podium klimt mag je hem met z'n 5-en in elkaar trappen terwijl hij op de grond ligt maar als het echt noodzakelijk is en iemand gemarteld wordt moet je wachten op een seintje van het hoofdbureau ............:roflol: Losers........

Nogmaals: hadden die gasten uberhaubt wel door dat de politie er was? Het lijkt me namelijk sterk dat je iemand blijft martelen en uiteindelijk zelfs vermoordt als je weet dat er politie buiten klaarstaat om je straks te arresteren.

Als die agenten inderdaad zo fluisterstil waren dat die martelende gasten dachten dat ze ongestoord hun 'werk' konden afmaken valt die agenten wel degelijk wat te verwijten vind ik. Sterker nog: dan moeten ze de cel in.

De gedachte alleen al dat jij op die stoel gemarteld wordt terwijl buiten de politie z'n best doet je martelaars vooral niet af te leiden van hun bezigheden...

Misschien moeten ze toch eens wat meer op intelligentie gaan selecteren bij de korpsen.

was sarcastisch, ze zullen heus wel meer krijgen maar de straf die ze verdienen zullen ze nooit krijgen.

En wat is dan volgens jou de straf die ze verdienen ? TBS lijkt mij persoonlijk een passende straf bij zo'n daad. Verder ben ik van mening dat men bij zo'n daad nog wel een tweede kans in de maatschappij verdient, maar wel na een serieuze behandeling en mits de kans op herhaling niet al te groot is.

Uiteraard zullen er nu wel weer opmerkingen komen over 'ja, maar stel dat jouw zus/broer/moeder/vader/etc blabla'; Oke, dan zou mijn gevoel wel zeggen sluit maar voor altijd op. Maar dat is eigenlijk ook geen oplossing imo.

En wat is dan volgens jou de straf die ze verdienen ? TBS lijkt mij persoonlijk een passende straf bij zo'n daad. Verder ben ik van mening dat men bij zo'n daad nog wel een tweede kans in de maatschappij verdient, maar wel na een serieuze behandeling en mits de kans op herhaling niet al te groot is.

Waarom lijkt TBS jou een passende straf CoD? Zonder dat je ze onderzocht hebt zoiets roepen slaat nergens op. Misschien hebben ze justitioneel gezien geen afwijking en is jouw roep om TBS dus dikke BS.........

Over de 2e kans in de maatschappij ga ik het maar niet hebben.....

Ophangen is de enige oplossing, alleen bestaat die niet.

Ik poep op de politie, een vriend van mij zag laatst vier jongeren helemaal los gaan voor een cafe'tje en stenen door de ruiten gooien. De politie stond aan de overkant te kijken. TE KIJKEN !!! Die maat van me heeft toen met zijn dronken kop naar ze geschreeuwd "waarom doe jullie niks sukkels ?" maar ze bleven alleen maar kijken en de jongens liepen daarna langs de agenten rustig weer weg.
Moet je in amerika proberen, word je gelijk neergeschoten LOL

Mocht ik agent geweest zijn en echte martel geluiden gehoord hebben dan had mijn huur me even niets kunnen schelen. Zeker niet als ik gewapend was geweest.

En dat bedoel ik dus te zeggen. Als je dat had gedaan, was je de volgende dag geen agent meer. Elke agent die z'n best doet wordt simpelweg de grond ingetrapt, zo werkt het nou eenmaal. Dan word je een te groot risicofactor, niet alleen voor je team, maar ook voor het imago van het korps. Want dat softe vinden ze nou eenmaal een prima imago daar in Den Haag.

En dat bedoel ik dus te zeggen. Als je dat had gedaan, was je de volgende dag geen agent meer. Elke agent die z'n best doet wordt simpelweg de grond ingetrapt, zo werkt het nou eenmaal. Dan word je een te groot risicofactor, niet alleen voor je team, maar ook voor het imago van het korps. Want dat softe vinden ze nou eenmaal een prima imago daar in Den Haag.

En dat is nou zo jammer, Jizza.

Wel ziekelijk die gasten hoor...

wie doet eigenlijk zoiets zelfs als ie het zelf zou willen ;en de politie mag niets doen ....

Misschien als ons rechtsysteem wat anders wordt ingericht, zou je wel als een dolle met 20 vuurwapens naar binnen kunnen rennen en de boel aan flenters schieten.

Maja, de vraag is of in zo'n maatschappij wilt leven.......

veel van jullie lijken te vinden dat die agenten goed gehandeld hebben maar daar ben ik het gewoon niet mee eens.
Ten eerste werd er iemand onder hun neus doodgemarteld zonder dat zij iets ondernamen behalve wachten op versterking. (gooi op z'n minst een steen door de ruit of bel een keer aan of zo....)
Daarnaast denk ik niet dat als je iemand z'n leven redt dat je dan ontslagen wordt, zelfs niet bij onze corrupte politie.
Verder krijgen die agenten een extra bonus boven op hun loon voor het "extra risico" dat zij lopen.

Voor degenen die opmerkten dat er misschien bijna niks te horen was; de hele straat stond vol mensen dus er zal zeker wel iets te horen zijn geweest.

veel van jullie lijken te vinden dat die agenten goed gehandeld hebben maar daar ben ik het gewoon niet mee eens.
Ten eerste werd er iemand onder hun neus doodgemarteld zonder dat zij iets ondernamen behalve wachten op versterking. (gooi op z'n minst een steen door de ruit of bel een keer aan of zo....)
Daarnaast denk ik niet dat als je iemand z'n leven redt dat je dan ontslagen wordt, zelfs niet bij onze corrupte politie.
Verder krijgen die agenten een extra bonus boven op hun loon voor het "extra risico" dat zij lopen.

Voor degenen die opmerkten dat er misschien bijna niks te horen was; de hele straat stond vol mensen dus er zal zeker wel iets te horen zijn geweest.

Echt te bizar voor woorden toch. Stel je voor... Je zit vastgebonden op een stoel en een kanker mafkees bewerkt je voor de lol met een boormachine, terwijl iedereen kijkt en geen **** doet! Ik ben het met je eens, gooi dan op z'n minst een paar stenen door de ruit ofzo...

Terug
Naar boven