black rush
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

100 % laf weer van die k*t agentjes als ik dat gezien had dat ze daar stonden te wachten had ik ze gewoon naar binnen getrapt stelletje schijterts

als ik een pistool op zak had was ik echt wel naar binnen gegaan, al zou ik nooit een juut worden dan. als ik als burger langsliep denk ik eerst politie bellen en daarna kijken wat er aan de hand is, als burger ben je volgens mij ook strafbaar als je iemand in nood niet helpt of de politie belt ofsow. het probleem is ook juist dat er zo'n pikkie in kantoor zit die zegt dat ze niks mogen doen, hij is er niet bij dus het kan hem geen fl**ker schelen ook kan hij de situatie niet inschatten, de agenten moeten dat zelf kunnen inschatten wanneer ze moeten helpen. alleen zoals ik al zij de agenten in nederland zijn niks, behoorlijke trainingen krijgen ze niet. als ik mijn opleiding niet haal kan ik altijd nog agent worden![]()
als een vriend van je word aangevallen help je toch ook dus de politie moet ook burgers helpen lijkt mij hoor en niet alleen koffie drinken
als ik een pistool op zak had was ik echt wel naar binnen gegaan, al zou ik nooit een juut worden dan. als ik als burger langsliep denk ik eerst politie bellen en daarna kijken wat er aan de hand is, als burger ben je volgens mij ook strafbaar als je iemand in nood niet helpt of de politie belt ofsow. het probleem is ook juist dat er zo'n pikkie in kantoor zit die zegt dat ze niks mogen doen, hij is er niet bij dus het kan hem geen fl**ker schelen ook kan hij de situatie niet inschatten, de agenten moeten dat zelf kunnen inschatten wanneer ze moeten helpen. alleen zoals ik al zij de agenten in nederland zijn niks, behoorlijke trainingen krijgen ze niet. als ik mijn opleiding niet haal kan ik altijd nog agent worden![]()

als jij word gemarteld en de politie is er en doet niks denk je dat jij dat dan leuk vind![]()
Dat weet je dan niet prutser, maar daar gaat het niet om.
Iedereen met een andere mening dan de jouwe is gelijk een prutser of sip en verder blijven je argumenten achterwege. Ben je agent in wording en voel je je op je pik getrapt ofzo? Is dit hoe agenten over het algemeen discussie aangaan?
Die lui waren LAF hoe je het ook went of keert en in mijn ogen totaal ongeschikt. Als een agent ter plekke alleen maar kan handelen zoals een robot die instructies nodig heeft is die nutteloos.
Weet je wat het is? Telkens komen dezelfde "argumenten" als bekeuringen uitdelen, mietjes ed. We hebben het hier over een situatie en direct wordt elke agent over een kam geschoren. Zegt meer over jullie dan over die agenten. Onderzoek zal uitwijzen of er fouten zijn gemaakt. Ik ga er verder niet meer op in, want jullie hebben toch maar een eenzijdig beeld totdat jullie zelf eens hulp nodig hebben.
ik heb geen onderzoek nodig om dat te weten dat weet ik nu ook al. pedo of niet de politie is niet naar binnen gegaan. voor hetzelfde geld zaten een vrouw met kinderen binnen