Fitness Seller

Nieuws Oma rijdt winkel in om bier te halen

Gast 2315

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
407
Lengte
1m91
Massa
128kg
Een 74-jarige vrouw uit Norwalk (Californië) had waarschijnlijk zo'n zin in bier, dat ze maar besloot om met haar auto een winkel in te rijden. Alsof er niks gebeurd was, stapte zij uit haar auto om vervolgens biertjes te halen. De bejaarde veroorzaakte een aanzienlijke schade.

Dit alles gebeurde in de aanwezigheid van de bedrijfsleider. “Ik snap het nog steeds niet. Ze was ondanks alles nog in staat om uit te stappen en bier te pakken.” Het verhaal is hier nog niet mee afgelopen. Nadat de oma, die zich kennelijk nog niet bewust was van haar daden, de biertjes had gepakt, wilde zij afrekenen. De bedrijfsleider hield haar echter tegen, waarop de vrouw hem begon te duwen. Uiteindelijk moest de politie in actie komen. De vrouw werd even later gearresteerd voor openbare dronkenschap, maar ze is op borg vrijgelaten

brutaal wijf :roflol:

Drive-in?:dunno:

Hell Yeah ! ! !

Hahah wat een geweldig omaatje..

ben je b*ch niet!

Kranige oma!

Arnoldfan vertelde me al dat zijn oma te diep in het glaasje had gekeken, maar dat het zo ernstig zou wezen had ik nooit gedacht :eek:

Een oma om trots op te zijn!

hahah fel !

haha doodrustig uitstappen om wat bier te pakken :roflol:

er zal maar net een kind rondlopen waar dat wijf naar binnen rijdt...dit mag dan wel een grappig nieuwsbericht zijn maar ik vind dat we ook hier de ernst van in moeten zien en dingen zeggen in de trant van DOODSTRAF/MARTELEN/LEVENSLANG.
dit was gevaarlijker dan die brutale apen die een man een handje hielpen de bus uit te stappen

Wat een brutale granny zeg, rijbewijs afpakken en verbieden nog te zuipen.

je zou voor minder, soms heel moeilijk parking te vinden:)

Terug
Naar boven