AndroidHealthClinic

Omega 3

  • Topic starter X.
  • Startdatum
  • Reacties 6
  • Weergaven 1K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

X.

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
5.505
Waardering
591
Wil het toch maar eens proberen.
Kent iemand een goed en goedkoop visolie product?
Moet een puur product zijn, dus minimale hoeveelheid zware metalen.
En ik ben op zoek naar visolie in een flesje, ivm. kosten.

ATM heb ik hier wat pilletjes van de action staan, maar ik ben op zoek naar betere prijs kwaliteit.
Hier 90 caps 300mg visolie per cap voor 3,50. Merk ActionFit.
Geen idee van het type vis en productieproces.
 
Het gaat erom hoeveel DHA en EPA erin zit en niet de hoeveelheid visolie. Voor zo'n lage prijs kan je natuurlijk niet veel verwachten..

Ik koop zelf de omega 3 van Marinol.. maar succes ermee.
 
Ik heb zelf de marinol omega3 van B&F
 
Het gaat erom hoeveel DHA en EPA erin zit en niet de hoeveelheid visolie. Voor zo'n lage prijs kan je natuurlijk niet veel verwachten..

Ik koop zelf de omega 3 van Marinol.. maar succes ermee.

Oeps, zij visolie, bedoel epa+dha.
Dus de prijs/hoeveelheid is wel ok met action.

Ben echter op zoek naar van die halve liter flessen visolie, is goedkoper.
Kan wel laten importeren, maar was benieuwd of een NL webshop ook (goedkoop) verkoopt.
 
Tests wijzen uit dat alle visolie getest op zuiverheid (zoek naar label) geen zware metalen bevatten. Als je genoegen neemt met een minimale hoeveelheid zware metalen ben je goed GEK :p PCB's waren wel in zeer kleine hoeveelheden aanwezig.

En olie oxideert makkelijker dus even dit:

In het donker bewaren als het een transparante fles is en stop het je koelkast, net zoals je bij normale vis zou doen. Ok het is olie en zal geen voedselvergiftiging opleveren maar omega 3 is erg gevoelig voor oxidatie.
 
Tests wijzen uit dat alle visolie getest op zuiverheid (zoek naar label) geen zware metalen bevatten. Als je genoegen neemt met een minimale hoeveelheid zware metalen ben je goed GEK :p PCB's waren wel in zeer kleine hoeveelheden aanwezig.

En olie oxideert makkelijker dus even dit:

In het donker bewaren als het een transparante fles is en stop het je koelkast, net zoals je bij normale vis zou doen. Ok het is olie en zal geen voedselvergiftiging opleveren maar omega 3 is erg gevoelig voor oxidatie.

Ah beter :cool:

Idd, zou niet ok zijn om die zooi in je lichaam te stoppen. Laatste keer dat ik wat info over O3 heb uitgezocht (jaren geleden) meende ik dat dit een issue was (dacht ik).
 
Back
Naar boven