MuscleMeat

Omgaan met tuig; hoe doen jullie het?

Vroeger zou ik er waarschijnlijk wel op gereageerd hebben, maar tegenwoordig niet meer. :)

waarom ga je gewoon niet op de fiets naar de gym, ben je sneller voorbij die gasten en sneller bij de gym.

kom je toevallig uit rotterdam of omstreken ?

ik kom dan wel een keer met je mee "trainen"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met zulke armen vind ik het wel gewaagd dat ze jou uitschelden. Alhoewel lengte, uitstraling, hoe jij je profileert, enz. hier ook een grote rol inspeelt.

Wat ik zou doen als ik jou was, is negeren; verbaal als non-verbaal.

Rot situatie.

• Topic Starter Topic Starter
Nice, ben je nog ontoerekeningsvatbaar ook als je gaat vechten. Geen probs met justitie.

Het klinkt mooier dan het lijkt, ze gaan er namelijk van uit dat ik een bepaald ethisch besef heb dat ik naleef (ik heb ook een verplichte korte cursus ethisch besef gekregen en moest daarna een vragenlijst invullen, dus ze kunnen aantonen dat ik me ervan bewust ben dat zo'n situatie 'slecht' is, het enige wat mogelijk is, is dat het i.p.v. moord met voorbedachte rade naar doodslag gedegradeerd wordt als ik een mes mee zou nemen vanwege mijn slecht functionerende hypothalamus).

• Topic Starter Topic Starter
Ik woon in Breda.

Nice, ben je nog ontoerekeningsvatbaar ook als je gaat vechten. Geen probs met justitie.

Verrekte mongol jongen... dat levert je gewoon dik tbs op (ziekelijk gewelddadig = tbs) ;)

(een neef van me is ook ziekelijk gewelddadig en verblijft inmiddels al vele jaren in een tbs kliniek :p)

Ik zou vragen wie het zei en hem te grazen nemen. Als ze niet willen zeggen wie het is pak je er gewoon 1 en die gooi je in de sloot oid. Naar hem toelopen en z'n ballen crushen werkt ook.

ja joh gewoon zeggen dat je gezopen heb

Euh nee, ontoerekeningsvatbaar is niet geldig als je jezelf bewust in een toestand hebt gebracht waardoor je geest niet meer 100% functioneert. Als je je eerst zat zuipt en dan iemand in elkaar ramt ben je dus toerekeningsvatbaar. (Ik studeer rechten)

@skld: Er zal wss wel aangetoond zijn dat je sneller kan 'ontploffen' dan iemand anders. Breng dus geen mes mee, maar een voorwerp dat je gangbaar kan meehebben, bvb een fietsslot, zo'n ketting met een ijzeren slotje eraan, en zeg dat je doordat ze je provoceerden volledig bent doorgedraaid.

laat je hond een keer dat bankje flink onderschijten.

Verrekte mongol jongen... dat levert je gewoon dik tbs op (ziekelijk gewelddadig = tbs) ;)

(een neef van me is ook ziekelijk gewelddadig en verblijft inmiddels al vele jaren in een tbs kliniek :p)

Hmm, kende ik niet, is zowat hetzelfde als internering in België neem ik aan.

Zou dit ook opgaan voor slagen en verwondingen als je echt geprovoceerd werd?

Euh nee, ontoerekeningsvatbaar is niet geldig als je jezelf bewust in een toestand hebt gebracht waardoor je geest niet meer 100% functioneert. Als je je eerst zat zuipt en dan iemand in elkaar ramt ben je dus toerekeningsvatbaar. (Ik studeer rechten)

Oke, rechtenkwestie: Stel je bent gedrogeerd zonder dat je hiervan wist, je hebt jezelf dus niet bewust in die toestand gebracht. Ben je nu wel ontoerekeningsvatbaar? :)

Ik doe het hier op het forum elke dag, het gaat wennen. ;)

Eigenlijk valt dat nogal mee met dat agressief aangelegd, als je je tot nu toe kon beheersen om zelfs nog maar verbaal te reageren. Veel mensen met een beetje bouw zouden dat niet kunnen. Je toont hiermee dat je volwassen bent en zelfzeker. Het nadeel is dat dit groepje zich machtig voelt doordat jij het pikt en er niets aan doet. Maar waarschijnlijk houd het vanzelf op. Ik denk dat er weinig aan te doen is verder, tenzij je echt wil overgaan tot geweld. Als je dat goed kan regelen is dat een mogelijke uitweg, maar begin nooit aan een gevecht dat je niet kan winnen.

Terug
Naar boven