- Waardering
- 447
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice, ben je nog ontoerekeningsvatbaar ook als je gaat vechten. Geen probs met justitie.

Nice, ben je nog ontoerekeningsvatbaar ook als je gaat vechten. Geen probs met justitie.

)

Verrekte mongol jongen... dat levert je gewoon dik tbs op (ziekelijk gewelddadig = tbs)
(een neef van me is ook ziekelijk gewelddadig en verblijft inmiddels al vele jaren in een tbs kliniek)
Euh nee, ontoerekeningsvatbaar is niet geldig als je jezelf bewust in een toestand hebt gebracht waardoor je geest niet meer 100% functioneert. Als je je eerst zat zuipt en dan iemand in elkaar ramt ben je dus toerekeningsvatbaar. (Ik studeer rechten)

Gewoon als ze je uitschelden een voorbij lopende vrouw verkrachten. Dan kunnen ze je nooit homo noemen.

Ik doe het hier op het forum elke dag, het gaat wennen.![]()