AndroidHealthClinic

Omgaan met tuig; hoe doen jullie het?

ik zou ze gewoon negeren (ook omdat ik ze waarschijnlijk niet aankan met mijn gewicht, want zal niet veel meer wegen dan hun:P). Maar een reactie is wat zij eigenlijk willen. Dus gewoon negeren is het beste denk ik, maar ik snap dat het moeilijk is. Wordtt het te moelijk, steek gewoon je middelvinger op:P of roep iets terug in de zin van: ''gelukkig heeft je moeder je nog niet verteld over gisteravond'', of ''oow, heeft je moeder je vertelt dat ik homo ben? het is een slimme vrouw''.

:roflol:

Wat hebben buitenlanders toch altijd met iemands moeder? ???

hahaha ik weet niet, misschien omdat het ons altijd wat doet:P

Je zou toch denken dat het pijnlijker is om iemands vader te beledigen, daar zowel moeder als vader bij de meeste buitenlanders een snor hebben, en dus te classificeren zijn als man cq. vader. :D

Moeilijk, negeren is makkelijk gezegd, maar als het niet bij één keer blijft moet je zoals je zegt goed je best doen om je in te houden.
Als je denkt dat je ze aankan zou ik zeker verhaal gaan halen de volgende keer.
Mochten ze nog steeds een grote bek hebben, altijd als eerste de 'grootste' 'stoerste' te grazen nemen.

Zouden ze je familie herkennen dan? Omdat je je daar ook zorgen om maakt.

• Topic Starter Topic Starter
Moeilijk, negeren is makkelijk gezegd, maar als het niet bij één keer blijft moet je zoals je zegt goed je best doen om je in te houden.
Als je denkt dat je ze aankan zou ik zeker verhaal gaan halen de volgende keer.
Mochten ze nog steeds een grote bek hebben, altijd als eerste de 'grootste' 'stoerste' te grazen nemen.

Zouden ze je familie herkennen dan? Omdat je je daar ook zorgen om maakt.

Ik weet niet of ze mijn familie zouden herkennen, maar ik neem liever geen risico's.

Je zou toch denken dat het pijnlijker is om iemands vader te beledigen, daar zowel moeder als vader bij de meeste buitenlanders een snor hebben, en dus te classificeren zijn als man cq. vader. :D

hahahahahhahahahaha, zo had ik er nog nooit over nagedacht....:P maar ik weet niet of het om buitenlanders gaat in zijn verhaal en als die vader zegt, dan is die alsnog homo XD

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: CoD
hahahahahhahahahaha, zo had ik er nog nooit over nagedacht....:P maar ik weet niet of het om buitenlanders gaat in zijn verhaal.

Kijk, dan doen buitenlanders nu ook graag: de rollen omkeren. In dit geval begon jij er namelijk over dat hij iets over hun moeder moest roepen. :D

En nee, het waren hoogstwaarschijnlijk geen buitenlanders. Die zijn altijd met meer man en vragen altijd of je een probleem hebt. (zo, en nu genoeg over buitenlanders. :o)

Ze hebben hun doel al bereikt als je jezelf zo opfokt omdat zij marginaal kinderachtig doen :) Ze zoeken reactie en willen je wat uitdagen.

Nu ik begrijp wel wat je wilt zeggen, ik zou zelf ook helemaal flippen eigenlijk :s Maar jah, wat ga je doen? Ze helemaal in elkaar timmeren? Met dat margi volk staan ze er de volgende keer met wapens en dubbel zoveel man

Kijk, dan doen buitenlanders nu ook graag: de rollen omkeren. In dit geval begon jij er namelijk over dat hij iets over hun moeder moest roepen. :D

En nee, het waren hoogstwaarschijnlijk geen buitenlanders. Die zijn altijd met meer man en vragen altijd of je een probleem hebt. (zo, en nu genoeg over buitenlanders. :o)

;)

• Topic Starter Topic Starter

Het zijn (toevallig?) Nederlanders. Er staan ook weleens groepjes allochtonen (voornamelijk Marokkanen denk ik), maar die hebben nog nooit iets tegen mij geroepen of mij op een andere manier geprovoceerd (het kan dus ook zo...).

Ze hebben hun doel al bereikt als je jezelf zo opfokt omdat zij marginaal kinderachtig doen :) Ze zoeken reactie en willen je wat uitdagen.

Vaak zijn de praatjesmakers wel geen echte vechters, dus het kan best zijn dat ze plotseling heel erg stil zijn als je er eens op reageert. Al hoeft dat natuurlijk niet zo te zijn.

Nu ik begrijp wel wat je wilt zeggen, ik zou zelf ook helemaal flippen eigenlijk :s Maar jah, wat ga je doen? Ze helemaal in elkaar timmeren? Met dat margi volk staan ze er de volgende keer met wapens en dubbel zoveel man

Als je ze hard genoeg in elkaar slaat niet, maar al dat gezeik met de politie is mijns inziens niet nodig. Dan kan ik mijn hobby's niet meer uitvoeren. :D

Koop een grote zware claymore en draag die op je rug. Niemand zoekt ruzie met je en je word sterker. Kilt voor extra bad ass uitstraling(Moet je wel grote kuiten hebben)

Ik open een topic op DBB. :thumbup:

(Of is deze 'grap' al gemaakt?)

• Like
Waarderingen: CoD
Vaak zijn de praatjesmakers wel geen echte vechters, dus het kan best zijn dat ze plotseling heel erg stil zijn als je er eens op reageert. Al hoeft dat natuurlijk niet zo te zijn.

Als je ze hard genoeg in elkaar slaat niet, maar al dat gezeik met de politie is mijns inziens niet nodig. Dan kan ik mijn hobby's niet meer uitvoeren. :D

Jah kan idd zo zijn, maar kan ook van niet. Het is gewoon vervelend dat hij niet via een andere weg kan lopen.
Misschien gewoon 1 keertje confronteren door op hun af te stappen en op beetje stoere manier zeggen dat hun praatjes gedaan moeten zijn :) Als het praatjesmakers zijn zal het dan wel stoppen anders ... tja :/
Echt gewoon zo sneu .. zielig volk :@ White trash

Misschien handig om erbij te vermelden: ik heb de diagnose sociopathie (psychopaat) ongeveer een jaar terug gekregen, dus de drempel ligt al een flink stuk lager (een mes in iemand steken en dat ronddraaien heeft mentaal gezien hetzelfde effect op mij als de plantjes water geven)...

Even offtopic: zelfdiagnose misschien?:rolleyes:
Aangezien je manier van denken/doen niet echt typerend is voor socio/psychopaten.
nl:
- je zorgen maken om je familie
- niet in aanraking willen komen met justitie (tenzij de reden hiervoor is dat je in je jeugd al te vaak hiermee in contact bent gekomen)
- feit dat je gediagnosticeerd bent als psychopaat en er doodleuk over praat (psychopaten willen meestal kost wat kost vermijden dat anderen achter hun ware aard komen)
- raad vragen aan mensen op uberhaubt een forum terwijl je normaal gezien je superieur moet voelen tegenover alle mensen (je prooien if you will:))

Wie is MrJ? ???

Aangezien je manier van denken/doen niet echt typerend is voor socio/psychopaten.
nl:
- niet in aanraking willen komen met justitie (tenzij de reden hiervoor is dat je in je jeugd al te vaak hiermee in contact bent gekomen)
- feit dat je gediagnosticeerd bent als psychopaat en er doodleuk over praat (psychopaten willen meestal kost wat kost vermijden dat anderen achter hun ware aard komen)
- raad vragen aan mensen op uberhaubt een forum terwijl je normaal gezien je superieur moet voelen tegenover alle mensen (je prooien if you will:))

Haha dat klinkt idd als bs.. Alleen je 1e punt, een psycho kan toch gewoon om zijn familie geven?

nl:

Volgens mij ben jij een psychopaat:)

Skld, jij was toch die dude die beweerde 2m29 ofzo te zijn:o, dan moet je ze toch hebben.

Terug
Naar boven