Fitness Seller

Omgaan met tuig; hoe doen jullie het?

Update, ik heb degene die constant riep op z'n bek geslagen :roflol: helaas niet gelijk K.O. maar z'n neus bloedde wel heftig en hij begon te huilen (no joke :roflol:). Ze waren met z'n vieren in totaal maar niemand deed (gelukkig) iets, ze keken elkaar allemaal een beetje afwachtend aan. Daarna nog wat dreigementen van politie e.d. nadat ik erbij vermeldde dat als ze weer zoiets zouden flikken of er meer man bij zouden halen ze 50 man voor hun huisdeur hebben staan. Kon niet goed peilen of ze me geloofden, maar ze reageerden er niet op (waren voornamelijk stil, had het niet verwacht :roflol:), toch bluffte ik voor de zekerheid dat ik hier maandag, woensdag en vrijdag langsloop in de avond mochten ze het uit willen testen (waar ze wederom niet op reageerden, het slachtoffer zat op het bankje te huilen).

Toen ben ik met trillende benen doorgelopen (waarschijnlijk van de adrenaline i.p.v. angst). Nu is het afwachten :roflol:

Hoe het ging: ik liep voorbij, gast schreeuwde homo dus ik draaide me om en liet m'n tas vallen. Toen liep ik op het groepje af dat op een bankje zat. Ze stonden allemaal heel defensief op, wat wel een beetje intimiderend was, maar deden verder niets en ik gaf een flinke overhead op de neus van de dikke (waarschijnlijk gebroken, ik voelde iets kraken :roflol:). Een ander stuk tuig duwde me vlak na de impact en nog eentje probeerde me een low kick (of iets wat erop moet lijken :roflol:) te geven, maar miste. Ik ging wat achteruit vanwege de duw en bleef staan, de anderen ook (minus degene die ik een stoot gaf, die zat op de grond).

:roflol: Ben ik hier dan de enige die dit een enorme fail vind? Mensen weten tegenwoordig niet meer, of nog steeds niet wat nu juist zwak en sterk is.

Laatst bewerkt:
JA!1!! omg
Als je die lui niet had gesmackt, was je een p*ssy 4 ever :sd:

Beginnen vechten omdat men een paar keer homo naar je roept, kan het nog zieliger? En lopen dwepen en opkijken naar de acties van een wannabe-psycho.. ach ja, is idd niet echt verwonderlijk dit.

• Topic Starter Topic Starter
Beginnen vechten omdat men een paar keer homo naar je roept, kan het nog zieliger? En lopen dwepen en opkijken naar de acties van een wannabe-psycho.. ach ja, is idd niet echt verwonderlijk dit.

Het maakt niet zo heel veel uit wat uit moreel oogpunt goed of slecht is. Ik heb last van die jongetjes en ik kan geen genoegdoening halen uit het feit dat ik erboven sta als ik niet reageer (wat jij waarschijnlijk wel kan en je simpelheid of gebrek aan empathie leidt dan tot zo'n post :roflol:). Ze vallen mij dus lastig. Het is een probleem dat ik zo 1-2-3 niet op kon lossen en er waren risico's verbonden aan een eventuele oplossing.

Nee je lekker laten uitschelden, als ze hem lastig vallen zullen ze dat vast ook bij andere doen die knaap had het komen. Hij is er nog te goed van af gekomen. Had hem zelf met een verlamming het ziekenhuis in getrapt maar ik ben dan ook super cool, peace:knipoog:

Het maakt niet zo heel veel uit wat uit moreel oogpunt goed of slecht is.

Voor jou dan niet, voor mij op dat vlak wel aangezien ik een sterke afkeer heb van geweld, en zeker dit soort geweld. Als je je voor zoiets kleins al aangevallen voelt en moet gaan aanstellen..

Ik heb last van die jongetjes en ik kan geen genoegdoening halen uit het feit dat ik erboven sta als ik niet reageer (wat jij waarschijnlijk wel kan en je simpelheid of gebrek aan empathie leidt dan tot zo'n post :roflol:).

Dat zegt imo meer over jouw simpelheid en gebrek aan empathie op dat moment dan over mij nu.
Wou hier gewoon even m'n mening kwijt aangezien de meeste dit hier lopen te verheerlijken terwijl ik dit juist enorm, maar dan ook enorm triest vind. Moet ook eerlijk toegeven dat ik mij wss ook wel wat opgefokt zou voelen als men dit keer op keer zou roepen maar weet wel zeker dat ik me zou kunnen beheersen en voor zoiets nooit tot geweld zou overgaan. :)

lol @ skld :)

Ik geef je groot gelijk.

Hoe noemde je dit ookal weer mooi? ojaa.. "Actie Reactie"

:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Voor jou dan niet, voor mij op dat vlak wel aangezien ik een sterke afkeer heb van geweld, en zeker dit soort geweld. Als je je voor zoiets kleins al aangevallen voelt en moet gaan aanstellen..

Dat zegt imo meer over jouw simpelheid en gebrek aan empathie op dat moment dan over mij nu.
Wou hier gewoon even m'n mening kwijt aangezien de meeste dit hier lopen te verheerlijken terwijl ik dit juist enorm, maar dan ook enorm triest vind. Moet ook eerlijk toegeven dat ik mij wss ook wel wat opgefokt zou voelen als men dit keer op keer zou roepen maar weet wel zeker dat ik me zou kunnen beheersen en voor zoiets nooit tot geweld zou overgaan. :)

Ben je btw wel hetero (niet lullig bedoeld ofzo)? Dan verklaren een hoop dingen zich en zie ik waar ik de fout ingegaan ben :roflol:

Je pakt de leider van het groepje vast en geeft hem een paar flinke oorvijgen, als hij dan begint te huilen druipen zijn meelopers ook wel af

Geweld lost altijd op. Dan wel het gezeik wat je aan moet horen, dan wel je eigen goeddoening.

Ben je btw wel hetero (niet lullig bedoeld ofzo)? Dan verklaren een hoop dingen zich en zie ik waar ik de fout ingegaan ben :roflol:

Ik ben hetero ja, voor zover ik weet toch.
Ben ook geen moraalridder want goed en kwaad zijn ook maar enkele verzinsels van de mens en bestaan op zich niet, maar er bestaat wel zoiets als zwak en sterk.

Geweld lost altijd op. Dan wel het gezeik wat je aan moet horen, dan wel je eigen goeddoening.

Je eigen goeddoening :roflol: Dat moet dan het verschil zijn tussen ik en de meeste hier. Als ik voor zoiets geweld zou gebruiken zou ik me eerder een complete failure vinden.

Overigens bedenk ik mij nu pas dat de topictitel niet helemaal klopt. De jochies in kwestie zijn geen tuig maar simpele straatschoffies.Tuig zijn de lui die oma'tjes omver duwen, zwervers in grachten duwen en bakstenen van een viaduct afgooien, maar niemand die daar wat tegen durft te doen.

En straatterroristen, hoe definieer je die? Tuig met een specifieke etnische achtergrond, of juist straatschoffies? Of straatschoften misschien? Wat is er trouwens gebeurd met het vertrouwelijke geteisem of rotjong?

Overigens bedenk ik mij nu pas dat de topictitel niet helemaal klopt. De jochies in kwestie zijn geen tuig maar simpele straatschoffies.Tuig zijn de lui die oma'tjes omver duwen, zwervers in grachten duwen en bakstenen van een viaduct afgooien, maar niemand die daar wat tegen durft te doen.
Daar kan ik nog wel begrip voor op brengen, moeten ze maar douchen die lopende rottingsprocessen.

Ik ben hetero ja, voor zover ik weet toch.
Ben ook geen moraalridder want goed en kwaad zijn ook maar enkele verzinsels van de mens en bestaan op zich niet, maar er bestaat wel zoiets als zwak en sterk.

Je eigen goeddoening :roflol: Dat moet dan het verschil zijn tussen ik en de meeste hier. Als ik voor zoiets geweld zou gebruiken zou ik me eerder een complete failure vinden.

idioot, de manier waarop jij zwak en sterk interpreteert is toevallig de versie die ook gewoon een menselijk verzinsel is:rolleyes:

Ik heb me weer 2 pagina's kapot gelachen hihihi:D

Terug
Naar boven