- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe je een beetje rustig aan "Frankzane"? Straks moet je je dagelijkse dosis antidepressiva verhogen, denk goed na alvorens je de volgende stap zet.
doe je mp3 mee en steek oortjes in. Hoor je ze niet en kan je je mentaal voorbereiden op het trainen.
Als je gedurende lange tijd niet reageert en geen blijk geeft van irritatie zullen ze al gauw ophouden en een ander slachtoffer zoeken.

Alleen de ts heeft de oproerkraaier al een tikje gegeven, welke vervolgens huillie is gaan doen.
Het advies komt dus ietwat verlaat, maar misschien dat de ts dit een eventuele volgende keer in overweging zal nemen![]()

ze waren nu overigens met achten, inclusief een chick. Ik maakte oogcontact en die endo sprong van het bankje omhoog en kwam op me af, maar hij stak z'n hand uit
"zijn we cool man?"UPDATE
Ze stonden er vandaag weer. Ik liep erlangs en zag dat die dikke endo een verband-iets om z'n neus hadze waren nu overigens met achten, inclusief een chick. Ik maakte oogcontact en die endo sprong van het bankje omhoog en kwam op me af, maar hij stak z'n hand uit
"zijn we cool man?"
Heb het maar volwassen gespeeld en hem ook een hand gegeven en sorry gezegd voor zijn neus, wat hij weglachte (lesje geleerd I guess). Was wel positief verrast, had eerder gedacht dat ze me vol haat zouden nakijken oid.

Lekker toch, Dikke vette Ego boost voor jou.
Geniet ervan, geniet er nog heel lang van want je hebt het verdiend.
Stel voor dat ze slim waren geweest en tegen elkaar gezegd hadden: "hey die gast traint toch", "dat is zwaar man", "zeker als het een benen dag is", "weet je wat als ie terug komt en helemaal leeg is van het trainen dan pakken we hem"![]()

UPDATE
Ze stonden er vandaag weer. Ik liep erlangs en zag dat die dikke endo een verband-iets om z'n neus hadze waren nu overigens met achten, inclusief een chick. Ik maakte oogcontact en die endo sprong van het bankje omhoog en kwam op me af, maar hij stak z'n hand uit
"zijn we cool man?"
Heb het maar volwassen gespeeld en hem ook een hand gegeven en sorry gezegd voor zijn neus, wat hij weglachte (lesje geleerd I guess). Was wel positief verrast, had eerder gedacht dat ze me vol haat zouden nakijken oid.
Wat was eigenlijk je eerste reactie toen hij van dat bankje afkwam/wat dacht je bij jezelf?UPDATE
"zijn we cool man?"
Ik zie je al luidop denken gotta be kidding me xD