MuscleMeat

Omgaan met tuig; hoe doen jullie het?

In de afgelopen 3 dagen met plezier dit topic gelezen en hoewel ik bij sommige posters mijn vraagtekens heb en ik eigenlijk geweld verafschuw, denk ik dat SKLD wel juist gehandeld heeft: ten eerste is het bij 1 klap gebleven en ik denk niet dat dit een trauma oproept bij dat persoon, maar meer een leereffect heeft .... 1 klap is vervelend, maar wie heeft nu niet eens een keer slaag gehad in zijn of haar leven en 99% functioneert nog steeds normaal .... dus eigelijk heeft dat mannetje eindelijk geleerd anderen / vreemden met rust te laten ipv af te zeiken en mocht hij onverhoopt wel een trauma oplopen, dan is dat niet als gevolg van de actie van SKLD, maar was dit sluimerend al aanwezig en heeft die klap de zaak enkel bespoedigd ... nu ja, dan heeft hij nog zijn hele leven om er wat aan te doen, nietwaar? :)
Alle erna geposte slap geouwehoer beschouw ik dan maar even als slagroom op de taart die dit topic is :) :)

Grtz,

Aad

@Klaaswitz: Waarom zoek jij elke keer confrontaties op? Jij komt precies zo over als die ventjes die homo zaten te roepen.

Ik ben een geneesheer, maar wel eentje die geen stinkende wonden achterlaat. In mijn rechterhand de staf van zelfreflectie en mijn linkerhand om in je gezicht te slappen als de aandacht verslapt.

en; zeiden ze nog wat? of stonden er 10 maN?:D

Doe eens wat liever tegen iedereen, klaaswitz. Wat je geeft, krijg je terug lieverd.

El hombre, ik had het ook niet specifiek over jou :) Ik bedoel, een getrainde vechtsporter met meer massa is natuurlijk nog gevaarlijker, maar iemand die gewoon groot is en niet weet hoe hij zijn heupen en massa moet gebruiken om te stoten gaat het echt afleggen tegen een kickboxer die zo 10 15 kilo lichter is. Gevaarlijker word het wanneer je een goede worstelaar/bjj-er hebt die ook nog eens sterk is. Dat filmpje kan je trouwens prima aan zien dat die grote dude in het rode shirt een vechtsporter is aangezien hij die andere dude direct in de veiligheidshouding brengt. Verder ben ik het zeker met je eens dat vechten compleet kansloos is buiten training.

Mooi spiegeltje! Maar zou m'n biceps daar wel oppassen? ???

En waar kan ik hem bestellen? En is ie er ook in het paars?

Moet je aan klaas vragen, het is ZIJN staf van zelfreflectie.

Zo zie je maar dat er torenhoge eisen worden gesteld aan de job van DBB moderator. Die Centaur heeft gewoon in één keer door dat een 'staf van zelfreflectie' hetzelfde is als een spiegel.

Zo zie je maar dat er torenhoge eisen worden gesteld aan de job van DBB moderator. Die Centaur heeft gewoon in één keer door dat een 'staf van zelfreflectie' hetzelfde is als een spiegel.

Kan je nagaan, en dan ben ik mod, en jij niet. ;)

Ik zou niet willen, heb verschillende verzoeken afgeslagen op verschillende fora en sites. Als ik vrijwilligerswerk wil doen ga ik wel iets voor de dierenambulance doen of zo.

Klaaswitz, je gaat ons niet wijsmaken dat je hier geen mod wilt zijn. Dan kan je als je een discussie verliest gewoon kaarten uitdelen!

El hombre, ik had het ook niet specifiek over jou :) Ik bedoel, een getrainde vechtsporter met meer massa is natuurlijk nog gevaarlijker, maar iemand die gewoon groot is en niet weet hoe hij zijn heupen en massa moet gebruiken om te stoten gaat het echt afleggen tegen een kickboxer die zo 10 15 kilo lichter is. Gevaarlijker word het wanneer je een goede worstelaar/bjj-er hebt die ook nog eens sterk is. Dat filmpje kan je trouwens prima aan zien dat die grote dude in het rode shirt een vechtsporter is aangezien hij die andere dude direct in de veiligheidshouding brengt. Verder ben ik het zeker met je eens dat vechten compleet kansloos is buiten training.

Ik ben het helemaal met je eens :) en was het ook eens met je post, het wordt inderdaad gevaarlijker zodra een getraainde vechter in gewicht gaat stijgen door droge spiermassa te winnen.
Je zegt precies of zelfs nog beter wat ik wilde zeggen, mijn post was niet bedoeld als commentaar op jou of op je post maar meer als aanvulling op jouw post.

---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Touché

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

Kan je nagaan, en dan ben ik mod, en jij niet. ;)

:cheer::cheer::cheer:
Klaaswitz - Centaur : 1-3

GOOOOOOOOOOOOOOOOOO Centaur!
Leuker dan het WK!

vuvuzela.jpg

En zie daar, alle cheerleaders komen te voorschijn. Het klapvee van het niveau Jenssen, dat programma wil ik ook weleens kijken puur om dat publiek te aanschouwen. Ongekend vermaak.

Dit is best ene vermakelijk topic geworden. :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven