Doix
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 24%
In de afgelopen 3 dagen met plezier dit topic gelezen en hoewel ik bij sommige posters mijn vraagtekens heb en ik eigenlijk geweld verafschuw, denk ik dat SKLD wel juist gehandeld heeft: ten eerste is het bij 1 klap gebleven en ik denk niet dat dit een trauma oproept bij dat persoon, maar meer een leereffect heeft .... 1 klap is vervelend, maar wie heeft nu niet eens een keer slaag gehad in zijn of haar leven en 99% functioneert nog steeds normaal .... dus eigelijk heeft dat mannetje eindelijk geleerd anderen / vreemden met rust te laten ipv af te zeiken en mocht hij onverhoopt wel een trauma oplopen, dan is dat niet als gevolg van de actie van SKLD, maar was dit sluimerend al aanwezig en heeft die klap de zaak enkel bespoedigd ... nu ja, dan heeft hij nog zijn hele leven om er wat aan te doen, nietwaar? 
Alle erna geposte slap geouwehoer beschouw ik dan maar even als slagroom op de taart die dit topic is

Grtz,
Aad

Alle erna geposte slap geouwehoer beschouw ik dan maar even als slagroom op de taart die dit topic is

Grtz,
Aad

!