AndroidHealthClinic

Omnadren 250

Bezoekers in dit topic

Andruha

Novice
Lid geworden
17 jul 2017
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
84kg
Vetpercentage
17%
Ik zit momenteel in Bulgarije, heb vroeger eens ana en wini geprobeerd oraal, maar nooit de goesting gehad om iets in te spuiten als ik niet 100% wist dat het van de apotheek komt.

Nu kun je hier omnadren 250 kopen, het zijn maar 5 capsules met elk een verschillende stof.

Misschien een domme vraag maar moet je deze mixen of elk om de beurt nemen? Kan je bv 2 dozen kopen & door elkaar nemen of moet het in een speciale volgorde ? Heb wat zitten googlen maar vind niet echt iets over hoe je het gebruikt..

Ik vraag naar pure test maar dat hebben ze niet. Uiteraard zou ik iets licht willen en geen zotte combinaties.

Kan er me iemand helpen met deze ?
 
Voor zover ik weet is Omnadren de oostblok tegenhanger van Sustanon en t lijkt me dat dat geen capsules zijn maar ampules
 
Klopt sorry, verkeerd ingezet, het zijn idd 5 ampules
 
Ja en in elke ampule zit dezelfde mix van testosteron met verschillende esters.

Maar aangezien je totaal niet weet waar je t over hebt en waar je mee bezig bent kan je die t beste gewoon daar laten...
 
Daarom dat ik het hier vraag om er wat meer te weten over te komen toch ?
 
Daarom dat ik het hier vraag om er wat meer te weten over te komen toch ?
We geven liever geen advies als we het idee hebben dat iemand hele stomme dingen gaat doen. Het forum wordt uiteindelijk aansprakelijk gesteld omdat wij jou dat advies hebben gegeven.
 
Moest het zijn dat ik er in de toekomst niets mee doe verlies ik maar 11 euro
 
We geven liever geen advies als we het idee hebben dat iemand hele stomme dingen gaat doen. Het forum wordt uiteindelijk aansprakelijk gesteld omdat wij jou dat advies hebben gegeven.

Waarom wordt hier zo aanvallend gereageerd ? Ik stel gewoon de vraag hoe het zit en hoe het werkt ik vroeg me gewoon af of iemand er meer ervaring van heeft... waar heb ik je het idee gegeven dat ik ‘hele stomme dingen’ ga doen ?

Ik heb er inderdaad niet veel verstand van vandaar dat ik het hier even vraag ? Ik stel totaal niemand aansprakelijk ...
 
Back
Naar boven