XXL Nutrition

omnadren/deca/dianabol start 1 oktober

Weet niet waarom mensen ''super'' producten nemen. Er gaat echt geen 400 mg in 1 ml deca zitten hoor, kan veel gasten die echt 3 ml erin moeten spuiten om wat te voelen terwijl dat toch boven de 1 gram deca moet zijn

super deca zit ook npp in volgens mij

Over je spierpijn, dat had Ik ook altijd, de oplossing is minimaal 2 keer per week even zwaar benen trainen, dan heb ik bijna geen spierpijn meer.

• Topic Starter Topic Starter
Maat vergis je niet, en laat je niks van de wijs brengen ik heb het uitgetest die 1ste is zeer goed!!
zou in dat geval daarvoor gaan maar zie wel dat je echte hebt ;)

toevallig heeft een andere maat van me die 4 maand terug nog geprobeerd en zullen wel verschillende batches van zijn want hij rade me het echt zwaar af..

probeer nu nog ff wat te regelen en zie wel of het gaat lukken, wil volgend weekend beginnen omdat ik anders met werk kom te zitten.

Hehe met zo'n post krijg je vast 100'en mailtjes van 'suppliers' vanuit het forum.

haha ja maar dat doe ik toch niet meer, wil diegene persoonlijk kennen dus is hopeloos, nog geen ontvangen trouwens.

heb nu wat geluk dat ik ziek ben, daardoor begin ik week later en heb ik nog wat tijd om gear te kopen.

ga me kuur nu wat uitbreiden..

1-4 dianabol 50mg
1-10 omnadren 500mg per week
1-8 400deca per week
9-12 50mg winstrol
1-10 0.5/1mg arimidex.

zal nu me nu ff stil houden over men kuur totdat ik alles heb, verander nogal haha.

kan dicht, plannen zijn veranderd.

Is je DK npp ?
edit: zat de 1e post te lezen.

Terug
Naar boven