AndroidHealthClinic

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Zijn laatste woorden waren : kriel, ben altyd jaloers op je geweest....

---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 11:28 ----------

Wanneer ga je eens mee? Moet je wel als nw ling op de baan hulzen rapen,.... Maar das nie zo erg, zo gebeurd. S&W is overgens revolver bro, wel bij de les blijven.

Met jou durf ik geen discussie aan Krieltje, want je bent te slim om mee te praten:p
Ik heb je op DBB al vaak bezig gehoord en je weet echt wel wat je zegt... Dat maakt het allemaal nog gevaarlijker om iets te zeggen:D

update:D
Blijven hangen op 6kilo... gewicht komt er precies niet zo gemakkelijk op de weegschaal bij... Misschien een beetje hoger in kcal's gaan, als dat niet helpt dan maar beetje hoger doseren:p
Ik merk nog niet veel van nacht en dagzweet, weet iemand hoe dit komt??? kan er verschil zijn in trenbolone-gear??? dat je bv. bij de 1 zweet en bij de andere niet? Kan iemand hier misschien op reageren aub:D
Krachtstatus blijft wel lekker maar ik voel niet dat ik droger word ofzo...
Kan dit met tren????
Voor de rest horney as ****!!!:cool:
Ik slaap wel nog altijd onrustig s'avonds maar ik haal dat wel altijd in door een middagdutje in te plannen;)

Mij lijkt dat trenbolone ervoor zorgt dat je meer kwaliteit's massa op zal bouwen.Wat vet verliezen is ook mogelijk

Mij lijkt dat trenbolone ervoor zorgt dat je meer kwaliteit's massa op zal bouwen.Wat vet verliezen is ook mogelijk

ik heb al eens eerder aan de tren-e gezeten en toen zweete ik mij te pletter van week 4 al... dag en nacht en tijdens de trainingen ook altijd een zweetkop... en ik was droger geworden en mijn buik was strakker... nu merk ik niks van de hierboven vernoemde kan dit Jesse2010??? is dit niet abnormaal?

ik heb al eens eerder aan de tren-e gezeten en toen zweete ik mij te pletter van week 4 al... dag en nacht en tijdens de trainingen ook altijd een zweetkop... en ik was droger geworden en mijn buik was strakker... nu merk ik niks van de hierboven vernoemde kan dit Jesse2010??? is dit niet abnormaal?

Ik heb hetzelfde bro, eerste keer Tren Ace zweette ik me de pl**ris continu. Nu,na 5 weken, zweet ik niks extra. De sides worden denk ik gewoon makkelijker te beperken naar mate je het vaker
langer gebruikt.

Dat klopt, bloedwaardes stabiliseren -> minder bijwerkingen.

wel klote dat je niet droger word, maar 6kg is neit niks!

Is hij dan zo slim? Of jij zo dom? Of allebei? :D

hij is echt slim neem dat maar van mij aan bro... ik durf mijn hand door het vuur te steken dat jij geen 5min met hem kan discussieren;)

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 22:49 ----------

wel klote dat je niet droger word, maar 6kg is neit niks!

nee das waar 6kilo is naturel niet zo snel haalbaar. ik heb wel een andere logje al gelezen van iemand dat hij de tren pas in week 8 voelde... dus het kan deze keer bij mij ook anders zijn:eek: Maar kracht is echt heel erg aanwezig... ben ik ook blij om:)

Ik heb bij mijn laatste inject bloed in mijn spuit gehad, dat was wel even schrikken voor de eerste keer:o Het bloed spatte zo uit mijn schouder over de grond en over mijn kleren pfff... ik heb dan direct mijn naald veranderd en in mijn andere schouder terug gespoten... mijn hart ging nogal tekeer haha:p

Slagader geraakt? Of heb je een extreem hoge bloeddruk, bloederdunners en was je heel zenuwachtig? :D

Rood: Slagaders, hierdoor stroomt zuurstofrijk bloed.
Blauw: Aders, hierdoor stroomt zuurstofarm bloed.

vasculair frontaal.jpg

vasculair zijkant.jpg

vasculair dors.jpg

Slagader geraakt? Of heb je een extreem hoge bloeddruk, bloederdunners en was je heel zenuwachtig? :D

Rood: Slagaders, hierdoor stroomt zuurstofrijk bloed.
Blauw: Aders, hierdoor stroomt zuurstofarm bloed.

ik was helemaal niet zenuwachtig tot als ik het bloed zag spuiten haha:D
Ik denk een ader of zenuw geraakt... Ik heb geen last van te hoge bloedruk zo ver ik weet toch.

Ik heb het ook eens gehad bro verschoot me een ongeluk. Ik zette toen in gluten lag op bed deed het zelf heel onhandig, opeens spoot er een straal van 20 cm bloed uit maar niets ernstig uiteindelijk.

Vraagje wanneer begon de tren echt bij jouw te werken. Ik doe eerste maal tren op 400.
Word al heel droog en zweet erg veel maar weet niet of dit van de tren komt.

Ik heb het ook eens gehad bro verschoot me een ongeluk. Ik zette toen in gluten lag op bed deed het zelf heel onhandig, opeens spoot er een straal van 20 cm bloed uit maar niets ernstig uiteindelijk.

Vraagje wanneer begon de tren echt bij jouw te werken. Ik doe eerste maal tren op 400.
Word al heel droog en zweet erg veel maar weet niet of dit van de tren komt.

week 4 voelde ik het al werken maat... Wees maar blij dat je veel zweet, das een teken dat je goed droog gaat staan... dat had ik ook de 1ste keer bij tren. Daar wacht ik al heel de tijd op om zo te zweten;) Das normaal das van de tren... Als je veel nachtmerries krijgt s'avonds of rare dromen dan is het meestal ook van de tren... En bij mij kan ik er niet onderuit, ik heb het altijd... trensomnia zeggen sommigen ertegen:D Veel succ6 alvast en laat weten hoe het verloopt:)

nachtmerries van tren serieus?

Terug
Naar boven