AndroidHealthClinic

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

Van tren krijg je inderdaad rare dromen haha, maar waren gelukkig bij mij geen nachtmerries.

Ik zeg niet dat ik je niet geloof haha.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn shake is op en ik heb de Lean gain van B&F besteld:D
Ik heb er Ultra fine Oats bijbesteld en ga deze 3x per dag in mijn shake doen;)
Ik hoop dat ik er hard van ga gaan in combinatie met mijn voeding... die kleine extra toevoegingen kunnen het maken volgens mij:p

En hoe ga je nu?

1kilo bij ik sta nu op 86kilo;) dus al 7kilo winst! Ik denk dat het door die ultra fine oats met die shake is... 3shakes met 200gram fine oats per shake kom je op 3500kcal's ongeveer uit en dan heb ik de melk niet bijgerekend:D Ik kan iedereen het aanraden het gaat terug vooruit:p
En in de Lean gain zitten 5soorten ewitten in... Zelfs casseïne whey!! Je kunt het voor het slapen ook gebruiken... het voorziet je spieren tot 7uur van eiwitten, en ik denk dat ik er goed op ga! gebruik het al 1week en ik moet zeggen: 1ste whey dat echt zen werk doet voor mij, en met die ultra fine oats erbij is het "heerlijk" Het trekt helemaal niet op havermout van smaak... ookal is het havermout:D
Groeten...

is gewoon Havermout toch?

1kilo bij ik sta nu op 86kilo;) dus al 7kilo winst! Ik denk dat het door die ultra fine oats met die shake is... 3shakes met 200gram fine oats per shake kom je op 3500kcal's ongeveer uit en dan heb ik de melk niet bijgerekend:D Ik kan iedereen het aanraden het gaat terug vooruit:p
En in de Lean gain zitten 5soorten ewitten in... Zelfs casseïne whey!! Je kunt het voor het slapen ook gebruiken... het voorziet je spieren tot 7uur van eiwitten, en ik denk dat ik er goed op ga! gebruik het al 1week en ik moet zeggen: 1ste whey dat echt zen werk doet voor mij, en met die ultra fine oats erbij is het "heerlijk" Het trekt helemaal niet op havermout van smaak... ookal is het havermout:D
Groeten...
Goed kerel, ja ik doe dit ook altijd voor ik dosis naar boven gooi van aas.
Je bent weer wat zwaarder etc dit moet je compenseren.

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 22:01 ----------

Ja gemalen havermout.

Dat verkopen ze natuurlijk 3x zo duur omdat ze het voor je fijn maken? Ik had een paar weken terug ook die gainer van xxl zit ook vol met havermout maar je proeft het idd niet.

35cent per 500 gram supermarkt.

Dat verkopen ze natuurlijk 3x zo duur omdat ze het voor je fijn maken? Ik had een paar weken terug ook die gainer van xxl zit ook vol met havermout maar je proeft het idd niet.

ik heb maar 13euro en nog iets betaald voor een 5kilo zak bro... het is duurder dan dat je het zelf maalt, maar je betaald voor de service die jij niet meer moet doen... en een werkende mens mag niet klagen voor 13euries toch:D

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 23:34 ----------

35cent per 500 gram supermarkt.

kan kloppen maar niet zo gemalen als die ik heb geloof het zelf maar niet bro;)
Ik deed de zak open en het was zo fijn als zand je kunt het vergelijken met whey zo fijn is het ook... het is gewoon poeder maar als je het drinkt proef je kleine stukjes coccosnoot precies... echt superlekker:)

Dat wel deze zit ook vol met havermout

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yo Trunks.. je bent alweer aan t loggen zie ik.. toch niet veel gemist hoop ik?

Yo Trunks.. je bent alweer aan t loggen zie ik.. toch niet veel gemist hoop ik?

Supersized what's up buddy:D
Je hebt niet zoveel gemist ik ben wel over de helft van mijn kuur en heb al 7kilo tot nu toe gewonnen.
Ik heb mijn doel ongeveer al bereikt maar nu dat het blijft komen zien we wel waar we eindigen... hopelijk nog 3kilo erbij dat zou mooi zijn:D

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 08:21 ----------

Kan wel kloppen bro maar hij zal niet beter zijn dan de combinatie "lean gain+ultra fine oats" want per serving van lean gain heb ik ook nog eens 40gram eiwitten in 5verschillende bronnen:D

3500kcal PER SHAKE? Of lees ik het weer verkeerd? :p

3500kcal PER SHAKE? Of lees ik het weer verkeerd? :p

Je leest het idd verkeerd... Was dat maar waar in 1shake:p Het is als je 3shakes lean gain drinkt en er 200gram ultra fine oats in doet. in elke shake dan bedoel ik... dus 3shakes+600gram oats! Dan zit je zonder de melk bijgerekend op 3500kcal's en er iet over zelfs, en het is nog uit een goeie bron waar je normaal gezien geen vet van kunt hebben... dus voor mij dit en een 4tal gezonde maaltijden kom ik ongeveer op een 5500kcal's uit:D
Is dit nu geen makkelijke manier? :p

Het is inderdaad kiezen voor de gemakkelijke weg ja :p

Terug
Naar boven