- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Lees je meer in bij andere logjes van trenbolone dan zul je het wel geloven

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Van tren krijg je inderdaad rare dromen haha, maar waren gelukkig bij mij geen nachtmerries.

dus al 7kilo winst! Ik denk dat het door die ultra fine oats met die shake is... 3shakes met 200gram fine oats per shake kom je op 3500kcal's ongeveer uit en dan heb ik de melk niet bijgerekend
Ik kan iedereen het aanraden het gaat terug vooruit

Goed kerel, ja ik doe dit ook altijd voor ik dosis naar boven gooi van aas.1kilo bij ik sta nu op 86kilodus al 7kilo winst! Ik denk dat het door die ultra fine oats met die shake is... 3shakes met 200gram fine oats per shake kom je op 3500kcal's ongeveer uit en dan heb ik de melk niet bijgerekend
Ik kan iedereen het aanraden het gaat terug vooruit
En in de Lean gain zitten 5soorten ewitten in... Zelfs casseïne whey!! Je kunt het voor het slapen ook gebruiken... het voorziet je spieren tot 7uur van eiwitten, en ik denk dat ik er goed op ga! gebruik het al 1week en ik moet zeggen: 1ste whey dat echt zen werk doet voor mij, en met die ultra fine oats erbij is het "heerlijk" Het trekt helemaal niet op havermout van smaak... ookal is het havermout
Groeten...
Ja gemalen havermout.
Ik vind het redelijk goedkoop 17,90 als ik me niet vergis voor 5KG.Dat verkopen ze natuurlijk 3x zo duur omdat ze het voor je fijn maken? Ik had een paar weken terug ook die gainer van xxl zit ook vol met havermout maar je proeft het idd niet.
Dat verkopen ze natuurlijk 3x zo duur omdat ze het voor je fijn maken? Ik had een paar weken terug ook die gainer van xxl zit ook vol met havermout maar je proeft het idd niet.

Yo Trunks.. je bent alweer aan t loggen zie ik.. toch niet veel gemist hoop ik?

Dat wel deze zit ook vol met havermout
http://www.xxlnutrition.nl/complex-carb-gainer/xxl-nutrition-groot-167.jpg

Het is als je 3shakes lean gain drinkt en er 200gram ultra fine oats in doet. in elke shake dan bedoel ik... dus 3shakes+600gram oats! Dan zit je zonder de melk bijgerekend op 3500kcal's en er iet over zelfs, en het is nog uit een goeie bron waar je normaal gezien geen vet van kunt hebben... dus voor mij dit en een 4tal gezonde maaltijden kom ik ongeveer op een 5500kcal's uit