AndroidHealthClinic

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Oke een berekening voor diegene die interesse hebben om gemakkelijk kcal's op te schroeven...
Dit is de beschrijving van Lean Gain van B&F

Lean Gain
Samenstelling per 100 gram
Kcal 389
Kj 1634
Eiwit (+vrije aminozuren) 39,75 gram
Koolhydraten 49,00 gr
Vet 3,50 gr
Vrije aminozuren per 100 gram:
L-Glutamine 750 mg
L-Leucine 750 mg
L-Valine 250 mg
L-Isoleucine 250 mg

Deze is van Ultra fine Oats van B&F

Inhoud: 5000 gram
Per dosering: 30 gram
Aantal doseringen per verpakking: 166
Smaak: Neutraal
Samenstelling per 100 gram:
Energie 395 kcal
Eiwit 13,8 gram
Koolhydraten 67,9 gram
Vet 7,15 gram
Voedingsvezels 5,1 gram
Samenstelling per 30 gram
Energie 118,5 kcal
Eiwit 4,2 gram

Ik drink 3shakes met 200gram oats dus dat is... 389x3 kcal's van de Lean gain dat komt op een totaal van: 1167kcal's

Van de Ultra fine Oats is het: 395 per 100gram maar ik pak dus 200gram dus das dan... 395x2=790 790x3keer per dag=2370kcal's

En nu alles bijeen tellen 1167+2370=3537kcal's Taaadaaaa:D

Simpeler kan het niet om bij te komen:p

Haha ik heb het helemaal in het begin toen ik begon met sporten gedaan, 3 shakes per dag. Nou na 3 maanden was ik het wel zat hoor :o

Haha ik heb het helemaal in het begin toen ik begon met sporten gedaan, 3 shakes per dag. Nou na 3 maanden was ik het wel zat hoor :o

Beter 1shake drinken en direct terug doen waar je zin in hebt dan elke keer thuis blijven om te kunnen eten bro:D

True, maar heb toch tijd zat om te eten overal :p

Ja ook true :p Maar heb het er graag voor over! :meal:

Van 3 oat-shakes per dag ga je echt zwaar aan de schijt kerel :roflol:

Van 3 oat-shakes per dag ga je echt zwaar aan de schijt kerel :roflol:

Zeg wat je wil maar ik zit helemaal niet aan de schijtfabel die je verteltd;) Kan zijn in combinatie met andere voeding dat ik het niet heb maar tot nu toe geen last maat:D

Goed bezig Trunks! Ben al benieuwd naar de pics ;) Idd veel kcals door een simpele shake :) Hoe valt die op de maag? Denk dat ik ook aan die oats ga beginnen, nu mix ik whey met brinta.. maar zo krijg je toch net wat meer binnen en makkelijker lijkt me

Ja oats zijn veel fijner als brinta. Brinta wordt heel snel zo'n papperige zooi. De oats niet.

Zeg wat je wil maar ik zit helemaal niet aan de schijtfabel die je verteltd;) Kan zijn in combinatie met andere voeding dat ik het niet heb maar tot nu toe geen last maat:D

Ik loop al te vegen met 1 zo'n shake van 200 gr oats.....

Wat eet jij dan nogmeer wat het wat "balanceerd" :o ?

Had ik ook met Lean Gain van b&f in het begin.. flinke schijterij maar na een tijdje ging dit weg

Goed bezig Trunks! Ben al benieuwd naar de pics ;) Idd veel kcals door een simpele shake :) Hoe valt die op de maag? Denk dat ik ook aan die oats ga beginnen, nu mix ik whey met brinta.. maar zo krijg je toch net wat meer binnen en makkelijker lijkt me

Een echt aanrader bro, moet je echt doen:D Het valt heel goed op de maag, je kan direct 1uur erna nog eten;)

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 22:21 ----------

Had ik ook met Lean Gain van b&f in het begin.. flinke schijterij maar na een tijdje ging dit weg

Heb ik echt niks van gemerkt...

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 22:21 ----------

Ik loop al te vegen met 1 zo'n shake van 200 gr oats.....

Wat eet jij dan nogmeer wat het wat "balanceerd" :o ?

Vooral veel vlees en meestal zonder iets erbij... soms groentjes

Hoe reageert je omgeving? Krijg je al veel opmerkingen nu je zo snel zoveel aangekomen bent?

hoe zit het met je kracht nu?

ik was voor deze kuur wat kracht kwijt en bankdrukte nog maar 110kilo en nu doe ik 130kilo zonder prbleem, ik mag niet klagen zeker niet kwa kracht! kracht is ongelovelijk met tren:D

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 10:41 ----------

Hoe reageert je omgeving? Krijg je al veel opmerkingen nu je zo snel zoveel aangekomen bent?

Ze noemen mij al een valsspeler:p Ze hebben het door maar dat trek ik mij niet aan hoor;) Ze zien een grote verschil maar ik zie het niet zo... ik zie wel iets, ik zie dat mijn schouders maar blijven groeien en daardoor vallen mijn armen en borst minder op... kan zijn dat ik daardoor gewoon schouders ga beginnen uitlijnen, ik doe gewoon meer herhalingen met lichter gewicht want ze staan echt wel goed en daardoor lijkt de rest niet meer in verhouding:o

Ben je van plan om nog meer te gaan kuren hierna?

ik was voor deze kuur wat kracht kwijt en bankdrukte nog maar 110kilo en nu doe ik 130kilo zonder prbleem, ik mag niet klagen zeker niet kwa kracht! kracht is ongelovelijk met tren:D

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 10:41 ----------

Ze noemen mij al een valsspeler:p Ze hebben het door maar dat trek ik mij niet aan hoor;) Ze zien een grote verschil maar ik zie het niet zo... ik zie wel iets, ik zie dat mijn schouders maar blijven groeien en daardoor vallen mijn armen en borst minder op... kan zijn dat ik daardoor gewoon schouders ga beginnen uitlijnen, ik doe gewoon meer herhalingen met lichter gewicht want ze staan echt wel goed en daardoor lijkt de rest niet meer in verhouding:o

Ben benieuwd Trunks.. wanneer geef je ons een voorproefje?

Trunks en niet kuren dat zal nooit gebeuren ;) Maar geef je lichaam wel even de tijd om te herstellen na deze kuur bro :)

Terug
Naar boven