AndroidHealthClinic

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Ben je van plan om nog meer te gaan kuren hierna?

Als mijn herstel goed verloopt na mijn nakuur en de nodige rust is gegeven dan wel:D Deze keer ga ik echt eerst na de dokter om alles te checken voor ik terug ga kuren.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 21:09 ----------

Ben benieuwd Trunks.. wanneer geef je ons een voorproefje?

Ik beloof het je binnenkort na 2weken ofzo... te tonen... maar zie een van de beginpagina's daar zie je al dat ik serieus ben bijgekomen tegenover mijn vorige kuur.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 21:10 ----------

Trunks en niet kuren dat zal nooit gebeuren ;) Maar geef je lichaam wel even de tijd om te herstellen na deze kuur bro :)

Dat beloof ik je bro!!! Deze keer echt goed rusten want ik heb maar 1lichaam en zoveel soorten kuren nog:p

Gaat het goed gooss??
Heb zelf ook die oats besteld. En had ook voor de gein is een pak havermout op me werk helemaal fijn gemaakt. Ben kok, dus goeie spullen.
Als je een pak havermout in een magimix blender doet, en die ff ze gang laat gaan krijg je t net zo fijn gemalen als dat die oats zijn. Mocht je toevallig iemand kennen doe in de keuken werkt is het altijd handig.

Gaat het goed gooss??
Heb zelf ook die oats besteld. En had ook voor de gein is een pak havermout op me werk helemaal fijn gemaakt. Ben kok, dus goeie spullen.
Als je een pak havermout in een magimix blender doet, en die ff ze gang laat gaan krijg je t net zo fijn gemalen als dat die oats zijn. Mocht je toevallig iemand kennen doe in de keuken werkt is het altijd handig.

Haha fijn om te horen dat je het ook besteld hebt:) Als je het zelf kunt waarom niet;) Ik heb al geen mixer enzo... voor mij blijft het bij oats:p

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 16:48 ----------

I know u do... ff nog een keer fappen...:cool:

;)

Vandaag terug Test/Tren gezet... en das al de 2de week als ik de naald erin duw dat mijn schouders zoals een hartslag beginnen te bewegen... Weet iemand wat dit kan zijn? Ik weet dat het mijn spieren zijn die kloppen maar is dit normaal?
Kan iemand die er meer van kent hier AUB op reageren?
Ik dank jullie;)

Vandaag terug Test/Tren gezet... en das al de 2de week als ik de naald erin duw dat mijn schouders zoals een hartslag beginnen te bewegen... Weet iemand wat dit kan zijn? Ik weet dat het mijn spieren zijn die kloppen maar is dit normaal?
Kan iemand die er meer van kent hier AUB op reageren?
Ik dank jullie;)

heb er ook wel eens last van dat een lichaams deel spontaan die kleine klopjes geeft....gaat vanzelf weg bij mij, wat het is dunno :dunno:

Ik volg jou, heel interesant maat,

Keep the good work maat!

je blijft hard vooruit gaan!!! ik daarin tgen ga alleen maar achteruit!:O ribben nu weer gekneusd dus 6-8 weken herstellen:O

je blijft hard vooruit gaan!!! ik daarin tgen ga alleen maar achteruit!:O ribben nu weer gekneusd dus 6-8 weken herstellen:O

Ouch rust dan maar goed en als je terug kan trainen doe dan eerste paar weken best een riem aan bro... ik voel met je mee:o That sucks!!
Alvast heel veel beterschap bro!

Wat dan? Hoe is dat gebeurd?

Bij een voetbaltoernooi van me werk een elleboog op me borst gekregen;) geen pretje moet ik zeggen haha

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 08:00 ----------

Ouch rust dan maar goed en als je terug kan trainen doe dan eerste paar weken best een riem aan bro... ik voel met je mee:o That sucks!!
Alvast heel veel beterschap bro!

Komt allemaal weer weer goed, baal alleen flink
Thanks mate!

Intressant logje, succes nog

pics komen soon toch?

yeah word tijd voor een pic-update :D

Terug
Naar boven