MuscleMeat

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

K ben ook al aan het twijfelen tren wat hoger te doseren haha, maar houd me nog even aan de normale dosis, morgen prik 3

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ook een bloedhekel aan DPD. De paar keren dat ze wat moesten afleveren was het altijd een hoop geruzie om het ten slotte goed afgeleverd te krijgen.

Pakje ligt in Den Haag toch Trunks? Loop er vanavond wel even langs om ze een pak slaag te geven, heb toch al een pesthumeur vandaag.

ja idd :)

ken dat probleem is nog niet zolang dat die postNL het serieus uithangt

K ben ook al aan het twijfelen tren wat hoger te doseren haha, maar houd me nog even aan de normale dosis, morgen prik 3

wacht nog 2weken tenminste;) Als je gains hebt moet je zeker nog niet uppen!
Als je binnen 2weken nog niks ziet zou ik toch uppen of het is zonde van je geld en de teleurstelling doet nog meer pijn:D

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 10:08 ----------

ken dat probleem is nog niet zolang dat die postNL het serieus uithangt

ja ik lees op sommige klachtenforums dat ze zelfs handtekeningen vervalsen enzo... En dan zeggen dat ze het hebben afgeleverd en gewoon voor de deur buiten op straat zetten, of bij de buren afgeven. Bij ene zelfs over zijn tuinpoort gesmeten en alles was beschadigd, tja... zolang ze maar niet nog eens moeten komen;)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 10:13 ----------

Je bent wel lekker gegaan mij is de tren echt goed bevallen (400 enanthaat per week) dus ga meteen door op korte esters op 150mg eod tren ace.
Met postnl heb ik persoonlijk nooit problemen met dpd altijd.

kan je doen bro maar hou rekening met eraan te beginnen 2weken na de laatste inject van Enanthaat anders wordt het een beetje teveel van het goede:p

pffff... ik begin het moe te worden op mijn producten te wachten:mad: ik heb het begin deze maand besteld en het is al de helft van de maand verdomme!!!!
Hoe lang gaat dit grap nog duren WTF!!!!

pffff... ik begin het moe te worden op mijn producten te wachten:mad: ik heb het begin deze maand besteld en het is al de helft van de maand verdomme!!!!
Hoe lang gaat dit grap nog duren WTF!!!!
know the feeling bro :p. Had het met die klote dpd!
Ik zat met hevige backpumps van winstrol en had taurine besteld en kwam ook maar niet. En toen winstrol was afgelopen was het er 4 weken te laat ofzo.

arme trunks als het nog langer duurt dan is hij straks alweer zijn gains kwijt. :p

arme trunks als het nog langer duurt dan is hij straks alweer zijn gains kwijt. :p

lol das een hele goeie grap;) ik weeg nog maar 75.5kilo en ik zie dezelfde gains nog... maar minder vet kan minder gains tonen maar minder vet is geen minder spieren hé bro:p

Ik zou jou wel willen zien als je iets ter waarde van een paar honderd euro betaald en niet aankrijgt;)

Dan baal ik natuurlijk ook net als jij. Het is ook ****ed up maar is er nou niks bekend dan?

Dan baal ik natuurlijk ook net als jij. Het is ook ****ed up maar is er nou niks bekend dan?

supplier heeft papier moeten invullen en ze gingen een onderzoek starten en kan langer dan 10dagen duren... voor ze het terug opsturen, en ik weet niet eens welke dag ze komen dus wanneer moet ik dan thuis zijn? das het ****'t up eraan:mad:
Wat als ze weer geen kaartje in de bus steken? ze komen maar 2x en als je er niet bent dan gaat het terug naar distributiecentrum in Nederland;)
Dus als die mannen hun werk weer niet doen en lui zijn, dan zit ik zonder mijn producten:(

Laten we hopen van niet.

TnT express en TnTpost zijn 2verschillende bedrijven;) TnTpost dat zijn de smeerlappen... Was het maar bij TNT express:cool:

Zijn 2 onderdelen van 1 en hetzelfde bedrijf ;) Maar inderdaad, was het maar express levering in plaats van zoals nu expres niet geleverd :P

Bel morgenochtend met TNT voor je dude. If ever you come to The Hague, let's meet! Gaan we lekker een keer bij Kneet's trainen.

Bel morgenochtend met TNT voor je dude. If ever you come to The Hague, let's meet! Gaan we lekker een keer bij Kneet's trainen.

Oke bro ik zal je dan iets laten weten... ik heb nog een vriend die gaat donderdag naar maastricht die woont daar kortbij en hij gaat bij de postNL daar eens horen wat er aan de hand is:) Als hij weet waar het ligt en of we het mogen ophalen dan gaan we zo snel mogelijk naar daar! En dan kom ik zeker eens lang bij jou:p Wil graag eens met jou in't oorlog gaan tegen de gewichten en elkaar lekker spotten tot de laatste briesje adem zodat we krom en gehandicapt naar buiten wandelen:D

Laatst bewerkt:
wacht nog 2weken tenminste;) Als je gains hebt moet je zeker nog niet uppen!
Als je binnen 2weken nog niks ziet zou ik toch uppen of het is zonde van je geld en de teleurstelling doet nog meer pijn:D

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 10:08 ----------

ja ik lees op sommige klachtenforums dat ze zelfs handtekeningen vervalsen enzo... En dan zeggen dat ze het hebben afgeleverd en gewoon voor de deur buiten op straat zetten, of bij de buren afgeven. Bij ene zelfs over zijn tuinpoort gesmeten en alles was beschadigd, tja... zolang ze maar niet nog eens moeten komen;)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 10:13 ----------

kan je doen bro maar hou rekening met eraan te beginnen 2weken na de laatste inject van Enanthaat anders wordt het een beetje teveel van het goede:p

dat verbaast me nix, heb het ook al gehad dat ik na nacht werken briefje op deur plak 3 x goed bellen onderste bel, niemand langs geweest word zo wakker van de bel (hond staat meteen tege raam te blaffen) na paar dagen contacteer ik hun en beweren ze dat ze al 2 x zijn langsgeweest en na 3de x sturen ze het gewoon terug ik gewoon hele dag wakker gebleven was het daar eindelijk! na meer als 10dagen...het zou er binnen de 5 zijn

dat verbaast me nix, heb het ook al gehad dat ik na nacht werken briefje op deur plak 3 x goed bellen onderste bel, niemand langs geweest word zo wakker van de bel (hond staat meteen tege raam te blaffen) na paar dagen contacteer ik hun en beweren ze dat ze al 2 x zijn langsgeweest en na 3de x sturen ze het gewoon terug ik gewoon hele dag wakker gebleven was het daar eindelijk! na meer als 10dagen...het zou er binnen de 5 zijn

wie heb je dan gecontacteerd bro? Ik kan niemand aan de lijn krijgen vanuit België dus als je van Nederland bent dan is alle hulp welkom:) Mss kan jij een broeder in nood helpen voor aan zen roids te geraken;)
Hoe laat zijn ze bij jou dan geweest aan de deur? Leveren ze ook in de namiddag?
Kan je diezelfde nummer niet bellen voor mij en mij helpen als ik je de track geef via pb?:) ik zou het echt apprecieeren bro!

sorry guys dat ik niet meer zoveel log, maar ik ben nog aan't wachten
op mijn cuttingsmiddelen... intermittent fasting ben ik nog altijd aan't volhouden en het gaat heel goed... ik doe de 24uren vasten elke dag al langer als een week:cool:

Terug
Naar boven