Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb eat stop eet gedaan, en 16 uur vasten 8 uur eten en ook cardio erbij idd![]()
Probeer anders paardenvlees ik heb gehoord dat er super eiwitten in zitten.
![]()

![]()
Heb je btw wel eens last van hoestbuien? (Ik ben een beetje aan het rondlezen en ik zie de term "tren hoest" nog wel eens voorbij komen)
btw: ik overweeg zelf ook test e tren e (250/200 ew), hoe bevalt dit als je het vergelijkt met je vorige kuur (test + dianabol). Hoe is bijvoorbeeld je libido bij deze kuur en bij de vorige/ wordt nu veel sterker, en waar je nog geen antwoord op kan geven maar over een tijdje wel; hoe goed kan je de gains vasthouden (verwacht bij de deze kuur veel beter).
gr
Heb eat stop eet gedaan, en 16 uur vasten 8 uur eten en ook cardio erbij idd![]()
![]()

Bro je kan deze niet vergelijken met mijn vorige kuur... maar ik heb nog al eerder test/tren gedaan bro... Je wordt er véél geiler van dus libido is beter met Tren en je kan langer doornken ook nog eens... precies dat de tren je klaarkomen uitstelt... ik had bijna alles vastgehouden bij tren toen.... test staat nu al een tijdje op 500mg pw maar moet wel zeggen dat je dan meer bloat bij die dosis bro, in mijn geval toch.
Oow, je hebt al eerder test + tren gepakt? Toen wel heel de kuur 250/200mg? Hoeveel kilo was je toen zwaarder geworden (en was je vetpercentage gestegen/ gedaald?).
Ja 500 mg test e zorgt bij mij ook voor bloat, daarom ook mijn interresse in tren. Heb je verder nog sides door tren? Agressie/ mentaal grotere schommelingen? Test tren (250/200) is een betaalbaar kuurtje met bescheiden doseringen en het lijkt me wel wat. Hoe zet je btw de spuit? Zet je gewoon 2 keer in dezelfde/ andere spier of meng je het in 1 spuit en hoef je maar 1 keer te zetten?

Zo kan elke schouder 2weken rusten ongeveer tot de volgende spuit. dus altijd afwisselen is het beste voor onstekingen en dergelijke te voorkomen
?? (Btw; ik zet in de glutes; en dat kan nog wel eens veel pijn doen dus dan wil ik niet links & rechts hoeven zetten).Bedankt voor je uitleg! Ja ik wist idd dat jij in de schouder zet maar hoe krijg je in vredesnaam 1 ml test en 1 ml tren in 1 spuit?? (Btw; ik zet in de glutes; en dat kan nog wel eens veel pijn doen dus dan wil ik niet links & rechts hoeven zetten).
Hoeveel ml krijg je btw uit 1 vial tren? Bij test is dit eigenlijk nooit 10 maar +/- 9, dit zal bij tren e ook wel zijn?

Ik heb ook al NPP in mijn schouders EOD gezet dus je kan gemakkelijk korte esters gebruiken als je het gewoon wordt

Word zaterdag mijn eerste ervaring met tren/test en 3 weken winstrol, vandaag begonnen met winstrol en zaterdag 1e inject
Heb wel 1 en ander opgestoken uit dit topic, bedankt haha
dat doet mij plezier dat je er iets uit hebt geleerd. 
word tijd voor een fullbody pic Trunks, die miste ik ook in je vorige logBenen en rug wil ik zien
!!!
Naar die rug ben ik ook wel benieuwd, heb veel sides en frontals op FB gezien, maar nog geen rug![]()

zo niet dan doe ik het nog 2 of 4 weken