MuscleMeat

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

komt doordat een kleine hoeveelheid in het bloedbaan en via daar je longen in kan komen. reactie van je lichaam is dan idd hoesten

Heb eat stop eet gedaan, en 16 uur vasten 8 uur eten en ook cardio erbij idd;)

Probeer anders paardenvlees ik heb gehoord dat er super eiwitten in zitten.

:roflol::roflol::roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Heb je btw wel eens last van hoestbuien? (Ik ben een beetje aan het rondlezen en ik zie de term "tren hoest" nog wel eens voorbij komen)

btw: ik overweeg zelf ook test e tren e (250/200 ew), hoe bevalt dit als je het vergelijkt met je vorige kuur (test + dianabol). Hoe is bijvoorbeeld je libido bij deze kuur en bij de vorige/ wordt nu veel sterker, en waar je nog geen antwoord op kan geven maar over een tijdje wel; hoe goed kan je de gains vasthouden (verwacht bij de deze kuur veel beter).

gr

Bro je kan deze niet vergelijken met mijn vorige kuur... maar ik heb nog al eerder test/tren gedaan bro... Je wordt er véél geiler van dus libido is beter met Tren en je kan langer doornken ook nog eens... precies dat de tren je klaarkomen uitstelt... ik had bijna alles vastgehouden bij tren toen.... test staat nu al een tijdje op 500mg pw maar moet wel zeggen dat je dan meer bloat bij die dosis bro, in mijn geval toch.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 09:09 ----------

Heb eat stop eet gedaan, en 16 uur vasten 8 uur eten en ook cardio erbij idd;)

was die van lean gains beter of die van Eat stop Eat bro? wat heb je ondervonden?

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 09:10 ----------

Probeer anders paardenvlees ik heb gehoord dat er super eiwitten in zitten.

:roflol::roflol::roflol:

paardenvlees? Jakkes bah... lust ik niet haha:p

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 09:11 ----------

Paardenvlees is heel voedzaam hoor!

dat zou kunnen maar ik eet het toch niet, hetzelfde met struisvogel is ook heel voedzaam maar lust ik ook niet:D

Bro je kan deze niet vergelijken met mijn vorige kuur... maar ik heb nog al eerder test/tren gedaan bro... Je wordt er véél geiler van dus libido is beter met Tren en je kan langer doornken ook nog eens... precies dat de tren je klaarkomen uitstelt... ik had bijna alles vastgehouden bij tren toen.... test staat nu al een tijdje op 500mg pw maar moet wel zeggen dat je dan meer bloat bij die dosis bro, in mijn geval toch.

Oow, je hebt al eerder test + tren gepakt? Toen wel heel de kuur 250/200mg? Hoeveel kilo was je toen zwaarder geworden (en was je vetpercentage gestegen/ gedaald?).

Ja 500 mg test e zorgt bij mij ook voor bloat, daarom ook mijn interresse in tren. Heb je verder nog sides door tren? Agressie/ mentaal grotere schommelingen? Test tren (250/200) is een betaalbaar kuurtje met bescheiden doseringen en het lijkt me wel wat. Hoe zet je btw de spuit? Zet je gewoon 2 keer in dezelfde/ andere spier of meng je het in 1 spuit en hoef je maar 1 keer te zetten?

Oow, je hebt al eerder test + tren gepakt? Toen wel heel de kuur 250/200mg? Hoeveel kilo was je toen zwaarder geworden (en was je vetpercentage gestegen/ gedaald?).

Ja 500 mg test e zorgt bij mij ook voor bloat, daarom ook mijn interresse in tren. Heb je verder nog sides door tren? Agressie/ mentaal grotere schommelingen? Test tren (250/200) is een betaalbaar kuurtje met bescheiden doseringen en het lijkt me wel wat. Hoe zet je btw de spuit? Zet je gewoon 2 keer in dezelfde/ andere spier of meng je het in 1 spuit en hoef je maar 1 keer te zetten?

ik had bij die tren van de chinees veel agressie bij andere ug's niet bro... raar maar waar. en de eerste keer had ik bij tren als ik stopte en aan mijn nakuur bezig was hele emotionele buien... ik wou alleen maar geknuffeld worden door mijn vriendin en zij begreep er niks van:p
Ik zet de spuit in de schouders bro... En ja je kan ze gewoon in een dezelfde spuit doen, ze zijn allebei op Oliebasis;) Zo kan elke schouder 2weken rusten ongeveer tot de volgende spuit. dus altijd afwisselen is het beste voor onstekingen en dergelijke te voorkomen:)

Bedankt voor je uitleg! Ja ik wist idd dat jij in de schouder zet maar hoe krijg je in vredesnaam 1 ml test en 1 ml tren in 1 spuit :)?? (Btw; ik zet in de glutes; en dat kan nog wel eens veel pijn doen dus dan wil ik niet links & rechts hoeven zetten).

Hoeveel ml krijg je btw uit 1 vial tren? Bij test is dit eigenlijk nooit 10 maar +/- 9, dit zal bij tren e ook wel zijn?

Bedankt voor je uitleg! Ja ik wist idd dat jij in de schouder zet maar hoe krijg je in vredesnaam 1 ml test en 1 ml tren in 1 spuit :)?? (Btw; ik zet in de glutes; en dat kan nog wel eens veel pijn doen dus dan wil ik niet links & rechts hoeven zetten).

Hoeveel ml krijg je btw uit 1 vial tren? Bij test is dit eigenlijk nooit 10 maar +/- 9, dit zal bij tren e ook wel zijn?

heel makkelijk bro... je zuigt eerst 1ml tren in je spuit en dan trek je de spuit terug tot 2ml ongeveer en dan steek je de spuitnaald in je Testvial en draai je je vial om en spuit je met je spuit tot je de 1ml terug hebt met tren... (pas op dat je de tren niet in de vial spuit) en dan vervolgens aspireer je terug met de spuit heel voorzichtig en rustig doen anders pak je geen vloeistof mee alleen lucht... en als je het voorzichtig doet dan zul je zien dat je 2ml hebt;)
Zo doe ik het toch:D
Schouders vind ik ook makkelijker om te zetten, ik voel de eerste 3keren wel een beetje pijn maar dan gaat het elke keer beter dus voor mij hoeft het niet meer anders maat:) Ik heb ook al NPP in mijn schouders EOD gezet dus je kan gemakkelijk korte esters gebruiken als je het gewoon wordt;)
Bro eerlijk gezegd hoor ik iedereen klagen over de volledige 10ml eruit te halen maar ik krijg er altijd 10ml uit... maar ik spuit ook geen druppel weg, wat uit de vial komt gaat in mijn lichaam

Laatst bewerkt:
Hoe ziet je eten eruit met de IF?

Word zaterdag mijn eerste ervaring met tren/test en 3 weken winstrol, vandaag begonnen met winstrol en zaterdag 1e inject

Heb wel 1 en ander opgestoken uit dit topic, bedankt haha

Hoe ziet je eten eruit met de IF?

Ik eet op trainingsdagen op onderhoud en op niet trainingsdagen eronder:D

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 15:51 ----------

Word zaterdag mijn eerste ervaring met tren/test en 3 weken winstrol, vandaag begonnen met winstrol en zaterdag 1e inject

Heb wel 1 en ander opgestoken uit dit topic, bedankt haha

succ6 m8;) dat doet mij plezier dat je er iets uit hebt geleerd.
Das heel graag gedaan daarvoor zijn er zo'n topics:)
Ik heb bijna alles op deze forum geleerd

word tijd voor een fullbody pic Trunks, die miste ik ook in je vorige log :( Benen en rug wil ik zien :P !!!

Deze is van zijn vorige kuur.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Naar die rug ben ik ook wel benieuwd, heb veel sides en frontals op FB gezien, maar nog geen rug :)

word tijd voor een fullbody pic Trunks, die miste ik ook in je vorige log :( Benen en rug wil ik zien :P !!!

Oke bro als ik droger sta na het cutten beloof ik het je!

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 16:48 ----------

Naar die rug ben ik ook wel benieuwd, heb veel sides en frontals op FB gezien, maar nog geen rug :)

komt in orde bro! eerst cutten en dan een mooie foto die meer lean is;)

oke guys ik ben nu 12dagen intermittent fasting aan't doen! Geloof het of niet ik weeg nu 80kilo ik heb onder onderhoud gegeten de laatste week en zo clean mogelijk en zo weinig mogelijk carbs! al mijn kcal's haal ik bijna uit eiwitten!
ik heb ook nog eens bij mijn 3x per week Krachttraining 3x cardio toegevoegd op rustige tempo zo'n 500calorieën per keer! Het ziet er niet uit dat ik spiermassa ben verloren raar maar waar... is het dan maar een fabeltje? ik weet het niet...
maar ik ben al ewat aan mijn buik afgevallen maar raar genoeg niet zoveel... dus ik deed het vooral voor mijn buik weg te werken maar jammer genoeg kan je het niet kiezen waar je afvalt... bij mij is het waarschijnlijk op andere plaatsen weggegaan... maar ik kan niet zeggen waar want zie het zelf niet... maar mijn buik moet nog veel meer afvallen dus ik schat nog zo'n 5kilo zeker! we gaan ervoor! nog 2weken hard trainen en clean eten onder onderhoud kan wonderen doen:D zo niet dan doe ik het nog 2 of 4 weken:p
In ieder geval dit was het zo'n beetje... mijn cuttingsproces is tot nu toe dus een succes;)
Ik hou jullie nog op de hoogte....

succes :)!

Terug
Naar boven