AndroidHealthClinic

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

zal een hoop vocht bij zitten he trunks, goed om te horen dat t goed gaat ;)

• Topic Starter Topic Starter
even een foto snel genomen met bloes aan deze keer:D

120709-180101.png

Zijn er hier vakdeskundigen die mij kunnen helpen:D
Ik heb een "uitpuiling dicscus" aan mijn onderrug en ik moet nu ontstekingsremmers en spierontspanners nemen van mijn huisarts.
Ik heb er heel veel last van en wil er nu eindelijk vanaf geraken.
De namen van de medicijnen zijn "Brexine 20mg" en "Epsipam 50mg"
Zou het kwaad kunnen om te nemen tijdens mijn AAS kuur?
Kan iemand die het weet AUB zo snel mogelijk reageren?
ik dank u;)

Ik heb een "uitpuiling dicscus" aan mijn onderrug en ik moet nu ontstekingsremmers en spierontspanners nemen van mijn huisarts.
ik dank u;)

Zijn gewoon pijnstillers/ontstekingsremmers. Gewoon pakken, zal je kuur misschien iets beinvloeden maar niet drastisch.
Je hebt maar 1 rug hè, lijkt mij belangrijker dan een kuurtje.
Btw lekker vochtig op die laatste foto;)

groter is beter

ik dank u;)

Kan geen kwaad,let wel op Epsipam is een benzo dus verslavend;)

Kan geen kwaad,let wel op Epsipam is een benzo dus verslavend;)

ok bedankt voor de reactie:) maar verslavend in welke zin???

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 16:46 ----------

Zijn gewoon pijnstillers/ontstekingsremmers. Gewoon pakken, zal je kuur misschien iets beinvloeden maar niet drastisch.
Je hebt maar 1 rug hè, lijkt mij belangrijker dan een kuurtje.
Btw lekker vochtig op die laatste foto;)

groter is beter

thanx bro;)

oke het gaat sneller als verwacht:p ik weeg nu 75.7kilo op dezelfde weegschaal s'morgensvroeg op nuchtere maag na de toiletbezoek uiteraard:D
Maar vreemd genoeg is mijn buik nog niet helemaal weg dus er is nog werk:eek:
ik schat 70kilo als ik dat de komende 2weken haal dat ik klaar ben voor een mooie foto voor jullie:)

schandalig die TnT post van Nederland ik wacht al 10dagen ofzo op een pakje van Nederland en zogezegd zijn ze al 2x aan mijn deur langsgeweest en ik ben er speciaal 3dagen voor thuisgebleven dus het zal niet waar zijn! Ik heb ook geen briefje of kaartje mogen ontvangen, dus heb ik via track&trace.nl mijn pakje opgespoord en die is teruggestuurd naar Nederland.
Aangezien er geen verzendersadres op stond is het gewoon ergens in Nederland gestockeerd... Ik heb de verzender gecontacteerd en hij moet nu een papier invullen en dan kan het alsnog 10dagen duren tot ik het pakketje heb:mad:
Zelfs heb ik er geen vertrouwen in dat het de volgende keer correct zal verlopen en ik heb er honderden euro's voor mogen neertellen!
Het is een ramp bij TNT (postNL)
Je kan het niet bereiken vanuit België op geen enkele nummer op't internet.
Ik sta gewoon machteloos en bidden dat het aankomt is alles wat ik kan doen:(
Wat een rotservice van mijn kloten!
Heeft iemand dit nog al voorgehad? en hoe is het verlopen...?

anabolen op bestelling?

heb vanacht geloof ik me eerste nachtmerrie gehad van de tren( ben 12 dagen onderweg)
kan niet wachten tot het inkickt man:@ ahah

zoiets ja;) (cuttingsproducten)
Maar het adres is te vertrouwen ik ontvang altijd alles netjes maar deze keer is het foutgelopen met de post.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 19:20 ----------

heb vanacht geloof ik me eerste nachtmerrie gehad van de tren( ben 12 dagen onderweg)
kan niet wachten tot het inkickt man:@ ahah

Welcome to the dark world of tren :p
Ik heb zeker 3x per week nachtmerries als ik op de tren zit dus het is geen fabeltje... Trensomnia is real ennough to me lol:D

De post heeft de laatste tijd zijn issues.

aangetekend of liever verzekerd laten sturen boys.. niet dat het 100% garantie is, maar in ieder geval wat

De post heeft de laatste tijd zijn issues.

Ja dat had ik ook eens een keer.
Dacht ff snel die aangetekende brief verzenden met 115 euro erin.. stuur ik hem met de gewone post:rolleyes:
En je raad het al, die postsorteerder had m te pakken. Die had wss een lekker weekendje nadat hij die brief opende.
Maar gelukkig heb ik een hele lieve supplier en die zei, fuaaaaaaaark shit happens bro, volgende keer beter en stuurde het alsnog op!

Pakketje van trunks zal hoe dan ook aangetekend zijn geweest. Maar dat is geen garantie dat het goed gaat. PostNL is een ramp en de huidige reorganisatie maakt het er niet beter op. Keep in mind also dat een aangetekende verzending standaard maar gedekt is tot 50 euro.

Je bent wel lekker gegaan mij is de tren echt goed bevallen (400 enanthaat per week) dus ga meteen door op korte esters op 150mg eod tren ace.
Met postnl heb ik persoonlijk nooit problemen met dpd altijd.

Je bent wel lekker gegaan mij is de tren echt goed bevallen (400 enanthaat per week) dus ga meteen door op korte esters op 150mg eod tren ace.
Met postnl heb ik persoonlijk nooit problemen met dpd altijd.

Ik heb ook een bloedhekel aan DPD. De paar keren dat ze wat moesten afleveren was het altijd een hoop geruzie om het ten slotte goed afgeleverd te krijgen.

Pakje ligt in Den Haag toch Trunks? Loop er vanavond wel even langs om ze een pak slaag te geven, heb toch al een pesthumeur vandaag.

Terug
Naar boven