AndroidHealthClinic

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

hoe gaat het verder nu dan?
zit zelf inmiddels op 500test 300tren, ik kon niet langer wachten om te verhogen met tren

• Topic Starter Topic Starter
hoe gaat het verder nu dan?
zit zelf inmiddels op 500test 300tren, ik kon niet langer wachten om te verhogen met tren

Zet dan beter op 400tren:D beter afronden:p Het gaat momenteel heel goed ik weeg nu 74.7kilo.
Ik ben al 3 of 4weken zonder roids bezig door complicaties met de post voor mijn cuttingsmiddelen. Maar het gaat heel goed zonder de cuttingsmiddelen zelfs, ik ben mij stiekem al aan't voorbereiden tot de cuttingsmiddelen arriveren... Eens zien of er nog iemand gaat zeggen dat ik vocht vasthoud;)

ben je nu aan t cutten zonder roids? ben weer benieuwd naar de pics man!

ben je nu aan t cutten zonder roids? ben weer benieuwd naar de pics man!

zonder roids inderdaad je hoort het goed:p Pics komen maat maar op't einde... ik krijg hopelijk binnenkort mijn cuttingsmiddelen en dan zuller er komen
En ook zal het een verassing worden met wat dat ik ga cutten, veel van jullie zullen ervan verschieten maar dat verklap ik nog niet;)

ben je niet bang voor spierverlies nu?

ben je niet bang voor spierverlies nu?

Nope:p bij intermittent fasting merk ik dat je bijna tot zelden geen spierverlies hebt alleen vetverlies... raar maar waar, misschien omdat je eigen HGH-levels omhoog gaan maar ik kan dit niet perfect onderbouwen

de massa die je gewonnen hebt in je kuur zit nog niet erg lang aan je lichaam, ben je dan niet bang dat het sneller gaat verdwijnen door zo snel te gaan cutten zonder roids?

de massa die je gewonnen hebt in je kuur zit nog niet erg lang aan je lichaam, ben je dan niet bang dat het sneller gaat verdwijnen door zo snel te gaan cutten zonder roids?

Nee bro ben ik niet bang voor, ik wil gewoon alles tegoei doen deze keer en afrekenen met het vet voor eens en voor altijd:D Niet vergeten dat de cuttingsmiddelen die ik ga gebruiken ook spieropbouwend werken, en ookal verlies je massa door te cutten, 1kuurtje of pillenkuurtje alleen al en je hebt al je verloren massa op 4weken al terug i.v.m spiergeheugen:)

vind ik geen goeie instelling trunks haha, ff kuurtje nemen en je hebt je verloren massa weer terug. Voor jou zijn het net m&m's geloof ik! Ben trouwens benieuwd naar hoelang je off zult gaan :P Volgens mij is de kans groot dat je over een paar weken toch maar besluit om een bulkkuur erachter aan te plakken :P Go Trunks!

vind ik geen goeie instelling trunks haha, ff kuurtje nemen en je hebt je verloren massa weer terug. Voor jou zijn het net m&m's geloof ik! Ben trouwens benieuwd naar hoelang je off zult gaan :P Volgens mij is de kans groot dat je over een paar weken toch maar besluit om een bulkkuur erachter aan te plakken :P Go Trunks!
Kan zijn maar trunks heeft wel gelijk :cool:

Wahahaaaaaaaaaaa:D Nee bro, deze keer wacht ik echt minstens 3 tot 4maand:p Ik ben het stilaan zelfs een beetje moe aan't worden omdat het zo lang al duurd;) En ik denk niet als ik op een goeie vetpercentage sta dat ik nog ga hard bulken:p Alleen cleanbulken zodat ik me altijd kan goed voelen in mijn kleren:D Maar je weet maar nooit bro, op dit moment denk ik er zo over maar wie weet denk ik er binnen een paar maanden anders over

je wilt toch wel altijd groter worden, bigger is better! Hoelang ga je nog door met je kuur? Heb je je stuff al binnen?

Kan zijn maar trunks heeft wel gelijk :cool:

Ja het is wel echt zo dat zal supersized ook wel weten maar kort achterelkaar kuren en dan nog wel zo lang kan vragen om problemen zijn.
Daar geef ik hem wel gelijk in, je hebt 1 lichaam en als je er goed op past kan je nog veel lekkere kuurtjes nemen na het herstel:)
Maar het is wel een feit wat ik gezegd heb en ook wel een mooie idee... om eerst alle buikvet weg te werken en hard te cutten en daarna superclean eten+pillenkuur (zonder vocht) dan sta ik durf ik te wedden op 4weken terug in de 80kilo maar deze keer zonder vet:p Dat moet wel beestig zijn die effect hoe de spieren dan uitkomen haha:D Maar dat doe ik pas na de nodige rust;)
Dan gain je ze nog even snel terug, ik ken gasten die veel hebben gekuurd vroeger en maar 1x per jaar nog kuren vlak voor de zomer en ze staan 3keer zo groot op een paar weken tijd haha... :D

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 18:45 ----------

je wilt toch wel altijd groter worden, bigger is better! Hoelang ga je nog door met je kuur? Heb je je stuff al binnen?

De stuff is terug opgestuurd naar mij volgens mijn bron;) binnen de 3dagen moet ik het hebben... dan verklap ik direct wat een heftige middeltje ik heb besteld haha:p ik geef al 1tip en als je echt een kenner bent dan weet je wat ik ga doen:D Het is iets dat maximum 4weken genomen wordt en meer verklap ik niet:p

Supersized you must know bro;)

Halo?

verder eigenlijk geen last gehad van je libido?

Nope:p

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 21:05 ----------

verder eigenlijk geen last gehad van je libido?

Nee bro dat verbaasde mij het meeste van al... ik zat in de dilemma van: moet ik mijn nakuur nemen of nog niet aangezien ik op mijn cuttingsmiddelen aan't wachten was.
En ik heb niks maar ook niks genomen en mijn lul is elke ochtend heel stijf echt raar met die intermittent fasting... Het enige dat ik heb genomen was mijn shake en EGCG-pillen that's it;) En wil je nog iets gekker horen? Ik doe al langer als een week de 24uren vast elke dag waar anderen het maar 1 tot 2x per week doen en ik doe er nog eens cardio bij 3x per week ongeveer 500calorieen per sessie en ik merk niks van spierverlies... ****ing strange gewoon:eek:

Hoe bedoel je? 24u vasten elke dag?

En dan kom je aan 200g eiwitten?

nope... maar ik weeg nog maar 74.5kilo bro dus 150gram is al voldoende...
Maar zelfs dit doe ik soms niet omdat ik er op sta om 1x te eten en niet meer.
Deze techniek werkt heel goed bro... Het vet smelt letterlijk en figuurlijk weg in combo met cardio... Op het einde na aantal weekjes zet ik mijn eindresultaat van mijn cuttingsproces op foto in deze log. Je zal dan zelf zien dat spierverlies echt minimaal tot niks is;)

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 22:01 ----------

by the way jij zou moeten weten wat ik ga nemen binnen enkele dagen want jij hebt het ookal in de cut gebruikt:p

Terug
Naar boven