newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe gaat het verder nu dan?
zit zelf inmiddels op 500test 300tren, ik kon niet langer wachten om te verhogen met tren
beter afronden
Het gaat momenteel heel goed ik weeg nu 74.7kilo.
ben je nu aan t cutten zonder roids? ben weer benieuwd naar de pics man!
Pics komen maat maar op't einde... ik krijg hopelijk binnenkort mijn cuttingsmiddelen en dan zuller er komen
bij intermittent fasting merk ik dat je bijna tot zelden geen spierverlies hebt alleen vetverlies... raar maar waar, misschien omdat je eigen HGH-levels omhoog gaan maar ik kan dit niet perfect onderbouwende massa die je gewonnen hebt in je kuur zit nog niet erg lang aan je lichaam, ben je dan niet bang dat het sneller gaat verdwijnen door zo snel te gaan cutten zonder roids?
Niet vergeten dat de cuttingsmiddelen die ik ga gebruiken ook spieropbouwend werken, en ookal verlies je massa door te cutten, 1kuurtje of pillenkuurtje alleen al en je hebt al je verloren massa op 4weken al terug i.v.m spiergeheugen
Volgens mij is de kans groot dat je over een paar weken toch maar besluit om een bulkkuur erachter aan te plakken
Go Trunks!Kan zijn maar trunks heeft wel gelijkvind ik geen goeie instelling trunks haha, ff kuurtje nemen en je hebt je verloren massa weer terug. Voor jou zijn het net m&m's geloof ik! Ben trouwens benieuwd naar hoelang je off zult gaanVolgens mij is de kans groot dat je over een paar weken toch maar besluit om een bulkkuur erachter aan te plakken
Go Trunks!

vind ik geen goeie instelling trunks haha, ff kuurtje nemen en je hebt je verloren massa weer terug. Voor jou zijn het net m&m's geloof ik! Ben trouwens benieuwd naar hoelang je off zult gaanVolgens mij is de kans groot dat je over een paar weken toch maar besluit om een bulkkuur erachter aan te plakken
Go Trunks!
Nee bro, deze keer wacht ik echt minstens 3 tot 4maand
Ik ben het stilaan zelfs een beetje moe aan't worden omdat het zo lang al duurd
En ik denk niet als ik op een goeie vetpercentage sta dat ik nog ga hard bulken
Alleen cleanbulken zodat ik me altijd kan goed voelen in mijn kleren
Maar je weet maar nooit bro, op dit moment denk ik er zo over maar wie weet denk ik er binnen een paar maanden anders over
Dat moet wel beestig zijn die effect hoe de spieren dan uitkomen haha
Maar dat doe ik pas na de nodige rust

je wilt toch wel altijd groter worden, bigger is better! Hoelang ga je nog door met je kuur? Heb je je stuff al binnen?
binnen de 3dagen moet ik het hebben... dan verklap ik direct wat een heftige middeltje ik heb besteld haha
ik geef al 1tip en als je echt een kenner bent dan weet je wat ik ga doen
Het is iets dat maximum 4weken genomen wordt en meer verklap ik niet

En wil je nog iets gekker horen? Ik doe al langer als een week de 24uren vast elke dag waar anderen het maar 1 tot 2x per week doen en ik doe er nog eens cardio bij 3x per week ongeveer 500calorieen per sessie en ik merk niks van spierverlies... ****ing strange gewoon