MuscleMeat

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

trunks wat was je eerste Test-e/tren-e cycle precies? doseringen enz

• Topic Starter Topic Starter
wel eens tren A genomen ?

die pillen heb ik al eens genomen van 2mg en was ook een van de beste kuur ooit... heb 2mg per dag gedaan en was er kei-chill van integendeel met spuitjes dan kan ik jaloers en raastig worden maar met die pillen had ik niks van bijwerkingen:D

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 16:45 ----------

ik denk dat mijn volgende cycle (Tren-A+Test-P+Primobolan+Mast-p) gaat worden, en ik hoop dan kurkdroog te staan zoals ik het mij inbeeld:p

tren A zijn niet de pillen, dat is MT.
a = acetate.. kortwerkende versie van trenbolone, enanthaat is dan weer de langwerkende broeder :) nadeel is dat je wel om de dag moet spuiten met tren A

tren A zijn niet de pillen, dat is MT.
a = acetate.. kortwerkende versie van trenbolone, enanthaat is dan weer de langwerkende broeder :) nadeel is dat je wel om de dag moet spuiten met tren A

Jawel bro ik ken het verschil goed genoeg;) Die pillen zijn geen MT zoals veel denken het zijn tren-A pillen ken het verschil meer als goed tussen ace en Enanthate :p Ik spuit nu elke dag met test-p en Methyl-tren Metribolone... en heb al met NPP ookal gewerkt;)

Tren-A heb je ook in pilvorm maar dat zal jij mss niet weten bro

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 16:57 ----------

Je hebt de para tabs en die van Tren-A zoek maar eens op;)

MT inject moet je ED zetten.
Halve ML is genoeg;)

Zal wel knallen bro welke prop heb je ? ug ? Merk met rode doosjes of blauwe sterretjes :P

Zal wel knallen bro welke prop heb je ? ug ? Merk met rode doosjes of blauwe sterretjes :P

Die van de chineeze buurland ;)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 22:27 ----------

Ik zou graag van iemand willen horen wanneer dat de Methyl inkicked;)

Die van de chineeze buurland ;)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 22:27 ----------

Ik zou graag van iemand willen horen wanneer dat de Methyl inkicked;)

Ik heb de MT vloeibaar maar voor "oral use" ook gedoseerd op 4mg/ml.
Deze werkte bijna direct, had na een paar dagen al krachtgains.
Wss wel omdat je gewoon dieper kunt gaan ook :)

Ik heb de MT vloeibaar maar voor "oral use" ook gedoseerd op 4mg/ml.
Deze werkte bijna direct, had na een paar dagen al krachtgains.
Wss wel omdat je gewoon dieper kunt gaan ook :)

oke we wachten gewoon geduldig af dan:D
Ben je nog bezig met die MT? Hoe lang al en wat zijn je gains die je gemaakt hebt?

oke we wachten gewoon geduldig af dan:D
Ben je nog bezig met die MT? Hoe lang al en wat zijn je gains die je gemaakt hebt?

Ik heb er mee gekickstart, wel maar 2 weken..nam ook nog 40mg winstrol (4weken), injecteer 375mg test e en 300mg tren E elke 5d.
Maar die eerste 2 weken heb ik zeker 4kg gepakt, zit nu in week 4 van men kuur en zit momenteel aan ruim +7kg.
Op einde van de kuur ga ik voor 4 weken MT nogmaals...

Ik heb er mee gekickstart, wel maar 2 weken..nam ook nog 40mg winstrol (4weken), injecteer 375mg test e en 300mg tren E elke 5d.
Maar die eerste 2 weken heb ik zeker 4kg gepakt, zit nu in week 4 van men kuur en zit momenteel aan ruim +7kg.
Op einde van de kuur ga ik voor 4 weken MT nogmaals...

Netjes bro! Maar is het niet teveel al die dingen te samen? Ik heb gehoord als je Tren-E en Methyl-tren samen combineerd dat de sides te hevig zijn heb jij dit ook ondervonden of niet? En heb je de MT op 4mg gedosseerd of 2mg voor 2weken? En ben je er droger van geworden en is je vetpercentagen gezakt?
Sorry voor al die vragen maar ervaringen uitwisselen is heel belangerijk voor mij:D
Ik hoor graag andere meningen en ervaringen... Ik ben nu in dag 6 van de Methyl bezig en het wordt steeds moeilijker om te pinnen, het insteken van de naald doet steeds meer pijn maar het vloeistof voel ik niks van en achteraf nooit geen spierpijn dus ik vind de MT-vloeistof goed meevallen:)

Oke guys speciaal voor jullie om de spanning erin te houden:p
Je kunt duidelijk zien dat mijn arm veel droger is... Zo heb ik nog nooit gestaan:D

120729-125151.png

Nice job trunks,goed bezig hoor bro ik ga zelf ook eens aan de tren denk ik is precies goed spulleje.

We love methyl tren, yeah baby ! Beste shizzle als je er mentaal tegen kan !!

Terug
Naar boven