MuscleMeat

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

• Topic Starter Topic Starter
nou kijk ik heb nog 4ml tren en 10ml test thuis op het moment, dus ik zou er geen gat tussen laten oid. dat het wel in 1x doorwerkt.

ik ben aan het twijfelen over elke dag prikken haha, me maat doet het nu.. weet niet of ik dat al durf haha

Kun je doen bro maar 4ml is Imo niks:p Kun je beter nog van ieder 1vial halen dan is het wel weer de moeite:D Maar alsnog moet je 4weken ongeveer op't effect wachten en dat moet jij voor jezelf uitmaken of je dat wel kan:p
Ik niet, en ik ga in de toekomst alleen korte kuren doen met korte esters dan is mijn herstel ook sneller;)

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 11:37 ----------

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 10:09 ----------

[/COLOR]

Raar bro, ik hoor bijna niks over Para en juist heel veel over tren:D
Para is ook een soort tren of vergis ik mij?

Klopt is een soort tren inderdaad.Volgens mij licht dat gewoon heel regio gebonden en Den Haag zweren ze erbij en hier in Helmond is het tren dit en tren dat.

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 10:17 ----------

Ik heb wel zo mijn eigen ervaringen maar die kan ik dan weer niet posten mensen zouden zeggen dat ik gek ben haha.[/QUOTE]

Nee bro;) Je bent niet gek bij mij maar juist meer waard als je je eigen mening durft te uiten:)
Ik hoor graag jouw eigen mening dus shoot it right:cool:
Volgens mij ben jij een Parafan of is het nog iets anders? Tell me more bro... Ik hou van kuurtjes waar je droger van wordt dus hoor ik het graag:D Primobolan en Parabolan en Masteron en Boldenon nog nooit gehad dus ik ben benieuwt:)

ja maar sexy, ik ben nog bezig ja.. dus waarop moet ik dan wachten.. het werkt alleen langer door.. ? ik hoef dan nergens meer op te wachten.

volgende kuur word 90% zeker ook korte esters bij mij.

ja maar sexy, ik ben nog bezig ja.. dus waarop moet ik dan wachten.. het werkt alleen langer door.. ? ik hoef dan nergens meer op te wachten.

volgende kuur word 90% zeker ook korte esters bij mij.

jawel bro want trenbolone zit toch niet in je systeem of heb je ookal tren buiten deca erin geshast?:p

Ik zal voor het eerst iets onthullen dit jaar ben ik januari begonnen met

1-4-50mg winstrol injects eod
1-4 500mg test enthanaat

Na vier weken geen kont meer om op te zitten door de winstrol dus toen

4-20 tren E 200mg 1x per week
4-20 test E 500mg 1x per week

De rest word even gokken

20-tot 1,5 maand terug 750mg test E
20-tot 1,5 maand terug 600mg tren E

1,5 maand terug tot 14 augustus 750mg Test E
" " 2 ampulles Parabolan (die shit doet het goed)

Het heeft me opgeleverd ik begon dit jaar met 95kg en vp rond de 20% gemeten bij muscletotaal en nu weeg ik 108kg met ongeveer 11%.

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 12:54 ----------

Zoals je ziet een lange kuur en geen sides van de tren ofzo durf alleen geen bloed te prikken haha

hahah dat word lang herstellen idd..
maar wel lekker man van 20 naar 10% op 108.. lekker lekker
merkte je veel van vetverbranding met maar 200mg tren ?

hahah dat word lang herstellen idd..
maar wel lekker man van 20 naar 10% op 108.. lekker lekker
merkte je veel van vetverbranding met maar 200mg tren ?

Eerlijk gezegt niet veel nee.Maar ik was bang voor rare sides dus durfde niet op 600mg te beginnen.Wel is me opgevallen dat het vet zeer snel naar beneden ging terwijl massa echt snel toenam nu nog.Uiteraard wel goed op de voeding gelet 1x in de 2 weken mac en 1x per maand uiteten

Eerlijk gezegt niet veel nee.Maar ik was bang voor rare sides dus durfde niet op 600mg te beginnen.Wel is me opgevallen dat het vet zeer snel naar beneden ging terwijl massa echt snel toenam nu nog.Uiteraard wel goed op de voeding gelet 1x in de 2 weken mac en 1x per maand uiteten

heerlijk man:) klinkt perfect hahha

heerlijk man:) klinkt perfect hahha

is het ook reageer gewoon heel goed op die spullen mijn coach vroeg al waar ik al die jaren heb gezeten haha.En na de wedstrijd nog 6 weken 1000mg test E dan nog 4 weken Test Propinaat hoeveel weten we nog niet en dianabol en dan 3 maanden rusten.De kuur na de contest is voor maximale rebound minimaal 10kg pakken in 6 wekn

Ik zal voor het eerst iets onthullen dit jaar ben ik januari begonnen met

1-4-50mg winstrol injects eod
1-4 500mg test enthanaat

Na vier weken geen kont meer om op te zitten door de winstrol dus toen

4-20 tren E 200mg 1x per week
4-20 test E 500mg 1x per week

De rest word even gokken

20-tot 1,5 maand terug 750mg test E
20-tot 1,5 maand terug 600mg tren E

1,5 maand terug tot 14 augustus 750mg Test E
" " 2 ampulles Parabolan (die shit doet het goed)

Het heeft me opgeleverd ik begon dit jaar met 95kg en vp rond de 20% gemeten bij muscletotaal en nu weeg ik 108kg met ongeveer 11%.

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 12:54 ----------

Zoals je ziet een lange kuur en geen sides van de tren ofzo durf alleen geen bloed te prikken haha

Bro dat klinkt zo lekker allemaal als ik het hoor:D
Mooie winst in massa en daling in vetpercentage, ik heb niemand met die resultaten gezien of gehoord;)
Maar even een vraagje bro, 2ampullen parabolan is toch niks bro hoe kan je daar zo hard op gaan? is toch maar voor 2x???
leg uit AUB:p

Snap ook niet waarom je pas vanaf week 4 met tren-e bent begonnen... Je had ze gerust van week 1 bij de Test-e kunnen nemen en kickstarten met winstrol 4weken tot de test/tren inkicked... beetje rare combinatie van je coach

Laatst bewerkt:
Bro dat klinkt zo lekker allemaal als ik het hoor:D
Mooie winst in massa en daling in vetpercentage, ik heb niemand met die resultaten gezien of gehoord;)
Maar even een vraagje bro, 2ampullen parabolan is toch niks bro hoe kan je daar zo hard op gaan? is toch maar voor 2x???
leg uit AUB:p

ik doe 1 ampul maandag bij de drie ml test 1 ampul 1,5 ml en door de korte werkzame tijd doe ik op vrijdag ook nog een ampul en parabolin heeft mij echt meer opgeleverd dan de tren E ;)

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 13:33 ----------

De winstrol was mijn idee hahah ik heb pas een coach vanaf de tren.

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 13:34 ----------

En dit soort resultaten hoor je niet veel omdat er weinig zijn die tren bijna een jaar gebruiken en ook verhogen enzovoorts.En uiteraard een zeer goed dieet en trainingsplan

ik doe 1 ampul maandag bij de drie ml test 1 ampul 1,5 ml en door de korte werkzame tijd doe ik op vrijdag ook nog een ampul en parabolin heeft mij echt meer opgeleverd dan de tren E ;)

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 13:33 ----------

De winstrol was mijn idee hahah ik heb pas een coach vanaf de tren.

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 13:34 ----------

En dit soort resultaten hoor je niet veel omdat er weinig zijn die tren bijna een jaar gebruiken en ook verhogen enzovoorts.En uiteraard een zeer goed dieet en trainingsplan

Ik veronderstel omdat je over Ampullen spreekt dat je Para HG is, Mag ik je vragen hoe lang je aan de Para zit of hebt gezeten om iets ervan te vernemen? dus i.v.m de korte ester prik je ze 2x de week? woensdag en zaterdag bijvoorbeeld? Is het dan zo goed want ik kan ze ook vastkrijgen maar wel UG en ik heb er geen ervaring mee... zou die ook even goed zijn en resultaten opleveren?

Ik veronderstel omdat je over Ampullen spreekt dat je Para HG is, Mag ik je vragen hoe lang je aan de Para zit of hebt gezeten om iets ervan te vernemen? dus i.v.m de korte ester prik je ze 2x de week? woensdag en zaterdag bijvoorbeeld? Is het dan zo goed want ik kan ze ook vastkrijgen maar wel UG en ik heb er geen ervaring mee... zou die ook even goed zijn en resultaten opleveren?

geen enkel vorm van trenbolone is nog HG beschikbaar bro.
parabolan zelf is in 1997 van de markt gehaald

Ik mag geen merk namen noemen maar ik heb ze van AP hoop dat je het zo weet.Bij mij begon het echt al na een week of 2 begon ik al te merken dat ik droger werd en meer dorst veel zweten enzo.Verder ben ik er al even mee bezig 14 augustus stopt alles en 1 sept begint wedstrijd voorbereiding.;)

Ik wil niet zeiken Jesse, maar wanneer ga je off dan?

Ik mag geen merk namen noemen maar ik heb ze van AP hoop dat je het zo weet.Bij mij begon het echt al na een week of 2 begon ik al te merken dat ik droger werd en meer dorst veel zweten enzo.Verder ben ik er al even mee bezig 14 augustus stopt alles en 1 sept begint wedstrijd voorbereiding.;)

Kan je mij een P'M sturen Jesse? denk je dat ik het nu kan combineren met Methyl-tren injects? ik ben nog maar 8dagen bezig en ik heb nog 22 te gaan:p
Zou het effect hebben overheerst de Methyl tren en verzadigd het mijn receptoren al? wat denk je?

• Like
Waarderingen: kix
Euh, dan ook pct of gewoon niks?

Terug
Naar boven