- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
nou kijk ik heb nog 4ml tren en 10ml test thuis op het moment, dus ik zou er geen gat tussen laten oid. dat het wel in 1x doorwerkt.
ik ben aan het twijfelen over elke dag prikken haha, me maat doet het nu.. weet niet of ik dat al durf haha
Kun je doen bro maar 4ml is Imo niks
Kun je beter nog van ieder 1vial halen dan is het wel weer de moeite
Maar alsnog moet je 4weken ongeveer op't effect wachten en dat moet jij voor jezelf uitmaken of je dat wel kan
Ik niet, en ik ga in de toekomst alleen korte kuren doen met korte esters dan is mijn herstel ook sneller

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 11:37 ----------
---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 10:09 ----------
[/COLOR]
Raar bro, ik hoor bijna niks over Para en juist heel veel over tren
Para is ook een soort tren of vergis ik mij?
Klopt is een soort tren inderdaad.Volgens mij licht dat gewoon heel regio gebonden en Den Haag zweren ze erbij en hier in Helmond is het tren dit en tren dat.
---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 10:17 ----------
Ik heb wel zo mijn eigen ervaringen maar die kan ik dan weer niet posten mensen zouden zeggen dat ik gek ben haha.[/QUOTE]
Nee bro
Je bent niet gek bij mij maar juist meer waard als je je eigen mening durft te uiten
Ik hoor graag jouw eigen mening dus shoot it right

Volgens mij ben jij een Parafan of is het nog iets anders? Tell me more bro... Ik hou van kuurtjes waar je droger van wordt dus hoor ik het graag
Primobolan en Parabolan en Masteron en Boldenon nog nooit gehad dus ik ben benieuwt