Papanilala
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We love methyl tren, yeah baby ! Beste shizzle als je er mentaal tegen kan !!

Nieuwe pics op FB zien er ook goed uit Trunks. Begint er op te lijken!
Mijn vrouw will dat ik van 120 kg terugga naar 90 en zegt dat mijn schouders gewoon angstaanjagend zijn. Hahahahaha.
Maar het is wel leuk als je vrouw zegt dat je er goed uitziet dus zou ik het wel doen als je van haar houdt

You got that right bro
---------- Post toegevoegd Sun 29 Jul 2012 om 14:18 ----------
Je moet zeker doen wat jij wilt bro niet wat zij wilMaar het is wel leuk als je vrouw zegt dat je er goed uitziet dus zou ik het wel doen als je van haar houdt
Anders kijkt ze naar anderen die ze mooier vind
Met jouw mooie massa zou ik lekker cutten bro... Discipline hebben en tot je uiterste best gaan tot het gewenste bodyfat! Volgens mij ga je je ogen opentrekken als alle vet weg is en de spieren alleen uitkomen![]()
We love methyl tren, yeah baby ! Beste shizzle als je er mentaal tegen kan !!

Eens, eens, eens...zal eens kijken of ik een paar pics op 120kg op FB kan plaatsen.

Idd leuk spul dat MT, ik heb de 5mg caps versie en ben bij dag 6 bezig en merk toch al krachtverschil.
Ik vond orals eigenlijk niets maar MT als oral bevalt me tot nu toe goed
Merk wel dat het mentaal wat doet, hopelijk blijft het goed gaan zodat ik de gewone tren E ook een keertje in de kuur kan opnemen.

Ma ja ...je moet er iets voor over hebbe he 

Netjes bro! Maar is het niet teveel al die dingen te samen? Ik heb gehoord als je Tren-E en Methyl-tren samen combineerd dat de sides te hevig zijn heb jij dit ook ondervonden of niet? En heb je de MT op 4mg gedosseerd of 2mg voor 2weken? En ben je er droger van geworden en is je vetpercentagen gezakt?
Sorry voor al die vragen maar ervaringen uitwisselen is heel belangerijk voor mij
Ik hoor graag andere meningen en ervaringen... Ik ben nu in dag 6 van de Methyl bezig en het wordt steeds moeilijker om te pinnen, het insteken van de naald doet steeds meer pijn maar het vloeistof voel ik niks van en achteraf nooit geen spierpijn dus ik vind de MT-vloeistof goed meevallen![]()
Hoelang zit je al aan de MT?..duurde bij mij 14 dagen.

Nou sexy we gaan het zien hoe dat cutten bevalt. Groei erg goed maar word door sportschool maten al deca hoofd genoemd;p en over een dikke week zijn men chicks er weer dus ik moet wel zorgen dat dat vocht weggaat.
Zal je advies van dat water ff opvolgen. Liter of 5/6
2mg van .. maar mag geloof ik geen namen noemen (paarde kracht) in het Nederlands zoiets

Nou sexy we gaan het zien hoe dat cutten bevalt. Groei erg goed maar word door sportschool maten al deca hoofd genoemd;p en over een dikke week zijn men chicks er weer dus ik moet wel zorgen dat dat vocht weggaat.
Zal je advies van dat water ff opvolgen. Liter of 5/6

En doe na elke krachttraining cardio voor lange duur op lage intensiteit
(wandelen op de loopband) let wel op dat je niet te hoog gaat want je hebt je gains pas gewonnen en ze zijn eens zo snel terug weg bro
Nee klopt haha, at alles wat los en vast zat, gehaktballen hamburgers etc. Was even leuk![]()
Ik hoop voor U dat je vetpercentage niet te hoog was tijdens het eten van gehaktballen en hamburgers
nou toch wel een 16% haha, maar me vet% is niet egt toegenomen, dan had ik het wel gezien. merk op me armen/gezicht toch egt veel vocht haha.
bestel deze of volgende week ff potje tren en test bij, aangezien het zo laat inkickte en ik nog wel even cutten wil trek ik het door tot week 14/15
btw brood is nu het enigste zout wat ik krijg, oja en wat viskruiden.
en ik eet brood alleen op trainingsdagen(3x) de rest is het rijst/havermoutmeel

dat wou ik ook gaan proberen, eerst maar is wat fatsoenlijke schemas in elkaar zetten & op trainingsdagen eet ik wel de hele dag ( 4uur voor trainen tot 12uur na trainen)
en waarom zou ik nu korte ester test en tren gaan pakken, zit er straks net lekker in..

Ik zou op korte esters verder gaan bro, maar als elke dag of EOD pinnen voor u een probleem is dan zou ik het niet doen.Leuke kuur ik hoor alleen wel veel dat mensen Parabolin fijner vinden dan tren E en toch zie ik die weinig in kuurtjes hier ?