AndroidHealthClinic

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

• Topic Starter Topic Starter
nee me kuur is
Winstrol/test/tren

Alleen omdat ik slecht at en dus veel suiker/zout zeiden ze dat ik een deca hoofd had door het vocht;p

Oke nu snap ik het bro:p Dan kun je idd veel beter door blijven doen... Je kan er op't einde mss primo bij doen:D Dit wil ik ook eens uitproberen ik hoor er goede dingen over... maar ook over parabolan:)

Het liefst zou ik de laatste weken op 600tren 250test gaan zitten. Maar heb al een keer verhoogd van 200 naar 300 tren

Het liefst zou ik de laatste weken op 600tren 250test gaan zitten. Maar heb al een keer verhoogd van 200 naar 300 tren

maar je had toch nog maar 4ml tren en 4ml test? hmmm... als je van plan bent 600mg te schieten dan zou ik mij maar voorzien voor meer... Ik heb een maat die doet 800mg tren-e per week en hij ondervind geen sides buiten zweten:D

ja ik wil ook nog wat halen, alleen het mailadress van me supplier doet niet meer en ik ben zen nummer kwijt. moet k ff zien te regelen dus haha maar dat zou geen probleem moeten zijn.

heb nu nog 10ml test en 4ml tren. en aangezien ik nu op 2ml test en 1.5 tren zit heb ik nog een 3 weken voor ik het nodig ben.

ja ik wil ook nog wat halen, alleen het mailadress van me supplier doet niet meer en ik ben zen nummer kwijt. moet k ff zien te regelen dus haha maar dat zou geen probleem moeten zijn.

heb nu nog 10ml test en 4ml tren. en aangezien ik nu op 2ml test en 1.5 tren zit heb ik nog een 3 weken voor ik het nodig ben.

das heel goed bro;) veel succes alvast... Ik ben inmiddels tijdens mijn cut al 1kilo bijgekomen:D Maar ik sta nog even droog dus het ziet er goed uit.
Ik voel mij precies sinds vandaag heel gedrogeerd, echt raar die Methyl injects:p
Ik voel aan mijn hoofd een spanning en ik blijf op mijn tanden bijten alsof ik op de speed zit en alles voelt heel aangespannen:D

Oh dat lijkt me niet echt fijn;p je telt de dagen al dus;p

das heel goed bro;) veel succes alvast... Ik ben inmiddels tijdens mijn cut al 1kilo bijgekomen:D Maar ik sta nog even droog dus het ziet er goed uit.
Ik voel mij precies sinds vandaag heel gedrogeerd, echt raar die Methyl injects:p
Ik voel aan mijn hoofd een spanning en ik blijf op mijn tanden bijten alsof ik op de speed zit en alles voelt heel aangespannen:D
Klinkt hard. Ik ga ze denk ook nemen in mijn cut maar kan alleen aan de 5mg cappies komen lijken me niet zo hard.

Oh dat lijkt me niet echt fijn;p je telt de dagen al dus;p

Nee bro, ik kijk ernaar uit:D
ik ga 20dagen op 2mg en dan 10 op 4mg als finishing touch:p

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 21:20 ----------

Klinkt hard. Ik ga ze denk ook nemen in mijn cut maar kan alleen aan de 5mg cappies komen lijken me niet zo hard.

wel als je 2 tot 3 caps neemt;) is toch lager gedosseerd bro

ik ben inmiddels al 1.5kilo terug bijgekomen tijdens mijn cut:D
Spuit 10 zit er juist in en mijn huid is zo hard als een olifantenhuid:p
Het prikken word echt lastiger, ik moet de naald er echt hard in duwen met
force kracht.
Heeft er iemand misschien tips om dit soepeler te laten verlopen?

Je kunt je op de plek waar je wilt injecteren natuurlijk bont en blauw laten slaan, dan gaat die naald er zo in ;)

But on a serious note, je injecteert nu al een hele tijd alleen in je schouders, kan me voorstellen dat dat op een gegeven moment moeilijker wordt ( verharding van de huid door littekenweefselvorming van de vele injects? ) ....misschien dat het helpt om een andere inject spot te kiezen?

nice topic om te lezen zo. ik heb zelf ook het plan om tren in me volgende kuur te doen 1-12 500mg test en 1 tot 10 400 mg tren en week 8 tot 12 winstrol tabs ma word pas in de winter :P word eerste keer tren

Je kunt je op de plek waar je wilt injecteren natuurlijk bont en blauw laten slaan, dan gaat die naald er zo in ;)

But on a serious note, je injecteert nu al een hele tijd alleen in je schouders, kan me voorstellen dat dat op een gegeven moment moeilijker wordt ( verharding van de huid door littekenweefselvorming van de vele injects? ) ....misschien dat het helpt om een andere inject spot te kiezen?

Schouders is echt mijn ding bro :p Billen doet mij altijd zo'n pijn acheraf

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 12:46 ----------

nice topic om te lezen zo. ik heb zelf ook het plan om tren in me volgende kuur te doen 1-12 500mg test en 1 tot 10 400 mg tren en week 8 tot 12 winstrol tabs ma word pas in de winter :P word eerste keer tren

Welkom op deze Topic:)
Goeie samengestelde kuur bro;) Je ziet aan je schema dat je je erin verdiept hebt:p 2weken langer test pakken dan tren;) that's good bro:D
Nakuren zou ik bij trenbolone met Arofixen doen bro:)

okee tnx dat van arofixen had ik zelf nog niet in gedachten dacht zelfgewoon aan nolva waar ik altijd bestel heeft namelijk geen arofixen mis ma is effe zoeken waar ik het dan kan halen :P en met die arofixen waneer neem je die en hoeveel . tnx voor de tip

Laatst bewerkt:
okee tnx dat van arofixen had ik zelf nog niet in gedachten dacht zelfgewoon aan nolva waar ik altijd bestel heeft namelijk geen arofixen mis ma is effe zoeken waar ik het dan kan halen :P en met die arofixen waneer neem je die en hoeveel . tnx voor de tip

2weken na je laatste injectie 1capsule voor 4weken :)

Als minimum inderdaad, maar grote kans dat je dan nog niet hersteld bent bij een kuur zoals bij ts.

Laatst bewerkt:
Schouders is echt mijn ding bro :p Billen doet mij altijd zo'n pijn acheraf

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 12:46 ----------

Welkom op deze Topic:)
Goeie samengestelde kuur bro;) Je ziet aan je schema dat je je erin verdiept hebt:p 2weken langer test pakken dan tren;) that's good bro:D
Nakuren zou ik bij trenbolone met Arofixen doen bro:)

Mee eens, heb zelf ook arofixen gekocht. En heb ik je wel vaker naar je kop geslingerd dat je dat moest doen Trunk, AASkop :P:P

trunks vlam hem in de borst. Goed te doen met insulinespuit.
Of triceps met insulinespuit. Zelfs subcutaan gaat met insuspuit.

Terug
Naar boven