XXL Nutrition

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Nou ja 170 goed nagemeten ben ik 167 maar rond het altijd maar af. Op je foto's lijken je traps wat achter te blijven. Maar het kan idd aan de foto liggen. Wil voor de zomer nog wat zakken in vet en kg's behouden. Vind voor 167 92,5 meer dan genoeg!!

mss lopen mijn traps niet achter maar lopen jouw traps gewoon voor;)
Heb je foto's van jezelf? wil wel zien hoe jij erbij staat op 92kilo dan kan ik beslissen voor mezelf of dat het genoeg is of als ik meer wil:p

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 23:05 ----------

wat moet ik mij hierbij voorstellen Nosferatu:D snap de bedoeling van deze foto niet... Is dit jouw droomlichaam mss;)

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 23:08 ----------

WAHAHAAAAAAAAAAAA:D Nu pas snap ik hem:p

Yessir ON TRENBOLONE LIKE SYLVESTER STALLONE!!!
WAHAHAAAAAAAAAAAAAA... Leuk gedaan Nosferatu:)
Leuke humor hahaaaaaaaa:p

Laatst bewerkt:
Jij bent al lang breder en al helemaal na je kuur.
:p

Jij bent al lang breder en al helemaal na je kuur.
:p

dat durf ik niet te bevestigen maat:) Zijn armen zijn wel veel droger dan de mijn en groter ook geloof ik want ik heb maar 41cm armen:o
Denk wel dat ik breeder ben kwa schouders maar zeker niet mooier;)
Ik ben nog niks tegenover Sylvester Stallone want die heeft al veel vials Tren op!!! Zowel A als E:p hahaaaaaaaaa...

Oh, ja bij rambo de laatste film van hem als hij zo oud is geworden had hij zeker aan de Oxy testo/deca
gezeten hahaaaaaaaaaaaaaaaa... wat een massa en plofkop opeens man man!!! komt mij zo bekend voor ;) lol

Laatst bewerkt:
zo vandaag een lekkere knaltraining gehad rug/biceps:)
Ik wou niet meer uit de Gym gaan:D
Aders waren niet normaal dik en zichtbaar en armen heel opgezwollen:D
Traps waren ook niet min bij rug oefeningen :p
Ik ben heel tevreden en er is een jongen bij mij in de Gym die mij allang niet heeft gezien, by the way hij ziet er heel scherp uit... hij zei tegen mij dat ik bijna uitelkaar ontplof hahaaaaaaaaaaaaa:p
Ik vind het nog niks bijzonder, ik ben nog aan't wachtten op the big moment:D

mss lopen mijn traps niet achter maar lopen jouw traps gewoon voor;)
Heb je foto's van jezelf? wil wel zien hoe jij erbij staat op 92kilo dan kan ik beslissen voor mezelf of dat het genoeg is of als ik meer wil:p

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 23:05 ----------

wat moet ik mij hierbij voorstellen Nosferatu:D snap de bedoeling van deze foto niet... Is dit jouw droomlichaam mss;)

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 23:08 ----------

WAHAHAAAAAAAAAAAA:D Nu pas snap ik hem:p

Yessir ON TRENBOLONE LIKE SYLVESTER STALLONE!!!
WAHAHAAAAAAAAAAAAAA... Leuk gedaan Nosferatu:)
Leuke humor hahaaaaaaaa:p

Ja dat mijn traps voor lopen zou ook kunnen. Je zult het helaas alleen met de Stats moeten doen. Ivm werk etc blijf ik liever anoniem posten op dit forum.

Ja dat mijn traps voor lopen zou ook kunnen. Je zult het helaas alleen met de Stats moeten doen. Ivm werk etc blijf ik liever anoniem posten op dit forum.

hahaaaaaaa dan telt het lekker niet mee:p
Zo kan iedereen getallen bedenken en ons iets wijsmaken:rolleyes:
ik werk graag met bewijzen:p I want prove:D

gaat goed zo te horen! ben benieuwd wanneer je echt gaat knallen! maar even iets anders: drink jij nooit geen alcohol?

gaat goed zo te horen! ben benieuwd wanneer je echt gaat knallen! maar even iets anders: drink jij nooit geen alcohol?

1x per maand ofzo... als ik uit ga maar het kan soms ook 2x per maand zijn:D
drink dan toch een 2liter + ;) maar ja... waarom de vraag ernaar bro? Drink jij soms veel ofzo:p

Hey alcoholist;-)
Hoe staat het ervoor?

Hey alcoholist;-)
Hoe staat het ervoor?

Het gaat lekker hoor:) Goeie trainingen en sinds dat ik gestopt ben met roken kan ik veel meer eten:D
Ik ben kwa kracht niet vooruitgegaan, maar dat zal nog wel komen met trenbolone als kenende;) Verder heb ik nog geen last van nachtzweet maar ik zie wel elke avond alle uren van de klok... ik slaap niet vast en rond 5uur s'morgens ben ik al wakker en kan ik niet meer slapen, ik voel mij precies ook niet vermoeid op dat moment. Elke morgend als ik wakker word dan heb ik wel een stijve lul:D
Mijn ademhaling is nog hetzelfde als anders.
Aan mijn lichaam is ook niks meer opvallend veranderd ofzo...
Groetjes

Nee ik verzin niks. Heb geen zin om stoer te doen hier. Zijn echte stats wat voor zin heeft het jullie voor te liegen!

1x per maand ofzo... als ik uit ga maar het kan soms ook 2x per maand zijn:D
drink dan toch een 2liter + ;) maar ja... waarom de vraag ernaar bro? Drink jij soms veel ofzo:p

ik ben flink geminderd naar ook 1x per maand ofzo, maar omdta jij aan de juice zit vroeg ik me eigne af of je nog vaak dronk omdat dat geen gouden combinatie is haha

ik ben flink geminderd naar ook 1x per maand ofzo, maar omdta jij aan de juice zit vroeg ik me eigne af of je nog vaak dronk omdat dat geen gouden combinatie is haha

Haha bro... als ik aan de juice zit dan beperk ik het zoveel mogelijk;) (zeker bij orale shizzle).
Het is meer als ik niet kuur dat ik af en toe een keer graag drink maar ik kan soms ook uit gaan zonder alcohol aan te raken bro;)

wat gebeurt er eigenlijk als je volop gaat drinken tijdens het kuren?

weet dat t slecht is voor o.a. je lever en houd gains tegen verder geen idee?

wat gebeurt er eigenlijk als je volop gaat drinken tijdens het kuren?

ja veel dingen kunnen optreden... te hoge bloedruk, lever die je om zeep helpt, uw voeding word niet meer goed verteerd enz... :D
Er zullen er veel zijn op deze forum die meer kunnen verzinnen maar dit is al erg genoeg voor mij eerlijk gezegd :p

update-time!!!

Ik heb juist borst/triceps getraind... Ging lekker.
Ik voel nog niet veel buiten meer puisten rond de schouders en ik ben ondertussen al 83.5kilo:D dus onderweg naar de 84;) in totaal op 2weken juist heb ik 4.5kilo winst gemaakt. Gaat lekker ik ben al heel tevreden:) Zeker als ik weet dat de stuff nog moet inkicken:p
Ik weet dat er veel vocht of vet tussen zit maar we mogen niet vergeten... hoe meer brutto hoe meer netto op het einde;)

Kracht gaat al een beetje beter... ik deed dumbbell press met 40kilo ieder hand en nu met 45kilo:D
dumbbell flys met 34kilo per hand:D
bench press 120kilo x6

Laatst bewerkt:
sportschool is dicht vandaga dus ik kan niet trainen, maar bij jou gaat t top zo te horen.

sportschool is dicht vandaga dus ik kan niet trainen, maar bij jou gaat t top zo te horen.

ja hoor:) Het gaat heel goed. Ik weet hoe je je voelt, das k*t als je juist wil trainen. Das verslavend hé die bodybuilding:p haha... Een jongen heeft mij uitgedaagd om te vechten 1 tegen 1 omdat ik mij zogezegd te breed in mijn fel voel:rolleyes: Ik ga de uitdaging aan:D Een kaak meer of minder om te breken;) meestal is het bij 1 of 2 boksen gedaan als ik vecht:D Haha

Terug
Naar boven