XXL Nutrition

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

ziet er goed uit man, maar wanneer kom je nou eens met fatsoenlijke foto's? Full body pics? Heb je vaker belooft bro :(

• Topic Starter Topic Starter
ziet er goed uit man, maar wanneer kom je nou eens met fatsoenlijke foto's? Full body pics? Heb je vaker belooft bro :(

op't einde had ik toch gezegd bro, remember:p
Supersized is still alive:D

---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 21:46 ----------

foto van wat wil je dan bro? Van rug of van wat?

billen?

nee serieus, kliekje van je benen?
En ik lees nog steeds mee bro, je gaat hard hier haha!

hoe zit het met je kracht? Post eens een gymsessie

hoe zit het met je kracht? Post eens een gymsessie

Oke vandaag ben ik gaan trainen Shoulder press met 45kilo x5 langs iedere kant.
Militairy press 100kilo en side raises met 22kilo iedere arm x8
Skull-crushers met de Z-bar 25kilo iedere kant gezet x3
Tricep kickbacks 16kilo x8
Dan heb ik voor te shapen nog wat cable pushdowns gedaan volledige blok = ongeveer 100kilo x8 en dan heb ik nog wat met die handvaten reverse grip gedaan op de cablemachine tot faillure met lichte gewichten:D
That's it

Kun je nu ook veel zwaarder trainen met die MT?

lekker die kracht! alleen zou ik persoonlijk kiezen voor wat meer herhalingen, bv skullchrushes wat lichter pakken en meer reps. Maar als het werkt voor jou waarom niet ;)

Kracht is enorm op MT. Als je bovendien MT only(+test) voor max. 3-4 weken doet en direct goede pct, verlies je ook praktisch niets van die kracht (@ carbon: als je erna slin gebruikt, verlies je zeker geen kracht :p). Als je al X-aantal maanden on bent is het een ander verhaal natuurlijk ^^

lekker die kracht! alleen zou ik persoonlijk kiezen voor wat meer herhalingen, bv skullchrushes wat lichter pakken en meer reps. Maar als het werkt voor jou waarom niet ;)

Supersized ik doe ook met lichtere gewichten meer reps maar als eerste begin ik altijd bij het zwaarste om ook tegelijkertijd mijn kracht te trainen en daarna doe ik lichter gewichten en meer herhalingen:D
Maar je vroeg mij hoe mijn krachtstatus was bro, ik denk dan niet dat het interessant is om te weten die lichte gewichten en meer reps op MT:p

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 16:48 ----------

Kracht is enorm op MT. Als je bovendien MT only(+test) voor max. 3-4 weken doet en direct goede pct, verlies je ook praktisch niets van die kracht (@ carbon: als je erna slin gebruikt, verlies je zeker geen kracht :p). Als je al X-aantal maanden on bent is het een ander verhaal natuurlijk ^^

Als je er test aan toevoegd is het geen MT only meer hehe:p
Kracht = mindwork geloof ik bro, het zit allemaal in je hoofd... Als je al er tegen op ziet om zware gewichten te gebruiken en het toch doet dan lukt het meestal niet goed. Maar als je de gewichten gewoon neemt en je eigen wijs maakt dat het niet zo moeilijk is dan lukt het meestal wel beter, Allé bij mij toch:D

owja, logisch ook eigenlijk haha. Net alsof je overal maar 1 setje van gedaan hebt. Kater van gister zit er nog goed in denk ik ;p hoe is je vooruitgang met borst?

Supersized ik doe ook met lichtere gewichten meer reps maar als eerste begin ik altijd bij het zwaarste om ook tegelijkertijd mijn kracht te trainen en daarna doe ik lichter gewichten en meer herhalingen:D
Maar je vroeg mij hoe mijn krachtstatus was bro, ik denk dan niet dat het interessant is om te weten die lichte gewichten en meer reps op MT:p

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 16:48 ----------

Als je er test aan toevoegd is het geen MT only meer hehe:p
Kracht = mindwork geloof ik bro, het zit allemaal in je hoofd... Als je al er tegen op ziet om zware gewichten te gebruiken en het toch doet dan lukt het meestal niet goed. Maar als je de gewichten gewoon neemt en je eigen wijs maakt dat het niet zo moeilijk is dan lukt het meestal wel beter, Allé bij mij toch:D

Kracht is grotendeels mentaliteit idd. Op roids train je altijd beter gewoon omdat je er zoveel zin in hebt. Bij MT is de kracht buitenaards omdat je je tijdens het trainen als een god voelt. Indien je echter korte cycle doet, zoals ik altijd gedaan heb met MT, dan herstel je ook per direct en verlies je niets. Langere cycles daarentegen leggen je plat, waardoor je vanzelf, mentaal en fysiek niet meer in staat bent om die zware gewichten te heffen. Ik ben een powerlifter en MT is wel degelijk superkracht, en niet enkel in je hoofd, leuk spul :D

owja, logisch ook eigenlijk haha. Net alsof je overal maar 1 setje van gedaan hebt. Kater van gister zit er nog goed in denk ik ;p hoe is je vooruitgang met borst?

borst word met de dag droger, kan ook in mijn hoofd zitten hoor

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 18:22 ----------

Kracht is grotendeels mentaliteit idd. Op roids train je altijd beter gewoon omdat je er zoveel zin in hebt. Bij MT is de kracht buitenaards omdat je je tijdens het trainen als een god voelt. Indien je echter korte cycle doet, zoals ik altijd gedaan heb met MT, dan herstel je ook per direct en verlies je niets. Langere cycles daarentegen leggen je plat, waardoor je vanzelf, mentaal en fysiek niet meer in staat bent om die zware gewichten te heffen. Ik ben een powerlifter en MT is wel degelijk superkracht, en niet enkel in je hoofd, leuk spul :D

Akkoord ;)

Hoeveel test zette je er langs?

Ik zette gewoon mijn gebruikelijke 125 test e langs per week, ruim voldoende voor je libido.

Meest logische bij die caps zou zijn als je Test-P er langs zet omdat het allebei kortwerkende esters zijn;)
Ik zou er 100mg Test-P EOD naast zetten

idd, zo deed ik het meestal.

Indien je enkel korte cycle doet wil je dat alle roids zo snel mogelijk uit je lichaam zijn, dus is test p het beste. Kan je direct 2 dagen na laaste shot met je pct beginnen. Normaal(in mijn geval) is een pct van 2 weken voldoende en voel je je direct top omdat je helemaal niet/weinig hebt plat gelegen.

nog beter is test suspension vanaf week 2 dan.

Terug
Naar boven