supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ziet er goed uit man, maar wanneer kom je nou eens met fatsoenlijke foto's? Full body pics? Heb je vaker belooft bro![]()

ziet er goed uit man, maar wanneer kom je nou eens met fatsoenlijke foto's? Full body pics? Heb je vaker belooft bro![]()
billen?
nee serieus, kliekje van je benen?
En ik lees nog steeds mee bro, je gaat hard hier haha!

Een plofbuik met hoog vet gehalte krijg je niet 1 2 3 eraf, das dan lange weg te cutten bij mij iig wel.

lekker die kracht! alleen zou ik persoonlijk kiezen voor wat meer herhalingen, bv skullchrushes wat lichter pakken en meer reps. Maar als het werkt voor jou waarom niet![]()

Kracht is enorm op MT. Als je bovendien MT only(+test) voor max. 3-4 weken doet en direct goede pct, verlies je ook praktisch niets van die kracht (@ carbon: als je erna slin gebruikt, verlies je zeker geen kracht). Als je al X-aantal maanden on bent is het een ander verhaal natuurlijk ^^

Supersized ik doe ook met lichtere gewichten meer reps maar als eerste begin ik altijd bij het zwaarste om ook tegelijkertijd mijn kracht te trainen en daarna doe ik lichter gewichten en meer herhalingen
Maar je vroeg mij hoe mijn krachtstatus was bro, ik denk dan niet dat het interessant is om te weten die lichte gewichten en meer reps op MT
---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 16:48 ----------
Als je er test aan toevoegd is het geen MT only meer hehe
Kracht = mindwork geloof ik bro, het zit allemaal in je hoofd... Als je al er tegen op ziet om zware gewichten te gebruiken en het toch doet dan lukt het meestal niet goed. Maar als je de gewichten gewoon neemt en je eigen wijs maakt dat het niet zo moeilijk is dan lukt het meestal wel beter, Allé bij mij toch![]()

owja, logisch ook eigenlijk haha. Net alsof je overal maar 1 setje van gedaan hebt. Kater van gister zit er nog goed in denk ik ;p hoe is je vooruitgang met borst?
Kracht is grotendeels mentaliteit idd. Op roids train je altijd beter gewoon omdat je er zoveel zin in hebt. Bij MT is de kracht buitenaards omdat je je tijdens het trainen als een god voelt. Indien je echter korte cycle doet, zoals ik altijd gedaan heb met MT, dan herstel je ook per direct en verlies je niets. Langere cycles daarentegen leggen je plat, waardoor je vanzelf, mentaal en fysiek niet meer in staat bent om die zware gewichten te heffen. Ik ben een powerlifter en MT is wel degelijk superkracht, en niet enkel in je hoofd, leuk spul![]()

Kracht is enorm op MT. Als je bovendien MT only(+test) voor max. 3-4 weken doet en direct goede pct, verlies je ook praktisch niets van die kracht (@ carbon: als je erna slin gebruikt, verlies je zeker geen kracht). Als je al X-aantal maanden on bent is het een ander verhaal natuurlijk ^^

Meest logische bij die caps zou zijn als je Test-P er langs zet omdat het allebei kortwerkende esters zijn
Ik zou er 100mg Test-P EOD naast zetten