MuscleMeat

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Oke guys niet zo lang terug van de training en ik had een knal van een training:D
Zweten bij het minste setjes gewichten heffen enzo... de mensen keken mij aan alsof ik er ziek uitzag haha:p Diegenen die cardio deden waren zo nat nog niet eens:)
De Focus was ook abnormaal aanwezig... Ik zag niemand meer rond mij heen... het was voor mij alleen IK en de gewichten:D
Skull crushers met Z barbell 25kilo iedere kant was gelukt voor 3x dus ik ben reuze tevreden:D Zo heb ik even kracht getraind en op massa:)
Ik voel mij supergoed en kijk uit naar mijn volgende training woensdag:)
Wat ik wel ondervind is dat ik s'morgens op lege maag tijdens IF in combo met Methyl tren soms misselijk ben in mijn maag maar na de training was dat direct gedaan.
Ik hou jullie verder op de hoogte i.v.m mijn evaluaties

Leuk om dit zo bij te houden.

Mijn toppic bestaat al van voor zijn zoon overleden is;) Ten 2de who gives a ****??? Moet ik respect hebben voor Stallone omdat hij een bekende leuke acteur voor u is? Toen mijn moeder in 2006 aan kanker is gestorven in't ziekenhuis voor mijn ogen toen kon het ook niemand iets malen;)
Maar bij een bekende figuur in de wereld moeten we direct buigen en respect hebben? kan mij geen fluit schelen maat ookal doet hij ook bodybuilding!
Tren/deca heb ik al eens stiekem uitgeprobeerd en het vocht van deca overheerste langs alle kanten dus je gaat er nog wel spijt van krijgen maar probeer het zeker eens zelf en zet achteraf foto's voor ons neer:p

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 08:38 ----------

sorry van je moeder bro, heb respect voor stallone indd

men laatste was deca/ tren, lul niet zomaar wat, jij stiekemerd :P
Door de tren werd ik juist veel droger en gaf me veel kracht, deca maakt alles voller ben nogal hardgainer is ook goed tegen pijntjes en kwaaltjes aan spiertjes en gewrichten sneller herstellen enzo,
ga zelf altijd goed op deca dus zal het blijven gebruiken, is men ervaring werkt bij ieder anders is me al opgevallen, foto's plaats ik al jaren niet meer we zitten hier niet op hyves of superdudes :cool:

men laatste was deca/ tren, lul niet zomaar wat, door de tren werd ik juist veel droger en gaf me veel kracht, deca maakt alles voller ben nogal hardgainer is ook goed tegen pijntjes en kwaaltjes aan spiertjes en gewrichten sneller herstellen enzo,
ga zelf altijd goed op deca dus zal het blijven gebruiken, is men ervaring werkt bij ieder anders is me al opgevallen, foto's plaats ik al jaren niet meer we zitten hier niet op hyves of superdudes :cool:

Bro bedankt voor je medeleven, Maar bij mij was het een aantal maandjes geleden dat ik Deca/tren/test-e heb gedaan maar hier heb ik helaas geen logje voor gemaakt. Dus ik lul ook niet zomaar wat;) Ik werd er vettig en lelijk door, inplaats van spier had ik vet dat al mijn droge lijnen verstopte dus voor mij nooit geen vieze Deca meer:p
En ik heb er respect voor als je geen foto's wil plaatsen dat is iedereen zijn eigen keuze, maar je moet niet op hyves of superdudes of whatever zitten om foto's te plaatsen;) Dit word namelijk gedaan omdat we op een bodybuildingsite zitten:D Zo kunnen anderen eventueel dingen ophelderen wat je zelf niet van je eigen ziet en je zo raad geven om het te verbeteren.
Het is ook altijd leuk om je progressie door al de jaren heen te kunnen volgen:)
Wij zitten hier niet op de forum om stoer te doen met foto's:rolleyes:
Maar als je een logje bijhoud dan vind ik foto's altijd wel interessant om te tonen, en ik heb niks te verbergen iedereen mag mij zien:cool:
Een kuurlog zonder foto's en maar bedragen opnoemen van 13kilo+ met een Deca kuurtje is waardeloos in mijn ogen en bijna niks van waar tot ik het zwart op wit zie;)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 17:50 ----------

men laatste was deca/ tren, lul niet zomaar wat, jij stiekemerd :P
Door de tren werd ik juist veel droger en gaf me veel kracht, deca maakt alles voller ben nogal hardgainer is ook goed tegen pijntjes en kwaaltjes aan spiertjes en gewrichten sneller herstellen enzo,

Nogmaals zeg ik je... Deca en tren werken elkaar tegen en is de domste combo die ik mij kan bedenken;)
Maar er zijn er inderdaad sommigen die denken dat ze "superdudes" zijn en massa kunnen pakken + droog worden tegelijkertijd:p
Volgens mij heb je dat gezien in Fabeltjesland ;)

Laatst bewerkt:
zeg niet dat je lult, en dat is jouw ervaring :)
je hoeft men ervaring niet te geloven, ieder reageert anders
ik zou nooit tren of mast nemen zonder deca (en evetueel een kleine onderhouds dosis test)

sorry voor de topic vervuiling, Suc6 verder!

2x een 19nor variant in je kuur lijkt me inderdaad niet echt slim nee..

zeg niet dat je lult, en dat is jouw ervaring :)
je hoeft men ervaring niet te geloven, ieder reageert anders
ik zou nooit tren of mast nemen zonder deca (en evetueel een kleine onderhouds dosis test)

sorry voor de topic vervuiling, Suc6 verder!

Is niet erg bro, ik sta altijd open voor te discusiëren:p Als jij daarop goed reageert dan moet je het zo doen bro... :)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 21:54 ----------

2x een 19nor variant in je kuur lijkt me inderdaad niet echt slim nee..

Amen Hallelujah to the lord:D

Die methyl tren is geen lachertje , ben ongv iets na Sexytrunks ermee gestart,en we zien mekaar geregeld,maar dat werkt wel heftig als je er mentaal tegen kan !! Ik word er droger van , tegelijk komt het lichaams gewicht omhoog en word je echt ****ing sterk man !
Vandaag bij BP 7x 110 geduwt en ik had nog overschot... Wahah. Love it to be small he TRUNKS !! Je bent goed bezig,je begint lekker droog te staan toen ik je gisteren zag ! Gedult,komt goed bro !! Grtz van je manlet brother :p

Zo te zien blijft deze topic en discussie over tren maar aanhouden.....dus je bent nu al bijna 4 maanden op tren of wat ???

Die methyl tren is geen lachertje , ben ongv iets na Sexytrunks ermee gestart,en we zien mekaar geregeld,maar dat werkt wel heftig als je er mentaal tegen kan !! Ik word er droger van , tegelijk komt het lichaams gewicht omhoog en word je echt ****ing sterk man !
Vandaag bij BP 7x 110 geduwt en ik had nog overschot... Wahah. Love it to be small he TRUNKS !! Je bent goed bezig,je begint lekker droog te staan toen ik je gisteren zag ! Gedult,komt goed bro !! Grtz van je manlet brother :p

Het is echt geen lachertje bro... Jij bent echt wel hard aan't gaan op die Methyl-tren Wahahaaaaaaaaaa:p Ik ben nog superchill op 4mg per dag:D Tren-E maakte mij zelfs al pissiger dan die Methyl tren echt wel raar hoor;)
Jij bent ook goed bezig bro... we moeten eens samen trainen:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 08:01 ----------

Zo te zien blijft deze topic en discussie over tren maar aanhouden.....dus je bent nu al bijna 4 maanden op tren of wat ???

Welkom Kukishu:) Ik zal het eens onthullen bro... ik ben begonnen op Tren-E/Test-E en ik ben overgegaan naar Methyl-tren/Test-P En ik zal iedereen nog iets onthullen want ik wil nog niet off gaan:D Het gaat zo lekker:p Ik ben nu ook al met Test-E/Mast-E bezig en dit doe ik nog 10weken lang dus die Methyl-tren is eigenlijk een soort kickstart geworden:p Test-E staat maar op 250mg en Mast-E op 400mg maar vanaf volgende maand boost ik die Mast-E omhoog naar 600mg of 800mg om er effectief iets van te merken:D Ik ben aan't cutten en probeer droge massa eventueel te pakken met die Methyl tren en het lukt aardig moet ik zeggen. 3kilo al op 2weken tijdens mijn cut, Die mast-E is een finishing touch laat maar zeggen...

Shit man, mij te gek dit. Maar succes. Zou even wel je lever waardes in de gaten houden.

Idd , ik ben een benieuwd naar het herstel , als het zover is.

Zal ik ook vermelden als het zover is:D

---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 13:57 ----------

Shit man, mij te gek dit. Maar succes. Zou even wel je lever waardes in de gaten houden.

Bedankt voor de bezorgdheid maar je hebt gelijk ik moet realistisch blijven:D

---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 14:00 ----------

Mooie schouders en armen bro, om jaloers op te worden:p
Ik wou dat het bij mij al zover was:D

Zal ik ook vermelden als het zover is:D

---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 13:57 ----------

Bedankt voor de bezorgdheid maar je hebt gelijk ik moet realistisch blijven:D

---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 14:00 ----------

Mooie schouders en armen bro, om jaloers op te worden:p
Ik wou dat het bij mij al zover was:D

Helaas is dat ook de enige wat groeit.....

je benen kuki? Fokking hige man

Heb je iemand in je omgeving met veel kuur ervaring en kennis?

Terug
Naar boven