- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Oke guys niet zo lang terug van de training en ik had een knal van een training
Zweten bij het minste setjes gewichten heffen enzo... de mensen keken mij aan alsof ik er ziek uitzag haha
Diegenen die cardio deden waren zo nat nog niet eens
De Focus was ook abnormaal aanwezig... Ik zag niemand meer rond mij heen... het was voor mij alleen IK en de gewichten
Skull crushers met Z barbell 25kilo iedere kant was gelukt voor 3x dus ik ben reuze tevreden
Zo heb ik even kracht getraind en op massa
Ik voel mij supergoed en kijk uit naar mijn volgende training woensdag
Wat ik wel ondervind is dat ik s'morgens op lege maag tijdens IF in combo met Methyl tren soms misselijk ben in mijn maag maar na de training was dat direct gedaan.
Ik hou jullie verder op de hoogte i.v.m mijn evaluaties

Zweten bij het minste setjes gewichten heffen enzo... de mensen keken mij aan alsof ik er ziek uitzag haha
Diegenen die cardio deden waren zo nat nog niet eens
De Focus was ook abnormaal aanwezig... Ik zag niemand meer rond mij heen... het was voor mij alleen IK en de gewichten

Skull crushers met Z barbell 25kilo iedere kant was gelukt voor 3x dus ik ben reuze tevreden
Zo heb ik even kracht getraind en op massa
Ik voel mij supergoed en kijk uit naar mijn volgende training woensdag

Wat ik wel ondervind is dat ik s'morgens op lege maag tijdens IF in combo met Methyl tren soms misselijk ben in mijn maag maar na de training was dat direct gedaan.
Ik hou jullie verder op de hoogte i.v.m mijn evaluaties

Ten 2de who gives a ****
Moet ik respect hebben voor Stallone omdat hij een bekende leuke acteur voor u is? Toen mijn moeder in 2006 aan kanker is gestorven in't ziekenhuis voor mijn ogen toen kon het ook niemand iets malen