carbonfibre
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nu ook mijn logje lopen sexytrunks, ben je nog wat aan het groeien door de MT?
Ik vind het goed te doen en zeker wel te trekken
You're overdoing it a bit broIk snap je enthousiasme, maar blijf ten alle tijde een realistische afweging maken tussen resultaat en risks.
Does it sounds fammiliar
bro doe gewoon wat je lekker vind maar luister naar je lichaam.
Ik weet zeker dat hier voor 75% over ON gaan, doseringen en gains gelogen word.
Ik ben mijn eerste lange kuurtje aan het doen. Ben 13 weken on ga door tot 50 weken.
Heb nolva,chlomid,hcg,hmg,hgh alles bij de hand. Het zal wel loslopen.
Maar als je zo meteen verdergaat zou ik ertussen bridgen, geeft echt terug een knal.
Dan ben je precies 4 weken off maar hersteld door de lage dosering test.
Ja ik denk ook dat er velen zijn die er meer in flammen dan ze beweren

En nee, ik zal nooit meer off gaan, op 3 maanden per jaar na om mijn lichaam even de tijd te geven wat te herstellen.Ahhhh Colossalx, ben het hier zo mee eens!: "Ik weet zeker dat hier voor 75% over ON gaan, doseringen en gains gelogen word." Het aantal logs waarin mensen beweren test-only 250mg of 500mg te doen terwijl er ondertussen bij meegespoten wordt.....
En trunks....je weet dondersgoed dat ik op de hoeveelheid verschillende compounds die je inmiddels in je kuur hebt verwerkt reageerde, niet op de duur
Ik herken je gevoel inderdaad maar al te goed, zeker op mijn leeftijd waarop de natuurlijke test aanmaak al lager is. Je maakt me vaak genoeg mee als bronstige beer de laatste tijd LOL
Wil je alleen maar een beetje in bescherming nemen tegen jezelf. Bedoel er niks verkeerd meeEn nee, ik zal nooit meer off gaan, op 3 maanden per jaar na om mijn lichaam even de tijd te geven wat te herstellen.

Deel van je sides is bloeddruk denk ik ( gevoel van spanning en wazig zien ). Misschien even laten meten bij de dokter.

Ziet er goed uit toch !! Leuke log om te lezen trouwens !

haha
Jij zal ook goeie resultaten boeken, tren is gewoon good stuff
Ziet er zeer goed uit werk naar die 7% superbruut dan.
Ik sta op 14% ofzo... of hoger kan ook.
clen pas nemen onder de 10% bro. Gewoon carbs schrappen.bedankt broJij zal ook goeie resultaten boeken, tren is gewoon good stuff
---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 20:42 ----------
Bro ik sta nog veel te hoog in BFIk sta op 14% ofzo... of hoger kan ook.
Ik sta overal droog maar die ****ing buik blijft eraan hangen hé
Ik overweeg al clenbuterol erin te fl*kkeren zo genoeg heb ik het ermee gehad...
clen pas nemen onder de 10% bro. Gewoon carbs schrappen.
Carbs helemaal schrappen en vetten verhogen.
op aanraden van U zal ik geen carbs meer eten ik at maximum 150gram carbs per dag maar ik zal er helemaal van afblijven

Een plofbuik met hoog vet gehalte krijg je niet 1 2 3 eraf, das dan lange weg te cutten bij mij iig wel.
Er is een dun laagje van 1.5cm over mijn abs... Ik heb ze vroeger wel altijd bij breakdance heel goed gehad en ik kan er nog 6 goed voelen onder mijn buikvet... Ik ben al vermagerd en het gaat goed met IF maar er is nog wel het een en andere aan te werken