XXL Nutrition

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

hoe gaat ie . ik zit nu aan de clen pff wat zweten hee merk verder niks zit nu op 2 tableten 1 tablet is 0,05mg ma nog geen trillende handjes niks dat ik merk ofzo

• Topic Starter Topic Starter
hoe gaat ie . ik zit nu aan de clen pff wat zweten hee merk verder niks zit nu op 2 tableten 1 tablet is 0,05mg ma nog geen trillende handjes niks dat ik merk ofzo

doe maar rustig aan bro, de meesten zijn op 20mcg gedosseerd en jij hebt er al van 50mcg:p ik zou persoonlijk niet hoger als 100mcg gaan maar het kan zijn dat uw tollerantie hoger ligt of dat ze ondergedosseerd zijn:D

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 18:08 ----------

ja heel veel voedsel! haha
wilde je naturel inhalen weet je nog?:D

Is natuurlijk mogelijk ook:p Als ik bijvoorbeeld niet meer ga kuren en elke dag slecht zou eten anders word het een moeilijke strijd (naturel VS roids) :D

haha idd:P ik eet zeer strict nu dus komt helemaal goed:P

doe maar rustig aan bro, de meesten zijn op 20mcg gedosseerd en jij hebt er al van 50mcg:p ik zou persoonlijk niet hoger als 100mcg gaan maar het kan zijn dat uw tollerantie hoger ligt of dat ze ondergedosseerd zijn:D
:D

ja doe ik ook ik hou dit gewoon nog een week aan dan zit ik er al weer 2 weken aan dan 2 weken niks en dan begin ik met die dosis en dan kijk ik wel of ik een halfe omhoog ga

ja doe ik ook ik hou dit gewoon nog een week aan dan zit ik er al weer 2 weken aan dan 2 weken niks en dan begin ik met die dosis en dan kijk ik wel of ik een halfe omhoog ga

Doe het ook aub zoals je zegt bro;) Knap van jou om zo verantwoord te werk te gaan en zeker respect voor het geduld.
Op die manier ga je met respect om met je lichaam en zie je of eventuele bijwerkingen nog later zullen optreden:)
hou mij op de hoogte ik denk ook al een tijd om clen te nemen tijdens mijn nakuur ofzo...

Doe het ook aub zoals je zegt bro;) Knap van jou om zo verantwoord te werk te gaan en zeker respect voor het geduld.
Op die manier ga je met respect om met je lichaam en zie je of eventuele bijwerkingen nog later zullen optreden:)
hou mij op de hoogte ik denk ook al een tijd om clen te nemen tijdens mijn nakuur ofzo...

ja precies je hebt ook maar 1 lichaam dus beter rustig aan dan het kapot maken . ik hou je op de hoogte in de spiegel lijk ik wat voller te worden en op de weegschaal word me gewicht heel langzaam minder.

ja precies je hebt ook maar 1 lichaam dus beter rustig aan dan het kapot maken . ik hou je op de hoogte in de spiegel lijk ik wat voller te worden en op de weegschaal word me gewicht heel langzaam minder.

das precies wat we allemaal willen:p

nog een update qua vorderingen oid? of een picca uiteraard?

nog een update qua vorderingen oid? of een picca uiteraard?

Echt veel vorderingen heb ik niet meer gemaakt, maar ik heb wel gemerkt dat mijn ribben langs de kanten van mijn buikspieren al uitkomen als ik mijn buikspieren span en das toch wel positief.
Meer vet ben ik precies niet kwijt, het gaat al minder snel maar ik blijf gemotiveerd tot ik die 6pack heb:D Dan pas zal ik beginnen aan een strikte en kei-harde cleanbulk:)

Als je straks off gaat ga je volgens mij dood :p

Dood tijdens de coïtus dan, is dat geen goed alternatief?

Meer dan 10 nieuwe toestellen zijn gearriveerd bij ons in de fitness Joepiiieeeeeee:D
Ze hebben voor eens aan ons gedacht:p
Mannen ik zie wel hoe droger ik word hoe jaloerser sommigen in de Gym worden, afschuwelijk gewoon hoe mensen kunnen zijn!
Altijd lachen en kijken en fluisteren maar ja... ik trek het mij niet aan en laat mijn routines door niemand verpesten;)
Vandaag heb ik cableflies gedaan en ik zag in de spiegel alle lijnen overal uitkomen op plaatsen dat ik het niet verwacht had dat ze er waren.
Tot nu toe ben ik reuze tevreden:)
Nog 5weken te gaan en mijn kuur is gedaan.

op hoeveel % sta je nu ongveer?

nice, hoe staan je benen er nu bij?

Aders beginnen al uit te komen, das iets wat ik nooit gehad heb:D

120906-161622.png

Terug
Naar boven