AndroidHealthClinic

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

• Topic Starter Topic Starter
waarom zou het mij niets verbazen als je toch je kuur door gaat trekken haha

Haha jij kan precies gedachten lezen:p
De zin is er wel om mijn kuur door te trekken dat geef ik toe... maar ergens begin ik wel een beetje bang te hebben voor de gevolgen als ik stop met kuren:o
dus doe ik het slim aan! misschien gewoon 8weken nakuren ofzo... en daarna een 2de deel van de verhaal eraan plakken:D

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 20:59 ----------

jawel jawel:D

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 21:00 ----------

precies zo is het bij mij ook ik moet het allemaal zelf weten als ik ma op me lichaam let een vrouw die gaat zeuren en tieren daar heb je ook niks an vind ik :P

Nee precies, dat moet ik ook niet hebben zo een bemoeial;)

trunx waarom geen hgh als je toch lange kuurtjes doet ? wel duur maar als je goeie spul hebt haal je veel meer uit je kuurtjes

trunx waarom geen hgh als je toch lange kuurtjes doet ? wel duur maar als je goeie spul hebt haal je veel meer uit je kuurtjes

Ja ik heb er ook iets van gehoord, dat je dan spiercellen blijft aanmaken ofzoiets en dat je receptoren dan niet verzadigd worden daardoor, correct me if i'm wrong?

ik ben er ook over aan het lezen maar ik kom er nog niet echt uit dus ik denk dat ik dat nog maar niet doe, maar je haalt wel veel meer uit je kuurtjes zo als kix al zegt . eerst maar is goed over in lezen :P

ik ben er ook over aan het lezen maar ik kom er nog niet echt uit dus ik denk dat ik dat nog maar niet doe, maar je haalt wel veel meer uit je kuurtjes zo als kix al zegt . eerst maar is goed over in lezen :P

ja inderdaad, misschien iets voor in de toekomst;)

Ja ik heb er ook iets van gehoord, dat je dan spiercellen blijft aanmaken ofzoiets en dat je receptoren dan niet verzadigd worden daardoor, correct me if i'm wrong?

celdeling (aanmaak van MEER spiercellen) op termijn, en natuurlijk de vetverbranding
maar dat zal dosis afhankelijk zijn..

Hoeveel weeg je tegenwoordig?

Hoeveel weeg je tegenwoordig?

Niet veel meer:p 76kilo maar ach maakt niet uit... Als ik maar droog sta voor't moment daarna cleanbulk ik de kilo's er terug aan;)

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 22:34 ----------

celdeling (aanmaak van MEER spiercellen) op termijn, en natuurlijk de vetverbranding
maar dat zal dosis afhankelijk zijn..

ja kix ik ken er niet veel van, ik heb mij nog niet verdiept in HGH peptides en insuline:D Das voor mij al een stap verder in de Roidworld

nou ik heb de clen vandaag binnen gekregen met een halfe begone morgen weer en dan rustig op bouwen . kijken wat het doet

hoe gaat die bij jou?

Laatst bewerkt:
Zeker weten,vindt progressie pas top als ik het zelf zie.

Alle,dan geloof ik het pas echt :D.

altijd mooi als je het zelf begint te zien :P

ja meestal zie ik het niet en mijn vrouw ook niet. Andere mensen zien het wel direct. Maar als je het zelf kunt zien das pas een zegen:D

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 18:41 ----------

Zeker weten,vindt progressie pas top als ik het zelf zie.

Alle,dan geloof ik het pas echt :D.

das juist;) Ik geloof het soms nog niet als ik het zie:p
ik blijf soms lang in de spiegel naar mezelf kijken omdat ik niet kan geloven dat ik zoiets op zo'n korte tijd heb bereikt:p

ja meestal zie ik het niet en mijn vrouw ook niet. Andere mensen zien het wel direct. Maar als je het zelf kunt zien das pas een zegen:D

hier het zelfde de vrouw ziet je elke dag de andere niet :P altijd leuk heb je ze lange tijd niet gezien en zie je ze weer en dan is het zoo gaat goed ofniet groeien :P

hier het zelfde de vrouw ziet je elke dag de andere niet :P altijd leuk heb je ze lange tijd niet gezien en zie je ze weer en dan is het zoo gaat goed ofniet groeien :P

zalig gevoel inderdaad, ik herken het:D
ik heb vandaag een maat van mij gezien die ook BB doet en hij zei mij dat ik ook een strakker gezicht heb gekregen tijdens mijn k*t en dat vond ik wel tof om zoiets te horen:D

update?
ik heb wel een update alles gaat weer super! gewicht loopt weer terug op van na de vakantie 62kg naar 65,5kg:D

Wat bedoel je met wat?

Terug
Naar boven