MuscleMeat

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Eindelijk beginnen de buikspieren lichtjes uit te komen:) Kan iemand mij zeggen op welke vetpercentage ongeveer dat ik sta? zou tof zijn:D

120906-162910.png

Beetje triceps shotje...

120906-163110.png

120906-164934.png

120906-164943.png

Bicep staat ookal scherper:D

120906-164254.png

Vooral die eerste foto ziet er goed uit, ben benieuwd heb je veel winst op kracht gehad tijdens je kuur?

Is met die foto's een goede vooruitgang te zien qua vetpercentage, ga zo door!!

ziet er super uit, idd vooral zo door gaan!

Is met die foto's een goede vooruitgang te zien qua vetpercentage, ga zo door!!

bedankt dat motiveerd mij alleen maar meer om door te doen:)

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 20:46 ----------

ziet er super uit, idd vooral zo door gaan!

Heel erg bedankt Vermeulen;) Ik blijf doorgaan tot ik op zijn minst een 6pack heb

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 20:46 ----------

Kan niemand mij een schatting geven van mijn vetpercentage:(
Waar zijn de kenners allemaal?

Keep up the good work.Ga zo door zou ik zeggen

Schatting altijd moeilijk ik zou zeggen 13-14 grof geschat.Meeste schatten hier veel te laag.

Ik denk eerder 10 hoor echt geen 14 meer.

Echt rond de 13 hoor. geen 10iig.

Schatting altijd moeilijk ik zou zeggen 13-14 grof geschat.Meeste schatten hier veel te laag.

Ja ik geloof ook zoiets bedankt maat

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 08:02 ----------

Ik denk eerder 10 hoor echt geen 14 meer.

Dat denk ik niet bro, want op 10% zou je normaal gezien een zichtbare 6pack moeten hebben. Dat is wel mijn doel ik heb nog 5weken voor te kuren en ik ga het proberen waar te maken om een 6pack te hebben.
Het gaat wel heel moeilijk zijn op zo'n korte tijd maar ik bezie het gewoon als een uitdaging en ik ga er 100% volledig voor:D

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 08:03 ----------

Echt rond de 13 hoor. geen 10iig.

bedankt, meningen zijn altijd welkom. Ik wist dat ik tussen de 10 en 15% zat maar niet juist hoeveel daarom mijn vraag

No offence maar is dit je resultaat na je kuur? Hoe stond je er bij ervoor dan? Ik vind het een vrij matig fysiek en zeker voor iemand die gekuurd heeft.

gaat de goede kant op dus nice man ;)

No offence maar is dit je resultaat na je kuur? Hoe stond je er bij ervoor dan? Ik vind het een vrij matig fysiek en zeker voor iemand die gekuurd heeft.

Foto's vertekenen veel denk ik. Tenminste als ik naar zijn stats kijk (79KG op 1.65m) Las ook ergens 40 CM armen wat op zo'n lengte toch best groot zou moeten ogen.

Zie vorige foto's maat van begin tot einde en concludeer zelf;)
Ik woog 85kilo bij 1.65meter en had armomtrek van ongeveer 43cm en nu maar 40cm... Ik heb vel gecut en weeg al 10.5kilo minder dus wat denk je zelf maat? Als je een cutkuur doet is het niet gelijk aan een massakuur hé slimmerik;)

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 14:32 ----------

gaat de goede kant op dus nice man ;)

heel erg bedankt:D

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 14:34 ----------

En ik stond vol vocht en vet opgeblazen... Ik had zelfs een pens zoals een buschauffeur... Ik vind het al heel mooi dat ik mijn pens kwijt ben op 5weken tijd bij intermittend fasting... Dat wil ik een ander zien doen en dezelfde gewicht zien behouden want bij mij was er geen ontkomen aan om massa te verliezen al at ik genoeg en was ik aan't kuren

het is zomaar rustig in je log.....

Terug
Naar boven