Fitness Seller

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

foto's zien er al goed uit, maar denk datde foto's je fysiek wat vertekenen je likt minder droog dan je zelf aangeeft...

• Topic Starter Topic Starter
Ja pics zijn nu niet DE kwaliteit maar ik zie weldegelijk verschil.

Zeker droger.
Je oogt zelfs forser nu.
Wss ook daardoor.

Ja pics zijn nu niet DE kwaliteit maar ik zie weldegelijk verschil.

Zeker droger.
Je oogt zelfs forser nu.
Wss ook daardoor.

Bedankt voor de bevestiging bro:D
appreciër ik echt alle steun dat ik hier van iedereen op DBB krijg.
Allemaal bedankt daarvoor;)

thanx

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 18:47 ----------

vindt je dat ik droger aan't worden ben kix? jij bent mij nu al een tijdje aan't volgen

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 18:47 ----------

beetje meer puitsten op mijn schouders das al bro:)

ik vind je nu zeker veel meer definitie hebben ja

Op die laatste foto's lijk je veel meer massa te hebben idd, moeilijk te zeggen want foto's laten niet de "werkelijkheid" zien.

Met de kuurtjes die je gedaan hebt had ik meer massa verwacht, maar op zich ook wel "mooi" om te zien dat de spuit erin er niet voor zorgt dat iemand meteen huge en ripped is.. komt meer bij kijken :).

Sowieso heb ik respect dat je wel regelmatig foto's post in een kuurlog, zijn er maar weinig die zo lang blijven loggen.

Hij is ook bezig geweest met afvallen niet puur met bulken, eerst had hij meer massa neem ik aan.

Ik bedoelde spiermassa. Terror Jaap heeft ook massa :P

Don't be a smart ass Yogi bear.

je gaf zelf aan al meer aders en strepen te zien, maar die koemn op de foto's niet tot hun recht door de webcam haha kan het slecht beoordelen zo....

Ja je hebt gelijk. Tegen het einde van mijn kuur zal ik met een foto kodak foto's maken, Beloofd!! ;)

---------- Post toegevoegd Wed 19 Sep 2012 om 20:40 ----------

ik vind je nu zeker veel meer definitie hebben ja

Ik geloof het als jij het zegt:)

Met de kuurtjes die je gedaan hebt had ik meer massa verwacht, maar op zich ook wel "mooi" om te zien dat de spuit erin er niet voor zorgt dat iemand meteen huge en ripped is.. komt meer bij kijken :).

Sowieso heb ik respect dat je wel regelmatig foto's post in een kuurlog, zijn er maar weinig die zo lang blijven loggen.

Inderdaad snap ik je reactie, maar ik heb de eerste 10weken gebulkt en woog toen 85kilo terwijl ik maar 1.65meter klein ben:D Vanaf toen heb ik hard ge-cut dat de grote mannen van mijn Gym zelfs zeggen dat mijn cut echt hard en snel is gegaan, want ik weeg namelijk maar 71.9kilo voor't moment wat verwacht je dan met al die kuurtjes bro? Het zijn cutmiddelen allemaal die ik heb genomen en geen gebruikelijke bulkkuurtjes:p Ik kan je garanderen als ik had doorgebulkt dat ik aan de 100kilo zo kom... Want als ik bulk bulk ik tegoei;) Ik kan bulken als de beste maar cutten is iets anders omdat dit mijn eerste cut ooit is:D Toch ben ik er trots op dat het direct lukt van de 1ste keer:)
Ik weet dat je mss meer had verwacht maar ja ik ben ook maar een mens en ik ben niet perfect;) Als ik eerlijk mag zijn, ik heb ook stiekem naar jouw foto's gegluurd en ik vind dat je chest ook maar niks is:p Enigste echte goeie zijn uw armen en een beetje abs maar die ga ik ook hebben een van deze dagen dat beloof ik je terror Jaap:p

---------- Post toegevoegd Wed 19 Sep 2012 om 20:50 ----------

Hij is ook bezig geweest met afvallen niet puur met bulken, eerst had hij meer massa neem ik aan.

Veel meer massa had ik bro:) Als ik nu naast de mannen sta waar ik vroeger naast kon staan, voel ik mij zo klein:o

---------- Post toegevoegd Wed 19 Sep 2012 om 20:51 ----------

Don't be a smart ass Yogi bear.

:roflol:

Volgens mij heb je de principes van bodybuilding nog niet helemaal door. Bij het cutten moet je vet verliezen met zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen. Tijdens het bulken wil je optimaal spier winnen, dus met zo min mogelijk vet aan te zetten.

Iedereen kan bulken en 100 kg geraken, maar dan ben je gewoon vet, zelfs met AAS. Bulken betekent niet zomaar alles vreten wat los zit, tenzij je powerlifter of strongman bent. Als je dit immers doet kom je met situaties dat je eerst bulkt om dan zomaar ff alles van massa weg te cutten, alsof je nooit gekuurd hebt.

Eerst cutten, dan deftig clean bulken, niet andersom.

Volgens mij heb je de principes van bodybuilding nog niet helemaal door. Bij het cutten moet je vet verliezen met zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen. Tijdens het bulken wil je optimaal spier winnen, dus met zo min mogelijk vet aan te zetten.

Iedereen kan bulken en 100 kg geraken, maar dan ben je gewoon vet, zelfs met AAS. Bulken betekent niet zomaar alles vreten wat los zit, tenzij je powerlifter of strongman bent. Als je dit immers doet kom je met situaties dat je eerst bulkt om dan zomaar ff alles van massa weg te cutten, alsof je nooit gekuurd hebt.

Heb je dit log uberhaupt al gelezen.
GTFO and ga naar allerlei ofzo als je gewoon wat kritiek wilt spuien.

Yessir;) Misschien kan jij mij eens wat lesgeven en het tegoei uitleggen hoe je dat allemaal doet... cutten zonder spier te verliezen:D
Want ik weet dat je zelfs met goeie voeding en Hoge dosis Roids nog altijd wat massa kan verliezen ookal beweren sommigen dat ze alles vasthouden en alleen het vet wegwerken Wahahaaaaaaaaa I don't buy that:p

Ik wou net zeggen, voortaan even alles checken voordat je zomaar iets zegt en niet zomaar dingen roepen als je je feiten niet hebt gecontroleerd.

@pattyn

Thanx Balternate en Nosferatu:) Jullie zijn Top:thumbup:
Pattyn Ik zie op je Profiel 8% maar ik zie geen foto's snap je 'EM Zelf:D
Ik zie ook dat je van Vlaanderen België bent, ik toevallig ook... Waarom kom je niet eens met mij trainen ik ben van Leuven!!! Dan kunnen we het opnemen met een camera ofzo... En het posten hier in mijn Logje, Dan zien we ineens allemaal of je echt een kenner bent en echt op 8% staat ;) Ik durf het aan en ik ben niet beschaamd om het hier voor iedereen te tonen op DBB, maar durf jij het aan? Ik wacht op je;)

---------- Post toegevoegd Wed 19 Sep 2012 om 21:45 ----------

Dat zijn niet de principes van Bodybuilding maar de principes van jou zelf gewoon;)
Je kan ook Bulken en dan deftig cutten gewoon... Dus iedereen zou het op jouw manier moeten doen of wat? Waarom bulken de meeste mannen eerst goed door en cutten ze achteraf leg mij dat eens uit? O, omdat iedereen dom is en jij de enige slimme:rolleyes:
Nee bro, met alle respect... Sommige mensen cleanbulken jaren en zijn nog altijd ecto's:D Iemand die hard bulkt 1jaar lang en dan cut kan zo iemand als u zelfs inhalen... Niet bij iedereen zo maar ik heb er al zo gezien

Terug
Naar boven