YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Damn ik heb geen zin om op elke reactie in te gaan maar blijkbaar mag feedback niet, ik had gewoon moeten zeggen "goed bezig bro en vooral zo door gaan"! Dat ik weinig/ niets heb gepost in je log betekend niet dat ik je niet volg, in tegendeel zelfs. Ik vind dat je snel naar AAS pakt en dit ook doet zonder volledig te herstellen, maar dat is natuurlijk jouw keuze.
Wat betreft de mensen die gaan uitleggen hoe bulken en cutten in elkaar steekt, kom op iedereen snapt dat je in de cut vet (en vast ook wat spier) verliest en daardoor jullie zogenaamde "massa" verliest. Zullen we het voortaan maar spiermassa noemen, dan hebben we het namelijk over hetzelfde. Als je flink ON staat en gaat cutten kun je mij niet wijsmaken dat je erg bang moet zijn spiermassa te verliezen
je lichaam hersteld als een idioot en zeker met tren.
Tot slot: wel grappig dat je dan gaat reageren over mijn fysiek terwijl we in jouw log zitten maar oké. Mijn chest is inderdaad niet m'n sterkste kant maar ik werk eraan
. Zak maar tot mijn vetpercentage en zie hoe moeilijk het is een volle chest te houden, en ik heb zoon vermoeden dat als ik maanden ON zou staan zoals jij het er allemaal nog net wat anders uit gaat zien
. Ik ga niet meer reageren maar lees wel mee want zoals ik al zei heb ik respect voor het constant blijven loggen
Wat betreft de mensen die gaan uitleggen hoe bulken en cutten in elkaar steekt, kom op iedereen snapt dat je in de cut vet (en vast ook wat spier) verliest en daardoor jullie zogenaamde "massa" verliest. Zullen we het voortaan maar spiermassa noemen, dan hebben we het namelijk over hetzelfde. Als je flink ON staat en gaat cutten kun je mij niet wijsmaken dat je erg bang moet zijn spiermassa te verliezen
je lichaam hersteld als een idioot en zeker met tren.Tot slot: wel grappig dat je dan gaat reageren over mijn fysiek terwijl we in jouw log zitten maar oké. Mijn chest is inderdaad niet m'n sterkste kant maar ik werk eraan
. Zak maar tot mijn vetpercentage en zie hoe moeilijk het is een volle chest te houden, en ik heb zoon vermoeden dat als ik maanden ON zou staan zoals jij het er allemaal nog net wat anders uit gaat zien
. Ik ga niet meer reageren maar lees wel mee want zoals ik al zei heb ik respect voor het constant blijven loggen

haha
Want op 2maanden IF enzo te doen vind ik dat een abnormale evaluatie om al het vet bijna van mijn buik weg te hebben gewerkt, zeker aangezien je weet dat je niet kan kiezen waar het vet zal verdwijnen tijdens het cutten
moment als ik dat woord hoor.