MuscleMeat

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

Damn ik heb geen zin om op elke reactie in te gaan maar blijkbaar mag feedback niet, ik had gewoon moeten zeggen "goed bezig bro en vooral zo door gaan"! Dat ik weinig/ niets heb gepost in je log betekend niet dat ik je niet volg, in tegendeel zelfs. Ik vind dat je snel naar AAS pakt en dit ook doet zonder volledig te herstellen, maar dat is natuurlijk jouw keuze.

Wat betreft de mensen die gaan uitleggen hoe bulken en cutten in elkaar steekt, kom op iedereen snapt dat je in de cut vet (en vast ook wat spier) verliest en daardoor jullie zogenaamde "massa" verliest. Zullen we het voortaan maar spiermassa noemen, dan hebben we het namelijk over hetzelfde. Als je flink ON staat en gaat cutten kun je mij niet wijsmaken dat je erg bang moet zijn spiermassa te verliezen :D je lichaam hersteld als een idioot en zeker met tren.

Tot slot: wel grappig dat je dan gaat reageren over mijn fysiek terwijl we in jouw log zitten maar oké. Mijn chest is inderdaad niet m'n sterkste kant maar ik werk eraan :). Zak maar tot mijn vetpercentage en zie hoe moeilijk het is een volle chest te houden, en ik heb zoon vermoeden dat als ik maanden ON zou staan zoals jij het er allemaal nog net wat anders uit gaat zien :x. Ik ga niet meer reageren maar lees wel mee want zoals ik al zei heb ik respect voor het constant blijven loggen

Ik had het tegen die andere, waar kom jij opeens vandaan met een hele scriptie van 3 pagina's.

Menstruatiekrampen ofzo.
Logvervuiler nr.2 moet zijn gevoelens delen want daar stonden we allemaal op te wachten toch?

Heb net zelfs een pm van 'em stante pede gewist lol.

• Topic Starter Topic Starter
Damn ik heb geen zin om op elke reactie in te gaan maar blijkbaar mag feedback niet, ik had gewoon moeten zeggen "goed bezig bro en vooral zo door gaan"! Dat ik weinig/ niets heb gepost in je log betekend niet dat ik je niet volg, in tegendeel zelfs. Ik vind dat je snel naar AAS pakt en dit ook doet zonder volledig te herstellen, maar dat is natuurlijk jouw keuze.

Wat betreft de mensen die gaan uitleggen hoe bulken en cutten in elkaar steekt, kom op iedereen snapt dat je in de cut vet (en vast ook wat spier) verliest en daardoor jullie zogenaamde "massa" verliest. Zullen we het voortaan maar spiermassa noemen, dan hebben we het namelijk over hetzelfde. Als je flink ON staat en gaat cutten kun je mij niet wijsmaken dat je erg bang moet zijn spiermassa te verliezen :D je lichaam hersteld als een idioot en zeker met tren.

Tot slot: wel grappig dat je dan gaat reageren over mijn fysiek terwijl we in jouw log zitten maar oké. Mijn chest is inderdaad niet m'n sterkste kant maar ik werk eraan :). Zak maar tot mijn vetpercentage en zie hoe moeilijk het is een volle chest te houden, en ik heb zoon vermoeden dat als ik maanden ON zou staan zoals jij het er allemaal nog net wat anders uit gaat zien :x. Ik ga niet meer reageren maar lees wel mee want zoals ik al zei heb ik respect voor het constant blijven loggen

Bro ik heb er respect voor dat je mijn log volgt das heel lief van je....
Ik weet dat ik mss niet aan je eisen voldoe maar dat kan mij geen reet schelen hoor, want jij ook niet aan die van mij;)
Je hebt deze log nog niet eens half gevolgd zo te zien aan je reactie, want namelijk ben ik lang niet meer met tren bezig:p
Toen ik op tren zat was ik tegelijkertijd met IF bezig, ken je intermittent fasting?
Ik zit namelijk op Masteron/Test voor het geval dat je het niet wist of gevolgd hebt;)
Denk je echt dat ik vollebak cardio zou doen van uren aan een stuk met constante hartslag van 200per uur ofzo zonder mij zorgen hoeven te maken om spieren te verliezen? No way als het zo makkelijk was dat je gewoon even een spuitje moet zetten en direct "SAVE" bent om te cutten tot de max dan zou iedereen shredded moeten zijn zoals Lazar Angelov:p
Daarmee ik heb niks tegen je maar breek mij aub niet af door te zeggen dat mijn fysiek niks is voor iemand die gekuurd heeft want dat motiveerd mij helemaal niks... Ik hou een logje om mijn progressie en ervaring te delen, Je moet het niet vergelijken met de BEREN van jouw dromen;)
Chest is by the way een van mijn sterkste kant met schouders... Ookal sta ik op 8% dan heb ik nog meer chest dan jou hoor maar dat maakt niet uit want wie ben jij? Er zijn er op DBB veel die lager in VET staan en beter Fysiek dan jou hebben maar who cares toch?:D
Maar zeggen dat je hersteld als een idioot als je kuurt is ook belachelijk want bij KT is het wel zo... Maar herstellen als een idioot betekent helemaal niet dat je geen vet spier kunt verliezen in je CUT hoe kom je er eigenlijk bij? Jij hebt gelijk op vlak van krachttraining dat je spieren sneller herstellen maar of ze sneller herstellen of niet dat houd geen steek dat je ze niet kunt kwijtraken icm cardio ;)

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 08:38 ----------

Ik had het tegen die andere, waar kom jij opeens vandaan met een hele scriptie van 3 pagina's.

Volgens mij zijn het vriendjes Nosferatu187;)

Laatst bewerkt:
wow even niet gekeken en gelijk heel je topic vol gespamt:P haha
leuk dat mensen die niks gevolgd hebben je gaan beoordelen laat ze eerst maar eens je oude topic en deze 46 paginas terug lezen haha
maar heo staat het eigenlijk met de beentjes?

hahah jesus ik vind dat je goed bezig bent en iedereen met hun ik vind dat je te snel na aas grijpt dat doen er wel meer nou en boeie is tog je eigen lichaam ofniet dan . ma jonge ga zo door ik blijf je volgen ;)

wow even niet gekeken en gelijk heel je topic vol gespamt:P haha
leuk dat mensen die niks gevolgd hebben je gaan beoordelen laat ze eerst maar eens je oude topic en deze 46 paginas terug lezen haha
maar heo staat het eigenlijk met de beentjes?

Minder goed als de rest daarom dat ik nog aan't wachten ben om ze te tonen:D
Maar ik ben er eerlijk over en ik lieg er niet voor:)

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 23:26 ----------

hahah jesus ik vind dat je goed bezig bent en iedereen met hun ik vind dat je te snel na aas grijpt dat doen er wel meer nou en boeie is tog je eigen lichaam ofniet dan . ma jonge ga zo door ik blijf je volgen ;)

Ja maat ik denk ook dat ik goed bezig ben als ik nu weet dat dit maar 13%BF is dan ben ik zeker dat ik aan't begin van de kuur minstens 20% en meer zou hebben als je mijn pens enzo in beeld had gezien:p Jammer ik had het moeten op foto zetten dan zouden ze anders piepen:( Want op 2maanden IF enzo te doen vind ik dat een abnormale evaluatie om al het vet bijna van mijn buik weg te hebben gewerkt, zeker aangezien je weet dat je niet kan kiezen waar het vet zal verdwijnen tijdens het cutten:)

Ja maat ik denk ook dat ik goed bezig ben als ik nu weet dat dit maar 13%BF is dan ben ik zeker dat ik aan't begin van de kuur minstens 20% en meer zou hebben als je mijn pens enzo in beeld had gezien:p Jammer ik had het moeten op foto zetten dan zouden ze anders piepen:( Want op 2maanden IF enzo te doen vind ik dat een abnormale evaluatie om al het vet bijna van mijn buik weg te hebben gewerkt, zeker aangezien je weet dat je niet kan kiezen waar het vet zal verdwijnen tijdens het cutten:)

daarom en zelf weet je het beste wat je allemaal heb gedaan en je mee bezig bent geweest en hoe zwaar de cut is . daar gaat het om tog ik wil zelf ook cutten alleen this me nog te zwaar om te doen. het komt vanzelf wel want op zig word ik gek van me onder buikje al heb ik de eerste 4 blokjes er iets in staan :P ma goed maak niks ieder ze ding tog ma ga zo door want jij komt er zkr wel ;)

daarom en zelf weet je het beste wat je allemaal heb gedaan en je mee bezig bent geweest en hoe zwaar de cut is . daar gaat het om tog ik wil zelf ook cutten alleen this me nog te zwaar om te doen. het komt vanzelf wel want op zig word ik gek van me onder buikje al heb ik de eerste 4 blokjes er iets in staan :P ma goed maak niks ieder ze ding tog ma ga zo door want jij komt er zkr wel ;)

Bedankt voor de motivatie maat:) Ik heb er heel veel voor moeten doen, zeker kwa voeding heb ik echt veel moeten veranderen aan mijn dagelijkse gewoonten.
4 blokjes die er door komen betekent dat je ze snel genoeg perfect kunt hebben met wat extra cardio en lage koolhydraden;)
Als ik het kan dan kan jij het ook zeker maat:)
Doe het wanneer je een goed gevoel hebt over je massa... Als je denkt dat je genoeg massa hebt opgebouwd

Bedankt voor de motivatie maat:) Ik heb er heel veel voor moeten doen, zeker kwa voeding heb ik echt veel moeten veranderen aan mijn dagelijkse gewoonten.
4 blokjes die er door komen betekent dat je ze snel genoeg perfect kunt hebben met wat extra cardio en lage koolhydraden;)
Als ik het kan dan kan jij het ook zeker maat:)
Doe het wanneer je een goed gevoel hebt over je massa... Als je denkt dat je genoeg massa hebt opgebouwd

komt goed man ik ga wel beginne met meer cardio vanaf aankomende week. ben weer begonnen aan de clen op 3 per dag das 0,15mg en zie wel word weer lekker zweten en wat zakken in vet :P

Volgens mij bespeur ik hier jaloezie.
Nog steeds bezig sexy?! Alles goed met je verder? Ben wel blijven lezen maar post niet zoveel.

komt goed man ik ga wel beginne met meer cardio vanaf aankomende week. ben weer begonnen aan de clen op 3 per dag das 0,15mg en zie wel word weer lekker zweten en wat zakken in vet :P

Haha, lekkere clensnoepjes:p sowiezo een goed plan om lekker strak te worden... Je kan er beter op tijd mee beginnen voor't te moeilijk word om weg te werken... Ik ga het nooit meer zo ver laten komen want ik weet nu hoe moeilijk het is om het weg te krijgen.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 18:59 ----------

Volgens mij bespeur ik hier jaloezie.
Nog steeds bezig sexy?! Alles goed met je verder? Ben wel blijven lezen maar post niet zoveel.

XXCES bro:p Ja alles oke ik heb mij deze morgend gewogen en ik weeg ondertussen 70.5Kilo en vorige week woog ik nog 71.9kilo dus das al 1.4kilo eraf:D Ik weeg ondertussen wel bijna niks maar als ik op de spiegel moet afgaan zie ik er echt pakken beter uit als daarvoor met 85kilo.
Ik ben nog bezig voor 4weken nog ofzo... ik ben de tel weer even kwijt:p
Dus nu moet het voor mij gebeuren terwijl ik ON ben ofanders wordt het een riskante zaak zonder roids zoveel cardio te doen:D
Ik doe nu 3x per week Krachttraining en erna doe ik altijd 20min cardio op't gemak en buikspieren er direct achter. In't weekend doe ik enkel cardio van 1uur lang op zaterdag zowel op zondag. Dus ik ben hard aan't werk om die buik om te toveren van SOFT naar ROCKET HARD:)
Daarna zal ik iedereen laten zien en bewijzen dat ik terug in NO TIME groot kan worden zoals daarvoor maar deze keer met een lage BF. Dus laat iedereen maar lachen dat ik niet meer zo Huge overkom naar hun verwachtingen ;)
Wie laatst lacht best lacht en ik weet dat ik alle massa terug zal hebben op korte tijd maar deze keer pas ik mijn voedingsschema aan en blijf ik clean eten in mijn bulk met telkens 20min cardio na mijn KT zodat ik hopelijk strak en Huge kan blijven :)

Laatst bewerkt:
Kijk dat zijn berichten man. Blijf je volgen gooss.

Gewicht zegt niks man, de spiegel alles ;)
Nog een 3/4 weken cutten, zet hem nog ff op..

qua gewicht word het zo wel een makkelijke overwinning jij gaat snel achteruit en ik voorruit:P haha

Kijk dat zijn berichten man. Blijf je volgen gooss.

Je bent altijd welkom bro:D Ik blijf ook loggen als ik resultaten of iets te vermelden heb.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 20:42 ----------

Gewicht zegt niks man, de spiegel alles ;)
Nog een 3/4 weken cutten, zet hem nog ff op..

Thanx m8:) Ik ga alles geven... De mensen op mijn werk vinden het gek en geloven mij niet dat ik na het werk direct nog ga trainen altijd haha... Ze zeggen dat ik ge-obsedeerd ben:p

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 20:43 ----------

qua gewicht word het zo wel een makkelijke overwinning jij gaat snel achteruit en ik voorruit:P haha

Alleen jammer hé, dat het mijn bedoeling is:p hihi

gaat om het idee:P vandaag gewogen: 68kg:D ben weer terug richting me oude fysiek miss iets droger en daar gaan we natuurlijk weer voorbij;)

Je bent altijd welkom bro:D Ik blijf ook loggen als ik resultaten of iets te vermelden heb.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 20:42 ----------

Thanx m8:) Ik ga alles geven... De mensen op mijn werk vinden het gek en geloven mij niet dat ik na het werk direct nog ga trainen altijd haha... Ze zeggen dat ik ge-obsedeerd ben:p

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 20:43 ----------

Alleen jammer hé, dat het mijn bedoeling is:p hihi

Grappig dat luie mensen altijd dat woord gebruiken..

Terug
Naar boven