XXL Nutrition

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Grappig dat luie mensen altijd dat woord gebruiken..

yeah... Ze zeggen ook dat het niks uitmaakt hoe je eruit ziet maar voor mij is dat wel HEEL belangerijk;)
Als ik mijn foto's van voor de bodybuilding met nu vergelijk dan zie ik een hele andere mens... En als het anders gaat waarom er dan geen moeite voor doen;)
Dat die mensen graag dik en ongezond leven is hun probleem en daar bemoei ik ook niet mee:D
Ik moet zogezegd ook niet te HUGE worden want dat is dan niet meer mooi Wahahaaaaaaaaaaaa... :p Wat verwachten ze dan? Dat ik jaren ga trainen en er toch nog hetzelfde uit ga zien LOL

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 19:13 ----------

Echt he.
Echt een :rolleyes: moment als ik dat woord hoor.
Hoe krijg je in godsnaam iets (goed) gedaan met zo'n attitude.

Niet:D Je bereikt juist niks omdat je denkt dat een beetje van alles beter is dan veel van 1 ding;)

obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated

je bent nu klaar togh of niet?

haha hoeveel weken ga je nog ON door?

Ik hoop echt voor je dat je er goed vanaf komt als je straks off gaat.

Ik hoop echt voor je dat je er goed vanaf komt als je straks off gaat.

ja ik hoop het zelf ook:D

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 14:26 ----------

waarom geloof ik je niet? let maar op, je gaat zometeen gewoon even bridgen en dan weer knallen :o:cool:

Nee bro ik heb niks meer in huis voor een volgende kuur te beginnen;)
Ik ben 100% zeker dat ik off ga mijn beslissing staat vast en we beginnen het nieuwe jaar 2013 met een nieuwe kuurtje:p Een soort kick off zeg maar:D

hahah, dure hobby hè bro! binnenkort sta ik hopelijk ook on, mn vriendinnetje moet zwanger worden.. en dan gaat de spuit er weer in!

Moet zwanger worden ja?:P haha nog best jong voor een kleine, niet? maar iedereen zijn eigen keus

Nee niet echt? Im ready 4 it bro.. is verder niet echt aan jou om daar een standpunt over te hebben gezien je mij niet kent?
Kan ook zeggen dat je dun bent voor je leeftijd, maar dat is ook slechts relatief niet?

Laatst bewerkt:
Nee niet echt? Im ready 4 it bro.. is verder niet echt aan jou om daar een standpunt over te hebben gezien je mij niet kent?
Kan ook zeggen dat je dun bent voor je leeftijd, maar dat is ook slechts relatief niet?

je snapt dat dit geen serieuze reactie was?
iedereen heeft zijn eigen keuzes over zijn eigene leven dus dara ga ik echt niks over zeggen hoor haha

hahah, dure hobby hè bro! binnenkort sta ik hopelijk ook on, mn vriendinnetje moet zwanger worden.. en dan gaat de spuit er weer in!

Bro volgens mij moet dat gewoon goed mogelijk zijn om zwanger te worden voor je vriendin als jij ON bent:)
Heb je ooit al gekuurd Supersized? Welke kuur heb je in gedachten? ik ben echt benieuwt want mss breng je mij nog op een idee:D

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 20:40 ----------

vandaag mijn training moeten inlassen omdat ik zo ziek als een hond ben geworden. Buikpijn, 5x schijten op een dag, spierpijn en warm koud, koppijn... En overgeef nijgingen. Dus als het morgen beter is met mij dan doe ik morgen Schouders/benen

Uit nieuwsgierigheid, wat doet je SQ/DL/BP?

Terug
Naar boven