AndroidHealthClinic

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

Bro volgens mij moet dat gewoon goed mogelijk zijn om zwanger te worden voor je vriendin als jij ON bent:)
Heb je ooit al gekuurd Supersized? Welke kuur heb je in gedachten? ik ben echt benieuwt want mss breng je mij nog op een idee:D

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 20:40 ----------

vandaag mijn training moeten inlassen omdat ik zo ziek als een hond ben geworden. Buikpijn, 5x schijten op een dag, spierpijn en warm koud, koppijn... En overgeef nijgingen. Dus als het morgen beter is met mij dan doe ik morgen Schouders/benen

kans is erg klein als je eigen hormoonproductie plat ligt..denk dat ik voor test/tren
ga. nog veel beterschap kerel!

• Topic Starter Topic Starter
kans is erg klein als je eigen hormoonproductie plat ligt..denk dat ik voor test/tren
ga. nog veel beterschap kerel!

Thanx bro... ik voel mij al veel beter dus ik denk dat ik morgen in de Gym er een lap op ga geven;)
Ga voor Tren-E bro... als je het mij vraagt de beste trenbolone die er is van allemaal buiten de Tren-A heb ik nog niet gehad das de enige:D Oh,ja: en Parabolan heb ik ook nog niet geprobeerd:p

Oke guys ik dacht vandaag naar de Gym te gaan omdat ik mij beter voelde maar vandaag is het juist terug slechter met mij aan toe:( Echt k*t!!! ik wil ****ing trainen ik heb al 3 trainingen moeten overslaan met pijn in mijn hart! Maar het gaat gewoon niet ik voel mij kei-moe en spierpijn overal van de griep... En flauw in mijn hoofd heel de tijd. Ik heb zelfs steken in mijn enkels en in mijn polsen.
Ik ga gewoon vandaag nog een dag rusten en zien hoe ik mij morgen voel want als ik wel zou gaan trainen vandaag en die spierpijn gewoon erger wordt dan kan ik het vergeten om te gaan werken morgen dus moet ik wel een beetje opletten wat ik doe. Geen werk = Geen Roids kunnen kopen:D En dat willen we niet Wahahaaaaaaaa... :p

pak maar goed je rust, voordat je het erger maakt idd!;)

en hoe voel je je nu?

On Cocaine like bruce wayne.

Heel slecht eerlijk gezegd... En dan nog maar zwijgen over mijn ontsteking aan mijn schouder die opgezwollen is van zaterdag verkeerd te injecteren:(
Oke 1 Quick-Tip voor de mensen die in de schouders injecteren of het denken te doen;)
Wat ik geleerd heb en dit is al inmiddels mijn 2de ontsteking... Steek de naald nooit teveel van achter in je schouder! Met andere woorden overschrijd de middenlijn niet:D Je kan hem beter juist in het midden steken of zelfs meer naar jouw kant op. Het is beter als je hem meer naar voren steekt dan teveel naar achteren BELIEVE AND TRUST ME!!! I'M YOUR BRO;) Ook heb ik gemerkt dat het verkeerd kan aflopen als je teveel naar onderen steekt! Steek hem best in't midden van je schouder (in de lengte) en in't midden van je schouder (in de breedte) Het laatste mag zelfs meer naar jouw kant toe, maar liefst niet over de middenlijn in de breedte:D
Ik hoop niet dat het te ingewikkeld overkomt en dat jullie het goed begrijpen, ik zeg dit ook maar om jullie te behoeden van mijn eigen stomme fouten:p

---------- Post toegevoegd Mon 1 Oct 2012 om 23:02 ----------

On Cocaine like bruce wayne.

Wahahaaaaaaaaaaaaa :roflol:

:roflol: Ga stuk hier.

Gewoon pal in het midden bedoel je en liefst meer gericht naar je voorkant trunks.
Ooit eens geprobeerd maar toen toch maar missie afgebroken:D.

Veel beterschap trouwens!

ja zo bedoel ik het bro:) veel liever voorkant schouders dan achterkant schouders want dat kan zeer doen. Heel mijn schouder is aangespannen alsof ik mijn triceps opspan.
haha missie afgebroken LOL :p
Bedankt voor de beterschap bro... Ik denk dat ik met lichte gewichten morgen chest eens ga aanpakken ;)

en getraind of niet?

toch blij dta ej weer kan trainen, is altijd zo ontzettend demotiverend als je neit kan....

Ik ben vandaag geweest bro... Ging minder aangezien ik 1week niet heb kunnen trainen:( Maar al bij al was het een oke training... En nu komt het afzien van de spierpijn volgende ochtend als ik moet werken, O gosh:D

wat meer peper in je ree.. euhm rijst en kip dan komt t goed :P

toch blij dta ej weer kan trainen, is altijd zo ontzettend demotiverend als je neit kan....

ja inderdaad het heeft mij heel goed gedaan want ik voelde mij al platgelopen na 1 week niet geweest te zijn:eek:

---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 19:28 ----------

wat meer peper in je ree.. euhm rijst en kip dan komt t goed :P

Ik heb de peper liever in mijn schouders dan in mijn reet:D

appelsap toch, ben je al off?

bolletjes diana bij t ontbijt :D

Terug
Naar boven