DND
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 16%
Heeyy,
Ik ben nieuw op dit forum kijk wel al een tijdje rond maar toch maar is een account gemaakt. ik ben inmiddels 22 jaar en ben nu ongv. 8 maanden bezig met trainen. ik merk zeer groot verschil in me armen, schouders, rug, etc etc. Echter blijft zowel me buik redelijk dik. ik denk dat ik toch wel in de buurt kwam van 20% VP als het niet meer is. ik hoop dus dat iemand mij hiermee kan helpen.
PS; wellicht moet ik erbij vermelden dat ik 2 jaar geleden 140 KG woog, ben toen naar de 79 gegaan en weeg momenteel 100 KG.
Voor me buik doe ik;
~ elke dag 100 situps als ik wakker word en 100 als ik ga slapen (30x30x40)
~ 3 keer per week oefeningen @ sportschool (ik weet niet hoe 't apparatuur heet maar zal proberen uit te leggen; maak gebruik van een apparaat waar je moet zitten en gewicht naar beneden trekken terwijl je benen omhoog komen en je je buikspieren dus redelijk goed voelt. Daarnaast doe ik ook op de sportschool rond de ~100 situps)
Voeding;
Sochtends 4 boterhammen ham of kaas, soms hagelslag
Smiddags 4 boterhammen kipkerry/kipsate salade of ham/kaas.
Avond Maaltijd meestal een bord groentes
Tussendoor; Bananen
Dit is hoe me buik er uit ziet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zijn er enige tips waardoor ik sneller van me vet af kan komen op me buik?
Als ik me buik spieren aanspan dan voel ik ze wel redelijk goed... maar wil toch wel is zichtbaar resultaat....
Ben ik ongeduldig en moet ik verder gaan hoe ik bezig ben?
Of zijn er nog andere dingen die ik kan doen?
Mvg,
Ik ben nieuw op dit forum kijk wel al een tijdje rond maar toch maar is een account gemaakt. ik ben inmiddels 22 jaar en ben nu ongv. 8 maanden bezig met trainen. ik merk zeer groot verschil in me armen, schouders, rug, etc etc. Echter blijft zowel me buik redelijk dik. ik denk dat ik toch wel in de buurt kwam van 20% VP als het niet meer is. ik hoop dus dat iemand mij hiermee kan helpen.
PS; wellicht moet ik erbij vermelden dat ik 2 jaar geleden 140 KG woog, ben toen naar de 79 gegaan en weeg momenteel 100 KG.
Voor me buik doe ik;
~ elke dag 100 situps als ik wakker word en 100 als ik ga slapen (30x30x40)
~ 3 keer per week oefeningen @ sportschool (ik weet niet hoe 't apparatuur heet maar zal proberen uit te leggen; maak gebruik van een apparaat waar je moet zitten en gewicht naar beneden trekken terwijl je benen omhoog komen en je je buikspieren dus redelijk goed voelt. Daarnaast doe ik ook op de sportschool rond de ~100 situps)
Voeding;
Sochtends 4 boterhammen ham of kaas, soms hagelslag
Smiddags 4 boterhammen kipkerry/kipsate salade of ham/kaas.
Avond Maaltijd meestal een bord groentes
Tussendoor; Bananen
Dit is hoe me buik er uit ziet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zijn er enige tips waardoor ik sneller van me vet af kan komen op me buik?
Als ik me buik spieren aanspan dan voel ik ze wel redelijk goed... maar wil toch wel is zichtbaar resultaat....
Ben ik ongeduldig en moet ik verder gaan hoe ik bezig ben?
Of zijn er nog andere dingen die ik kan doen?
Mvg,