MuscleMeat

Onderdelen Bekend sterkste Man/Vrouw Amsterdam

Als je wat sneller had gelopen met die farmers was je 2x zo ver gekomen :D

NU wel een werkend filmpje:

Ik hoorde iemand zeggen: "Misschien dat die gekke Gijs die auto omkrijgt".

Gijs was de enige van alle deelnemers die de auto echt los van de grond kreeg!

Gijs is een BEEST!!!!

haha dat zal wel een uitspraak van mij zijn geweest jan ;)

Is er niemand die alles filmde ?

haha omg wederom een legendarisch filmpje van gijs, geweldig :D

edit: die lange gast die met hem mee loopt, is dat nou simon/snoob?

Laatst bewerkt:
haha wat een top filmpje!!!! Zo zie ik gijsie graag!! Echt jammer dat ik er niet bij kon zijn!!

De wedstrijd op zich was vrij ok. Het randgebeuren was netjes verzorgd, eten & drinken, veel tafels en banken, muziek, geluid, dat was best goed geregeld. En dat op zo'n korte termijn. Petje af daarvoor en natuurlijk met dank aan Ed van A'dam!

De wedstrijdonderdelen waren wat ongelukkig gekozen vond ik persoonlijk. (is goedbedoelde kritiek Jack!). Jack wilde de wedstrijd op een hoger niveau tillen als vorig jaar, maar dat is niet gelukt. Het hand over hand trekken met die auto was veel te licht en de wheelflip was ook veel te licht, hoewel het in eerste instantie de bedoeling was om een zwaardere band te flippen, maar die bleek weer veel te zwaar te zijn. Het bakstenen tillen, dat is inderdaad een onderdeel uit de oude doos, ik heb de NL recordpoging van Ted van der Parre nog op dvd!, vind ik toch meer iets voor een demo op een braderie, maar niet voor een sterkste man wedstrijd.

Dus volgend jaar Jack, echte sterkste man onderdelen. Het mag natuurlijk best eens iets nieuws zijn of iets wat (bijna) nooit wordt gedaan.

Ik vond de wedstrijd van vorig jaar beter qua onderdelen.

Als je wat sneller had gelopen met die farmers was je 2x zo ver gekomen :D

Had Gijs het ook al van. Voorzag zelf problemen in de bochten door het eventuele afremmen, dus vandaar dat ik wat langzaam liep.
Maar bedankt, zal het meenemen voor de volgende keer..

@jan wat is eigenlijk het record van baksteentillen?

• Topic Starter Topic Starter
En Jan , laten we Alex niet vergeten die heeft uiteindelijk al het improviserende werk en organisatie moeten doen.
Ach tjaaa je houdt altijd gemeutel over de onderdelen te zwaar te licht,fout gejureerd of niet Wij organiseren tenminste nog eens wat !!
1 ding is zeker de jongens trokken de autodeadlift allemaal en dat trok Jij als allrounder weer net niet Jan!!
Dus een hoger level.....hhhmmmm!!
Inderdaad auto h.o.h was te licht..volgend jaar weer een vrachtwagen en 3 auto's om te gooien, En een band met profiel...
En dan laten we "onze 'Jan dit demonstreren ...goed plan toch mannen....??

Laat ik meteen gebruik maken van het feit dat door de wedstrijd van gisteren wij zijn benaderd om wederom een wedstrijdje te organiseren weer met wat prijzengeld en geloof het of niet de 1e 7 aanmeldingen zijn al binnen zonder dat er nog een datum bekend is.

Ik hou jullie op de hoogte.......waarschijnlijk dan uit de ouwe doos...,een boeing trekken telefoonboekscheuren of fietsvouwen hahahaha.

Mannen en vrouwen nogmaals top gedaan allemaal !!

En Jan , laten we Alex niet vergeten die heeft uiteindelijk al het improviserende werk en organisatie moeten doen.
Ach tjaaa je houdt altijd gemeutel over de onderdelen te zwaar te licht,fout gejureerd of niet Wij organiseren tenminste nog eens wat !!
1 ding is zeker de jongens trokken de autodeadlift allemaal en dat trok Jij als allrounder weer net niet Jan!!
Dus een hoger level.....hhhmmmm!!
Inderdaad auto h.o.h was te licht..volgend jaar weer een vrachtwagen en 3 auto's om te gooien, En een band met profiel...
En dan laten we "onze 'Jan dit demonstreren ...goed plan toch mannen....??

Laat ik meteen gebruik maken van het feit dat door de wedstrijd van gisteren wij zijn benaderd om wederom een wedstrijdje te organiseren weer met wat prijzengeld en geloof het of niet de 1e 7 aanmeldingen zijn al binnen zonder dat er nog een datum bekend is.

Ik hou jullie op de hoogte.......waarschijnlijk dan uit de ouwe doos...,een boeing trekken telefoonboekscheuren of fietsvouwen hahahaha.

Mannen en vrouwen nogmaals top gedaan allemaal !!

hey Jack,iedereen heeft een mening over alles en niets
kritiek moet je kunnen hebben vind ik
Fieny en ik vonden het wel een leuke wedstrijd
laat het ons weten wanneer de volgende is als de dames ook welkom zijn zal Fieny erbij zijn
ook al zijn er onderdeleen te zwaar,te licht wij zijn er bij
Jack en Martine Diana Alex Ed en wie er nog meer bij hoorden bedankt

haha die gijs!! heerlijk, wat een doorzettingsvermogen heeft die jongen toch :D Je bent hiervoor gemaakt!

Netjes Jack. Trouwens de coach van Mark wil dat ik volgend jaar nog 1 keer mee doe.
Ik denk dat ie denkt dat het volgend jaar 3x scheepsrecht is:D

Terug
Naar boven