Fitness Seller

Ondertiteling loopt niet synchroon met de film!!!!!

koelkikker

Cool Novice
Waardering
0
Ben ik net mijn film aan het maken met ondertiteling zoals jullie hadden beschreven, werkt allemaal top.

Komt het volgende probleem: de ondertiteling loopt niet synchroom met de film :mad:

Wat kan ik hieraan doen?
Hoe kan ik dit regelen?
hoe kan ik dit instellen?

Groeten

Je kan het synchroon laten lopen met subsync...het heeft even wat tijd nodig om het door te hebben, maar na 3 films weet je precies hoe het moet.

Centaur zei:
Je kan het synchroon laten lopen met subsync...het heeft even wat tijd nodig om het door te hebben, maar na 3 films weet je precies hoe het moet.

idd, subsync gebruik ik ook altijd, zeer praktisch programmaatje!

• Topic Starter Topic Starter
**** IT :mad: :mad: :mad:

ik wordt er helemaal gestoord van!!!
Ik krijg het wel voor elkaar om de film omtezetten naar dvd formaat en dan te branden op de dvd. Maar ik loop alleen te k*tten met die ondertiteling wordt er helemaal gek van heb net 4 uur achter dat klote scherm, gezeten :(

Dus ik kijk tot nu toe alleen nog maar films zonder ondertiteling!!!! :rolleyes:

Kan ik alleen met ffddshow de ondertiteling eronder zetten?
Ik heb nou eenmaaal niet zoveel verstand ervan!

BVD Greetings.

waar kun je de ondertiteling vinden van de ze film??

Download gewoon een andere ondertiteling, je hebt de verkeerde

learning english could help.

of koop het orgineel.

ondertiteling is voor noobs/ecto's, tjah vandaar dat ik het niet nodig heb

Download het programma VobSub, daarmee kan je een delay instellen, opgelost.

Download alles van aXXo (of klaXXon) En ga naar www.ondertitel. com, zoek de film, en ga dan naar het bestand waar aXXo in staat. Geen ge-etter enzo. Loopt altijd synchroon.

Ja maar aXXo doet alleen maar mainstream films, dus je zal er niet aan ontkomen dat je af en toe wat anders moet downen.

Ja maar aXXo doet alleen maar mainstream films, dus je zal er niet aan ontkomen dat je af en toe wat anders moet downen.

Hoe bedoel je precies? Oh ja ik snap het. Maar ik download toch meestal nieuwe films zeg maar, en die heeft ie altijd wel.

Terug
Naar boven