XXL Nutrition

Onderug/Stuitje

jncreations

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m83
Massa
101kg
Vetpercentage
14%
Hey all,

Sinds een aantal weken terug had ik last van me onderug, dat was verholpen 1 week geleden maar nu heb ik last weer gekregen maar op een andere (niet verklaarbare plek) Ik voel zegmaar een lichte tinteling(ongevoeligheid) achter me bil , nu neem ik aan dat het met me botconstructie te maken heeft.
Heeft hier iemand al ervaring mee gehad? Eventuele oefeningen om het lost te maken/sterker te maken.

Waar de rode lijn zicht bevind heb ik zegmaar last over de breedte dus achter me buttocks.
http://imageshack.us/photo/my-images/199/bodybackv.jpg/
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na het deadliften durft die plaats bij mij ook al eens raar aanvoelen, gewoon laten rusten zou ik zeggen(tenzij je dit zonder te trainen hebt verkregen, of dit gevoel blijft aanduren)

..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Na het deadliften durft die plaats bij mij ook al eens raar aanvoelen, gewoon laten rusten zou ik zeggen(tenzij je dit zonder te trainen hebt verkregen, of dit gevoel blijft aanduren)

Hets niet de onderrug he, het is nog lager. Maar inderdaad door trainen gebeurt alleen mijn god weet niet welke oefening. Lastig

...

Laatst bewerkt:
Kan vanalles zijn in je onderrug.
Best even langs gaan naar je dokter of fysio gaan want tintelingen en voos gevoel kan op iets neurologisch duiden (hernia,..). Waarschijnlijk in de regio L4-L5/L5-S1.

Met louter lokale tekens/symptomen is de kans op neurologische origine (wo HNP)bijzonder klein. Verdere consultatie is -als dit tenminste een volledige beschrijving is- niet geindiceerd in dit stadium.

Een hernia voel je ook in je been dus dat zal het waarschijnlijk niet zijn

Terug
Naar boven