MuscleMeat

Ondraaglijk psychisch lijden

Na afvegen schijt aan je duim is irri

neej heb even gekeken maar dat is het niet.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 12:43 ----------

Of als er een stuk papier tussen je reed blijft hangen waarvan je niet kan zien of het overige stukje waar je nog grip op kan zetten wel schoon is.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 12:43 ----------

Of als er een stuk papier tussen je reed blijft hangen waarvan je niet kan zien of het overige stukje waar je nog grip op kan zetten wel schoon is.

• Topic Starter Topic Starter
of als je kaka laat vallen in de wc en dan spetst er nog water tegen je reet, vies

of als je kaka laat vallen in de wc en dan spetst er nog water tegen je reet, vies

Dan moet je een paar velletjes papier in het water leggen zodat de klap gedempt wordt.

Erger is een wc met een verhoging erin. Dan heb je soms zo'n lange drol dat hij vast zit tussen je reed en die verhoging waarna hij afbreekt en tegen je zak klitst.

Zie jij een smilie in mijn post?:o

Dan moet je een paar velletjes papier in het water leggen zodat de klap gedempt wordt.

Erger is een wc met een verhoging erin. Dan heb je soms zo'n lange drol dat hij vast zit tussen je reed en die verhoging waarna hij afbreekt en tegen je zak klitst.

Die drollen van mij meuren daar te erg voor. Op een bepaalde plek poep ik op zo een plee. Als ik dan doortrek gutst het water over de drol heen en beland er water over de pot. Wat wel leuk is dat je daarna als je moet pissen de remsporen met goed mikken kan schoonspuiten.

Die drollen van mij meuren daar te erg voor. Op een bepaalde plek poep ik op zo een plee. Als ik dan doortrek gutst het water over de drol heen en beland er water over de pot. Wat wel leuk is dat je daarna als je moet pissen de remsporen met goed mikken kan schoonspuiten.

:roflol: Herkenbaar.

Vroeger, als kind, poepte ik wel eens op het wc papier. Dat bestudeerde ik dan, waarna ik het verder omwikkelde in nog meer wc papier, Vervolgens ging ik er in knijpen, kijkend naar lijntjes poep, varierend in dikte, die door het papier gedrukt werden. Later deed het me denken aan zo'n dikke vette puist waar een lange draad talg uit tevoorschijn komt.
Maar dit leverde me juist tegenwoordigheid van geest op. Helderheid. Geen stress of psychisch lijden.

Plakpoep en/of tarrels of zo kunnen wel heel irritant zijn. Ik heb van nature plakpoep, en tijdens het afvegen is dat gewoon k*t. Af en toe vergeet ik natte doekjes te halen, en dan maak ik allemaal kleine sneedjes in mijn kont door het afvegen. Dat kan ook soms ondraaglijk zijn.

Betreffende het spetterende water in de pot, heb ik ook gauw begrepen dat je gewoon wat papier in de pot moet plaatsen om de klap op te vangen. Bam, geen lijden meer :)!

Vroeger, als kind, poepte ik wel eens op het wc papier. Dat bestudeerde ik dan, waarna ik het verder omwikkelde in nog meer wc papier, Vervolgens ging ik er in knijpen, kijkend naar lijntjes poep, varierend in dikte, die door het papier gedrukt werden. Later deed het me denken aan zo'n dikke vette puist waar een lange draad talg uit tevoorschijn komt.
Maar dit leverde me juist tegenwoordigheid van geest op. Helderheid. Geen stress of psychisch lijden.

Plakpoep en/of tarrels of zo kunnen wel heel irritant zijn. Ik heb van nature plakpoep, en tijdens het afvegen is dat gewoon k*t. Af en toe vergeet ik natte doekjes te halen, en dan maak ik allemaal kleine sneedjes in mijn kont door het afvegen. Dat kan ook soms ondraaglijk zijn.

Betreffende het spetterende water in de pot, heb ik ook gauw begrepen dat je gewoon wat papier in de pot moet plaatsen om de klap op te vangen. Bam, geen lijden meer :)!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Seriously derailed topic. So much more fun.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Damn , teveel informatie , but thx for sharing ...

niet echt. Kenmerkend aan een 'leven niet serieus nemen' mindset is een 'why not?' houding, alles is immers gewoon ervaring.

Een 'why?' houding daarentegen is kenmerkend aan het leven serieus nemen.

heb al wel een bad trip op paddo's meegemaakt. En dan kan je nog zo nuchter als wat zijn wanneer je hersenen normaal functioneren (ben vrij zeker dat ik het leven nog een tikkeltje minder serieus neem dan jij:P), wanneer dit niet meer zo is besef je pas dat je volledig een slaaf van je hersenchemie bent:)

Hmm, maar als je weet dat het nadelig is voor je geluk.. Met die why not houding kan je zo al je spaargeld op de roulette zetten of jezelf martelen ook gewoon voor de ervaring. Het leven niet serieus nemen betekent imo niet dat je jouw verstand niet meer mag gebruiken en niet meer mag nadenken over zaken. Verlichte mensen nemen ook niets serieus (denk ik toch) en die dragen zorg voor zichzelf enz en maken keuzes die bijdragen tot hun geluk. Volgens mij kan je op 2 manieren het leven niet serieus nemen, een "goede, verstandige" en een "slechte, onverstandige".:P Volgens mij kan je perfect je best doen in het leven om vooruit te geraken, de verantwoordelijk opnemen voor jezelf zonder het leven daarom serieus te nemen. Het is imo ook niet omdat je iets doet met ernst dat je het leven daarom serieus neemt. Als een kind bv met lego aan het spelen is ofzo, neemt hij dan het leven serieus..? Maar mss heb ik ongelijk, en is het leven als 1 groot spel zien en dat serieus spelen het leven serieus nemen op een gezonde manier ofzo. Moet mij er eens meer in verdiepen.

En mja idd, je bent gewoon een puppet zoals U.G. Krishnamurti zegt. En zou best kunnen btw, heb de voorbije weken Tolle wat te serieus genomen denk ik. Alles in slow motion doen is toch geen zo'n goed idee.

Laatst bewerkt:
Hmm, maar als je weet dat het nadelig is voor je geluk. Met die why not houding kan je zo al je spaargeld op de roulette zetten of jezelf martelen ook gewoon voor de ervaring.

Het leven niet serieus nemen betekent imo niet dat je jouw verstand niet meer mag gebruiken en niet meer mag nadenken over zaken. Verlichte mensen nemen ook niets serieus (denk ik toch) en die dragen zorg voor zichzelf enz en maken keuzes die bijdragen tot hun geluk. Volgens mij kan je op 2 manieren het leven niet serieus nemen, een "goede, verstandige" en een "slechte, onverstandige".:P Volgens mij kan je perfect je best doen in het leven om vooruit te geraken, de verantwoordelijk opnemen voor jezelf zonder het leven daarom serieus te nemen. Het is imo ook niet omdat je iets doet met ernst dat je het daarom serieus neemt. Als een kind bv met lego aan het spelen is ofzo, neemt hij dan het leven serieus..?

En mja idd, je bent gewoon een puppet zoals U.G. Krishnamurti zegt. En zou best kunnen btw, heb de voorbije weken Tolle wat te serieus genomen denk ik. Alles in slow motion doen is toch geen zo'n goed idee.
daar zit je contradictie net in, het is enkel nadelig voor je geluk als in de positie staan van 'het leven niet serieus te KUNNEN nemen' afhankelijk is van je hersenchemie (iets wat jij beweert dat het niet is door alle psychische problemen af te schrijven als 'egoproblemen' en problemen van het leven te serieus nemen)

Als psychische problemen daadwerkelijk enkel afkomstig zijn door het leven te serieus nemen en dus een egoprobleem zijn, zou een giga dosis LSD/paddo's in een niet relaxte setting (horrorfilms kijken ofzo, aangezien je nog objectieve veiligheid wil vrijwaren blijkbaar), geen probleem moeten zijn, want hersenchemie heeft volgens jou dan geen invloed.

daar zit je contradictie net in, het is enkel nadelig voor je geluk als in de positie staan van 'het leven niet serieus te KUNNEN nemen' afhankelijk is van je hersenchemie (iets wat jij beweert dat het niet is door alle psychische problemen af te schrijven als 'egoproblemen' en problemen van het leven te serieus nemen)

Als psychische problemen daadwerkelijk enkel afkomstig zijn door het leven te serieus nemen en dus een egoprobleem zijn, zou een giga dosis LSD/paddo's in een niet relaxte setting (horrorfilms kijken ofzo, aangezien je nog objectieve veiligheid wil vrijwaren blijkbaar), geen probleem moeten zijn, want hersenchemie heeft volgens jou dan geen invloed.

Mja idd. Dus mensen die beweren verlicht te zijn, geen ego meer te hebben zouden dan idd niets van problemen moeten ondervinden bij het nemen van LSD enz, zouden in principe geen echte bad trip kunnen krijgen. Maar 'probleem' is dat ze dit niet zullen doen omdat ze zich niet meer willen, hoeven te bewijzen, want bewijzen is nl weer ego.. Ze kunnen dit dus eig gwn niet doen want als ze het doen bewijzen ze dat ze nog steeds een ego hebben..

Mja idd. Dus mensen die beweren verlicht te zijn, geen ego meer te hebben zouden dan idd niets van problemen moeten ondervinden bij het nemen van LSD enz, zouden in principe geen echte bad trip kunnen krijgen. Maar 'probleem' is dat ze dit niet zullen doen omdat ze zich niet meer willen, hoeven te bewijzen, want bewijzen is nl weer ego.. Ze kunnen dit dus eig gwn niet doen want als ze het doen bewijzen ze dat ze nog steeds een ego hebben..

iemand die echt verlicht is die weet dat hij afhankelijk is van zn hersenchemie en zou dit in de eerste plaats nog niet eens tegenspreken, jij gelooft in iets wat niet bestaat;)

iemand die echt verlicht is die weet dat hij afhankelijk is van zn hersenchemie en zou dit in de eerste plaats nog niet eens tegenspreken, jij gelooft in iets wat niet bestaat;)

Als je echt verlicht bent ben je toch nergens afhankelijk meer van.. Jouw geluk enz is idd afhankelijk van je hersenchemie, maar dat ben jij niet, dat is gewoon een gevoel dat je hebt. En ben nog lang niet constant verlicht btw. Nu zit ik bv wel weer in die toestand dat mijn geest gans de ruimte inneemt, precies een kamer is waar alle ramen wagenwijd open staan in plaats van dat ze zoals gewoonlijk dicht zijn. En jij beweert dat verlichting niet bestaat, het niet mogelijk is om niets in het leven serieus te nemen en toch lang en gelukkig te kunnen leven?

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

Terug
Naar boven