Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ruik soms geuren die er niet zijn, welke ziekte is dat?
waarom geen LSD? practice what you preach, en ga ff onder niet normale breinomstandigheden proberen 'het leven niet serieus te nemen' en dan zien waar je eindigtNee, heb nog nooit echte psychedelica genomen, maar zou ooit wel eens paddo's durven/willen nemen. Lsd lijkt me beter om niet te doen, en over de rest ken ik te weinig.

Had van jou toch wel een heel drama verhaal verwacht.![]()
Ik heb soms dat ik dingen zie bewegen, en dat de muren dichterbij komen en mij willen vermoorden
meestal op vrijdag of zaterdagavond![]()
U fail @ life
plz doe jezelf en de maatschappij een plezier en maak je van kant
als we genoeg karma doneren aan het psycho fonds dan hoop ik te bereiken dat jij daarmee zelfmoord pleegt.
Wat interreseert het mij een moer dat je mij report , jij bent hier met de enige bedoeling om zoveel mogelijk aandacht te krijgen om je gebrek aan social life te compenseren .
Je bent gewoon de zoveelste troll op dit forum die niets wil weten over bodybuilding en uw aandachtgeile commentaar bevestigd dit enorm.
Moest je nu nog echt grappig zijn of zinvolle topics openen had je nog enige bijdrage hier .
Je bent de zoveelste joranr , sniperx , luppie , ... maar gewoon niet grappig maar juist irritante vulling .
Stats: M 31j 1m68 71kg -
Stats: M - - -
Zegt meer dan genoeg ...
Ik ruik soms geuren die er niet zijn, welke ziekte is dat?

waarom geen LSD? practice what you preach, en ga ff onder niet normale breinomstandigheden proberen 'het leven niet serieus te nemen' en dan zien waar je eindigt![]()

niet echt. Kenmerkend aan een 'leven niet serieus nemen' mindset is een 'why not?' houding, alles is immers gewoon ervaring.Haha, maar is dat dan weer niet het leven te serieus nemen.. &
), wanneer dit niet meer zo is besef je pas dat je volledig een slaaf van je hersenchemie bent
Je weet dat je in sectie allerlei meeleest he, gemiddelde niveau hier is puberaal^2. Enjoy and go with da flow
---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 16:19 ----------
Srs dit heb ik ook weleens, als ik ff keihard heb zitten skitten en dan denk ik een uur later stront te ruiken, ben dan altijd bang dat ik niet goed heb afgevegen of een gore natte scheet heb gelaten![]()
Ik heb dit soms als ik mijn wollen vest aanheb. Als ik me dan even uitrek ruik ik stront.