AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

Laatste 6 weken hebben de meesten gewoon een goed onafhankelijk oog nodig, ik ook nog steeds.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.922
Gisteren sinds lange tijd weer fastfood op, +2kg op de weegschaal

Spray tan er zojuist opgeknald, prima kleurtje denk

1711867463191.png

Jij hebt er zin in...hé? @ZOMERTIJD

Sta jij altijd zo vroeg op...op zondag of is het de winny die je zo...?

Idd lekker kleurtje...( kan ik ook wel gebruiken) 😁

• #5.924
Jij hebt er zin in...hé? @ZOMERTIJD

Sta jij altijd zo vroeg op...op zondag of is het de winny die je zo...?

Idd lekker kleurtje...( kan ik ook wel gebruiken) 😁
Ik sta elke ochtend 5 uur ‘s Ochtends op standaard

Van 5-7 is namelijk het hele huis nog aan het slapen dus ben ik het meest productief :p

• #5.926
Hoe oud ben je eigenlijk?

• #5.932
Wanneer spendeer je tijd met je gf? :P
Hahaha komt ie:

Zij werkt sochtends - smiddags
Ik werk smiddags - savonds
Zij werkt zondagen, ik werk zaterdagen

Enige tijd die we hebben momenteel samen is een paar uur op de vrijdag en zondag avond

Maar een van de doelen is dus om dit jaar meer tijd met het gezin door te brengen :p

Daarom bodybuilding op een lager pitje dit jaar

Dit geloof je zelf toch niet. Als je geen progressie maakt is je aanpak verkeerd, het is niet dat je lichaam na zijn 30ste met pensioen gaat.
Ik heb het puur over het metabolisme dat vertraagd met ouder worden. Progress ruimte genoeg op oudere leeftijd genoeg voorbeelden.

• #5.934
Chill nog jong veeel tijd om te groeien en nog goed metabolisme :D bij mij is dat echt veranderd na de 30.
Ja meestal veranderd men hun leven na 30e (meer sedentaire levensstijl, gezinssituatie die veranderd of focus op carriere etc.) niet zo zeer je metabolisme

Als je gewoon stap/cardio doelen zet op dagbasis of weekbasis zul je zien dat je metabolisme gewoon tip top in orde is

Maar je levensstijl is waarschijnlijk iets anders
(En minder NEAT naar mate je ouder wordt maar dat is minimaal)

Ja meestal veranderd men hun leven na 30e (meer sedentaire levensstijl, gezinssituatie die veranderd of focus op carriere etc.) niet zo zeer je metabolisme

Als je gewoon stap/cardio doelen zet op dagbasis of weekbasis zul je zien dat je metabolisme gewoon tip top in orde is

Maar je levensstijl is waarschijnlijk iets anders
(En minder NEAT naar mate je ouder wordt maar dat is minimaal)
Ja had het dus echt op vertragen van metabolisme. En ook wel wat moeilijker herstel met blessures enz. merk ik zelf. Maar zoals ik al is poste je gaat goed vooruit man.

Onzin? Je metabolisme vertraagd wel degelijk met het ouder worden, door hormonale veranderingen etc. zoek een beetje op. Jij bent echt altijd lekker strak in de attack he ;) relax all knowing god. Ik heb het duidelijk gemerkt vroeger ik at alles kwam niet bij met ouder worden zwaar verandering in gekomen. En ik sport terug meer, voeding veel beter ik snoep niet buiten 1 cheatday, ik drink alleen water of smorgens een zero energie, ik eet geen fastfood buiten 1 cheatday. Maar whatever ik spreek voor me zelf en veel andere die ik ken als jij er geen last van hebt goed toch?

Onzin? Je metabolisme vertraagd wel degelijk met het ouder worden, door hormonale veranderingen etc. zoek een beetje op. Jij bent echt altijd lekker strak in de attack he ;) relax all knowing god. Ik heb het duidelijk gemerkt vroeger ik at alles kwam niet bij met ouder worden zwaar verandering in gekoçmen. En ik sport terug meer, voeding veel beter ik snoep niet buiten 1 cheatday, ik drink alleen water of smorgens een zero energie, ik eet geen fastfood buiten 1 cheatday. Maar whatever ik spreek voor me zelf en veel andere die ik ken als jij er geen last van hebt goed toch?
Ik ben waarschijnlijk net zo oud als jij (omgekeerd zie ik) en kan ook haast niets meer eten zonder vetter te worden.

Terug
Naar boven