- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik sta elke ochtend 5 uur ‘s Ochtends op standaardJij hebt er zin in...hé? @ZOMERTIJD
Sta jij altijd zo vroeg op...op zondag of is het de winny die je zo...?
Idd lekker kleurtje...( kan ik ook wel gebruiken) 😁

Hoe laat ga je dan slapen? 21u ofzo?Ik sta elke ochtend 5 uur ‘s Ochtends op standaard
Van 5-7 is namelijk het hele huis nog aan het slapen dus ben ik het meest productief![]()
Yess, meestal rond 9 thuis van werk dan duik ik gelijk mn bed in
26 man
Chill nog jong veeel tijd om te groeien en nog goed metabolisme
bij mij is dat echt veranderd na de 30.Wanneer spendeer je tijd met je gf?Yess, meestal rond 9 thuis van werk dan duik ik gelijk mn bed in
Vooral nu het sochtends weer licht is vind ik dit ritme heel chill

Dit geloof je zelf toch niet. Als je geen progressie maakt is je aanpak verkeerd, het is niet dat je lichaam na zijn 30ste met pensioen gaat.Chill nog jong veeel tijd om te groeien en nog goed metabolismebij mij is dat echt veranderd na de 30.
Hahaha komt ie:

Ik heb het puur over het metabolisme dat vertraagd met ouder worden. Progress ruimte genoeg op oudere leeftijd genoeg voorbeelden.Dit geloof je zelf toch niet. Als je geen progressie maakt is je aanpak verkeerd, het is niet dat je lichaam na zijn 30ste met pensioen gaat.
Ja meestal veranderd men hun leven na 30e (meer sedentaire levensstijl, gezinssituatie die veranderd of focus op carriere etc.) niet zo zeer je metabolismeChill nog jong veeel tijd om te groeien en nog goed metabolismebij mij is dat echt veranderd na de 30.
Ja had het dus echt op vertragen van metabolisme. En ook wel wat moeilijker herstel met blessures enz. merk ik zelf. Maar zoals ik al is poste je gaat goed vooruit man.Ja meestal veranderd men hun leven na 30e (meer sedentaire levensstijl, gezinssituatie die veranderd of focus op carriere etc.) niet zo zeer je metabolisme
Als je gewoon stap/cardio doelen zet op dagbasis of weekbasis zul je zien dat je metabolisme gewoon tip top in orde is
Maar je levensstijl is waarschijnlijk iets anders
(En minder NEAT naar mate je ouder wordt maar dat is minimaal)
Wederom onzinJa had het dus echt op vertragen van metabolisme. En ook wel wat moeilijker herstel met blessures enz. merk ik zelf.
Onzin? Je metabolisme vertraagd wel degelijk met het ouder worden, door hormonale veranderingen etc. zoek een beetje op. Jij bent echt altijd lekker strak in de attack he
relax all knowing god. Ik heb het duidelijk gemerkt vroeger ik at alles kwam niet bij met ouder worden zwaar verandering in gekomen. En ik sport terug meer, voeding veel beter ik snoep niet buiten 1 cheatday, ik drink alleen water of smorgens een zero energie, ik eet geen fastfood buiten 1 cheatday. Maar whatever ik spreek voor me zelf en veel andere die ik ken als jij er geen last van hebt goed toch?100%Onzin? Je metabolisme vertraagd wel degelijk met het ouder worden, door hormonale veranderingen etc. zoek een beetje op.
Ik ben waarschijnlijk net zo oud als jij (omgekeerd zie ik) en kan ook haast niets meer eten zonder vetter te worden.Onzin? Je metabolisme vertraagd wel degelijk met het ouder worden, door hormonale veranderingen etc. zoek een beetje op. Jij bent echt altijd lekker strak in de attack herelax all knowing god. Ik heb het duidelijk gemerkt vroeger ik at alles kwam niet bij met ouder worden zwaar verandering in gekoçmen. En ik sport terug meer, voeding veel beter ik snoep niet buiten 1 cheatday, ik drink alleen water of smorgens een zero energie, ik eet geen fastfood buiten 1 cheatday. Maar whatever ik spreek voor me zelf en veel andere die ik ken als jij er geen last van hebt goed toch?
Maar jij drinkt bier zag ik op een fotoIk ben waarschijnlijk net zo oud als jij (omgekeerd zie ik) en kan ook haast niets meer eten zonder vetter te worden.