Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Onzin? Je metabolisme vertraagd wel degelijk met het ouder worden, door hormonale veranderingen etc. zoek een beetje op. Jij bent echt altijd lekker strak in de attack he ;) relax all knowing god. Ik heb het duidelijk gemerkt vroeger ik at alles kwam niet bij met ouder worden zwaar verandering in gekomen. En ik sport terug meer, voeding veel beter ik snoep niet buiten 1 cheatday, ik drink alleen water of smorgens een zero energie, ik eet geen fastfood buiten 1 cheatday. Maar whatever ik spreek voor me zelf en veel andere die ik ken als jij er geen last van hebt goed toch?
Vanaf je 60ste

Onzin? Je metabolisme vertraagd wel degelijk met het ouder worden, door hormonale veranderingen etc. zoek een beetje op. Jij bent echt altijd lekker strak in de attack he ;) relax all knowing god. Ik heb het duidelijk gemerkt vroeger ik at alles kwam niet bij met ouder worden zwaar verandering in gekomen. En ik sport terug meer, voeding veel beter ik snoep niet buiten 1 cheatday, ik drink alleen water of smorgens een zero energie, ik eet geen fastfood buiten 1 cheatday. Maar whatever ik spreek voor me zelf en veel andere die ik ken als jij er geen last van hebt goed toch?
Omdat dit onzin is en je leven veranderd met alle gevolgen van dien. Je metabolisme veranderd dusdanig zo weinig dat dit vrijwel niet merkbaar is pas als je @Bullshark leeftijd hebt. Die pizza die je voor je 30ste at is niet ineens dat je na je 30ste er dik van word.

Ik reageer doordat men constant hier slappe excuusjes verzint om een belabberd fysiek te hebben en niet de waarheid durft te zeggen dat jijzelf de discipline mist. Een shape liegt nooit en de spelregels zijn voor iedereen hetzelfde, het verschil zit hem puur in diegene die wel doorzettingsvermogen hebben en diegene die dat niet hebben.

Omdat dit onzin is en je leven veranderd met alle gevolgen van dien. Je metabolisme veranderd dusdanig zo weinig dat dit vrijwel niet merkbaar is pas als je @Bullshark leeftijd hebt. Die pizza die je voor je 30ste at is niet ineens dat je na je 30ste er dik van word.

Ik reageer doordat men constant hier slappe excuusjes verzint om een belabberd fysiek te hebben en niet de waarheid durft te zeggen dat jijzelf de discipline mist. Een shape liegt nooit en de spelregels zijn voor iedereen hetzelfde, het verschil zit hem puur in diegene die wel doorzettingsvermogen hebben en diegene die dat niet hebben.
Belabberd? Wat praat jij toch zo graag over anderen je kent me niet eens? Mijn discipline is elke ochtend 5/7 : 7u30 Gym uurtje kracht training, daarbuiten 40min fietsen per dag, 20k-30k stappen per dag, 1-2x per week thaibox, 1 x MMA, voeding zit echt goed ik eet hoog eiwitten, "goeie" vetten, groenten en low carbs. Ga jij een beetje je armen trainen en blast er nog zoveel in als je wil maar praat niet alsof je alles weet en voor iedereen kan spreken elk lichaam is ook gewoon anders.

Whaha mensen toch met hun 30. Ik ben 41 en ga als een speer.
Ja ik ga ook lekker als een speer voel me top maar enige wat ik merk is dat ik toch sneller aankom met ouder worden ben er nu 37. Maar boeie topic f**k :) doe lekker wat je wil.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.950
Eerst nog maar eens 30 worden hehe

• #5.951
Winny gaat eruit, gisteren de dose opgesplit maar na inname van de eerste 25mg al zo vermoeid dat ik een powernap heb gedaan.
Toen vervolgens de volgende 25mg pre workout genomen en na m'n workout weer gelijk een powernap moeten doen.
Dus f**k die shit lol.
Vandaag rustdag en voel me gewoon weer top, dus ik laat de winny voor wat het is.

Planning nu:
Heel de week gewoon rustig aan qua eten 3500-4000 kcal, wel 60 min cardio + 10-15k stappen
Nog ergens ff zonnebanken met MT2
Dan vrijdag kapper

Maandag 30 min cardio, 10k stappen, en dan nog een upperbody training, dinsdag een lowerbody training + 30 min cardio
Woensdag rust + ontharen
Donderdag rust + wellness + spray tan
Vrijdag carbs + shotje whiskey

Dag van de shoot zelf 's Avonds uiteten met schoonfam.
Dag erna ontbijten met champagne en de hele dag zondigen, heb nog wat dingen te vieren die ik dus niet kon vieren door deze prep shizzle :p

Zou met die welness oppassen. Dag vooraf ontharen en dan in al die olie/zout baden kan niet bevorderend zijn voor de huid.
Zonnebank zou ik zeker skippen zodat je geen extra vocht gaat vasthouden.

Zou laatste week eigenlijk gewoon “rusten” en niks anders dan normaal doen en stappen ook niks extreems.

• #5.953
Zou met die welness oppassen. Dag vooraf ontharen en dan in al die olie/zout baden kan niet bevorderend zijn voor de huid.
Zonnebank zou ik zeker skippen zodat je geen extra vocht gaat vasthouden.

Denk niet dat ik na een week zonnebank daar nog water van vast houdt toch? Voorderest eens met wat je zegt

• Like
Waarderingen: AK
  • #5.954
Lichaam is toch aardig vermoeid dus heb logbook ff geditched en doe wat fun trainingen/beetje deload

Halfuurtje cardio pd

81kg nu

17717933-13CB-452D-B0F9-DDDCCE29008E.jpeg

Whaha mensen toch met hun 30. Ik ben 41 en ga als een speer.
Is gewoon de mindset die van veel mensen verkeerd is.

Op mijn 16-19 kon ik 2 keer per week naar de frituur gaan zonder dik te worden met dagelijks 3000 kcal. Maar toen ging ik 4 keer per week naar de gym, en trainde ik veel harder + ik reed elke dag een halfuur met de fiets. Met 11% vet gehalte gemeten via een huidplooi meter.

Tussen mijn 21ste en 33ste moest ik dat niet proberen of mijn vetgehalte steeg boven de 25%.

Nu ik dit jaar terug begonnen ben met 2 x week naar de gym te gaan, kan mijn lichaam al terug tegen MacDonalds als post work-out op 2500 kcal per dag.

Laatst bewerkt:
Zag in een comment dat je de komende tijd niet gaat focussen op bb’ing/ die trainingsstijl.

Why?

• #5.957
1712231718440.png

Hier nog wat foto's gemaakt met m'n voorcamera, betere kwaliteit, red het nog net 9 dagen denk ik om niet helemaal vettig te raken. Sta nu wel echt goed vol :)

• #5.958
Zag in een comment dat je de komende tijd niet gaat focussen op bb’ing/ die trainingsstijl.

Why?
Ik ga nog wel krachttraining en voeding doen maar niet de main focus, daarom ook cruisen en alles op een laag pitje.

Bedoel het meer alsin, ik ga niet komend jaar voor maximale progressie, alles wat ik boek is mooi meegenomen. Ik ga komend jaar eerst wat persoonlijke doelen afwerken (opleidingen/cursussen/omzet kwartaal doelen die ik hoop te behalen).
Heb ook redelijk wat dingen die ik wil ondernemen waaronder evenementen en dat is ook een hoop geregel, heb nog wat vrienden die ook ondernemingen zijn gestart in verschillende sectoren waar ik het een en ander kan en wil bijdragen.
Dus hierna wordt het gewoon volledige focus op ondernemen en daarna komt bb wel weer :D

• #5.959
Na dit jaar cruisen ga ik overigens nog wel 1 blast doen omdat ik er gewoon heel nieuwsgierig naar ben

En dat wordt dus een controversiële old school blast

Namelijk test/deca/dbol met primo

Ben erg benieuwd naar de moonface :roflol:

NPP heb ik al geprobeerd, ben benieuwd of deca in enige optiek verschil gaat maken of dat het alleen maar meer water retentie zal zijn

Ook met het geld wat ik dan dat jaar niet aan gear heb uitgegeven wil ik GH en slin erbij pakken

82kg nu

Gains gaan als een trein

B396CCC7-1DE1-4414-A423-B53F5D0C639E.jpeg

• #5.960
Laatste training zit erop

82,5kg nu

Straks eens omtrekken meten want ben volgens mij nog niet eerder zo groot geweest als nu lol

Vanaf volgende week wat aanpassingen in mn split

Meer chest/schouder en arm volume

313CE528-17E8-4B8B-808E-72FBC6212EE7.jpeg

Terug
Naar boven