wovano
wvncoaching.nl
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Coach
Anabolen
Supplementen
Voeding
Training
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 49.812
Vanaf je 60steOnzin? Je metabolisme vertraagd wel degelijk met het ouder worden, door hormonale veranderingen etc. zoek een beetje op. Jij bent echt altijd lekker strak in de attack herelax all knowing god. Ik heb het duidelijk gemerkt vroeger ik at alles kwam niet bij met ouder worden zwaar verandering in gekomen. En ik sport terug meer, voeding veel beter ik snoep niet buiten 1 cheatday, ik drink alleen water of smorgens een zero energie, ik eet geen fastfood buiten 1 cheatday. Maar whatever ik spreek voor me zelf en veel andere die ik ken als jij er geen last van hebt goed toch?
Menselijke stofwisseling piekt vroeg en daalt laat
De menselijke stofwisseling piekt veel eerder en neemt pas veel later af dan tot voor kort werd aangenomen, zo blijkt uit onderzoek door Herman Pontzer e.a. gepubliceerd in Science.

relax all knowing god. Ik heb het duidelijk gemerkt vroeger ik at alles kwam niet bij met ouder worden zwaar verandering in gekomen. En ik sport terug meer, voeding veel beter ik snoep niet buiten 1 cheatday, ik drink alleen water of smorgens een zero energie, ik eet geen fastfood buiten 1 cheatday. Maar whatever ik spreek voor me zelf en veel andere die ik ken als jij er geen last van hebt goed toch?
doe lekker wat je wil.