Fitness Seller

ongekookte rijst eten

Als je ongekookte rijst eet gaat het later in je maag opzetten(net als in het kook process) En geloof me dit wil je niet!

Ik doe zelf een horeca opleiding en weet hoe gevaarlijk dit kan zijn! Net zoals Vihea zei; probeer eens couscous

• Topic Starter Topic Starter
oke thx. dan moet ik die 4 pakken zilvervlies rijst maar later opeten :(

HAha:P wat je misschien ook kan doen is als je rijst gaat koken, een bouilon blokje toevoegen of wat sambal(hou zelf van pittig eten vandaar) Experimenteer eens!

kheb al eens een kruide bouillon blokje toegevoegd (een halve met heel weinig rijst) en ik moest al bijna overgeven als ik het rook. misscien een beetje overdreven :o maar ik houd ook wel van pittig dus ga ik een proberen

Droge rijst kokhalzen? Zit nogal weinig smaak aan dus lijkt me sterk dat je daarvan kan kokhalzen. Je stelt je gewoon aan denk ik?

nee pap werk ik zo naar binnen net zoals kwark

Oke nouja ik kan niks zeggen ik krijg weer geen magere franse kwark van de ah naar binnen :p En pap is wel makkelijk weg te krijgen. Maar rijst vind ik heerlijk, alhoewel ik wel moet zeggen dat ik (lees: mijn moeder) er altijd kip bij doe (gekruid) :D Maar zonder die kip lust ik het ook.

ga ik zeker lezen alleen ik heb niet genoeg geld om elke dag kip mee naar school te nemen

kheb al eens een kruide bouillon blokje toegevoegd (een halve met heel weinig rijst) en ik moest al bijna overgeven als ik het rook. misscien een beetje overdreven :o maar ik houd ook wel van pittig dus ga ik een proberen

Ja wie pakt er nu kruide bouillon.
Pak vlees bouillon of kippenbouillon, dat zal wel beter smaken.

okiedokie ik denk dat ik met alle tips die ik nu verzameld heb nu wel een rijstmaaltijd kan maken voor mee naar school. van mij mag ie op slot ;)

ga ik zeker lezen alleen ik heb niet genoeg geld om elke dag kip mee naar school te nemen

Je hebt waarschijnlijk weinig geld, maar misschien overschat je ook de kost van kip. Ik koop mijn kip voor 3,5 euro (600 gram, 3à4 filets). Vriesvak Aldi.

oh die tip kan ik wel goed gebruiken :D ga eens ff langs daar (hebben wel meer goedkoop voedsel daar volgens mij)

nee volkoren brood met korst :D ik heb een meisje in de klas en die neemt 2 boterhammen mee maar die geeft ze dan aan mij omdat zij geen honger heeft ofzow :S

nee volkoren brood met korst :D ik heb een meisje in de klas en die neemt 2 boterhammen mee maar die geeft ze dan aan mij omdat zij geen honger heeft ofzow :S
:sd:

Maar echt gewoon rijst eten man, hoeft ook niet dagelijks. Beetje afwisselen met pasta etc.

Of omdat ze je ziet zitten en zichzelf te dik vindt.

Als je rijst niet lust, eet dan geen rijst man. Simpel.

Anders mix je het met iets, spinazie werkt goed aangezien dat de smaak overheerst.

Maak er anders een pap van ofzo.

Terug
Naar boven