Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Droge rijst kokhalzen? Zit nogal weinig smaak aan dus lijkt me sterk dat je daarvan kan kokhalzen. Je stelt je gewoon aan denk ik?
kheb al eens een kruide bouillon blokje toegevoegd (een halve met heel weinig rijst) en ik moest al bijna overgeven als ik het rook. misscien een beetje overdrevenmaar ik houd ook wel van pittig dus ga ik een proberen
ga ik zeker lezen alleen ik heb niet genoeg geld om elke dag kip mee naar school te nemen
Ik eet al 16 boterhammen op school maar ik wilde er nog wat bij doen ( bakkie rijst)

nee volkoren brood met korstik heb een meisje in de klas en die neemt 2 boterhammen mee maar die geeft ze dan aan mij omdat zij geen honger heeft ofzow :S

wtf hoezo superdude?
Maar echt gewoon rijst eten man, hoeft ook niet dagelijks. Beetje afwisselen met pasta etc.
nee volkoren brood met korstik heb een meisje in de klas en die neemt 2 boterhammen mee maar die geeft ze dan aan mij omdat zij geen honger heeft ofzow :S