MuscleMeat

ongekookte rijst eten

De rijst gewoon koken, daarna nachtje in de koelkast.
Vervolgens in blender met water of melk en indien als volledige maaltijd wat whey en/of olie toevoegen.

verteerd niet.

probeer witte rijst, want ik vind zilvervlies rijst ook niet te vreten. Kook me kip altijd in een pan met van alles doorheen uien kruiden etc en kook me witte rijst. Wanneer het klaar is giet ik de olie samen met de uien over het rijst (heerlijK)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
thx nador

Misschien maak je je rijst wat te droog?
In ieder geval, bak een eitje, snijdt het in stukjes en doe het erbij. Dan eventueel met kip.

Doet me denken aan Nasi dat je beschrijft :p
Klopt dit? :)

Je verteerd ongekookte rijst niet, dus je schijt het net zo uit (hopelijk voor jou iets zachter)

Ja had dit ook in gedachten toen ik het las, hoe in godsnaam kun je ongekookte rijst verteren? Heb je al eens die korreltjes vastgepakt, je kan ze amper breken :P

Nee zeker niet.. veel eiwitten in he..

Onvoorstelbaar dat nog niemand hierop heeft gereageerd. Iemand die blijkbaar geen **** van voeding weet beweert hier dat mayo goed voor je is "omdat er veel eiwitten inzitten". In mayo zitten NAUWELIJKS eiwitten, alleen maar HEEL VEEL vetten. Mayo is dus zeker WEL slecht voor je.

Onvoorstelbaar dat nog niemand hierop heeft gereageerd. Iemand die blijkbaar geen **** van voeding weet beweert hier dat mayo goed voor je is "omdat er veel eiwitten inzitten". In mayo zitten NAUWELIJKS eiwitten, alleen maar HEEL VEEL vetten. Mayo is dus zeker WEL slecht voor je.

:orly: er zitten goede vetten in

Ja ook, maar daar ging het niet om aangezien de issue hier eiwitten was. En zoveel onverzadige vetten als er in mayo zitten lijkt me ook niet goed als je hier echt veel van naar binnen werkt. Zie hier de inhoud van onze Calvé mayo:

Voedingswaarde:
Voedingswaarde per 100 ml:

Energie 2800 Kj (690 Kcal)
Eiwitten 1g
Koolhydraten 3g, wv. suikers 3g
Vet 75g, wv. verz. 6g, onverz. 48g, mov 21g
Vezels minder dan 0,5g
Natrium 0,37g

uitstekende bron van vetten dus. Verzadigde vetten zijn juist minder goed.

Echt he, veel succes met je pot mayo per dag eten dan. Kijken wat voor impact dit op je lichaam zal hebben. Een grote hoeveelheid onverzadigde vetten is ook slecht! Dit is gewoon een enorme caloriebom die een BBer beter in zeer kleine mate moet nemen.

Laatst bewerkt:
Echt he, veel succes met je pot mayo per dag eten dan. Kijken wat voor impact dit op je lichaam zal hebben. Een grote hoeveelheid onverzadigde vetten is ook slecht! Dit is gewoon een enorme caloriebom die een BBer beter in zeer kleine mate moet nemen.

elke dag een pot mayo? Wie heeft het daarover? Ik heb het erover dat vetten essentieel zijn. Ga anders lekker in een hoekje zitten huilen

Laatst bewerkt:
elke dag een pot mayo? Wie heeft het daarover? Ga anders lekker in een hoekje zitten huilen

Je bent alleen mayo de hemel in aan het prijzen terwijl het een caloriebom van hier tot tokyo is, daar gaat het hier over. En het wordt eerder in een hoekje zitten lachen zodra je de effecten van veel mayo eten op je lichaam zal ondervinden :)

Terug
Naar boven