Fitness Seller

Contest Log Onit's Contest Log 2025 – 11 Weeks All In

Gewoon clen poppen hoef je geen cardio te doen

huheuheuehu

• Aye
Waarderingen: Onit
  • Topic Starter Topic Starter
Legs 1 - 3 sep 2025

Weinig zin om benen te trainen. Hele dag tegenop gezien. Eerst 10 min gewandeld op de treadmill (= focus, warm worden + meteen wat steps). Na het wandelen begon het te kriebelen.

Goede sessie neergezet. Haal altijd veel plezier en voldoening uit deze sessie. Mede doordat ik lange tijd knieklachten gehad heb en het herstel eindelijk z’n vruchten aan het afwerpen is.

Cijfer: 7,5/10

Matrix seated leg curl
72kg x 10
57kg x 12

Panatta smith machine squat
100kg x 8
80kg x 12

Elke sessie van te voren de smith enigszins rechttrekken. Staat vaak scheef.

Panatta super leg press 45°
90kg x 11
70kg x 10

De Panatta leg press begin ik steeds meer onder de knie te krijgen. Voelt anders dan andere leg presses. Goede pomp en ‘burn’. Al doe ik nog steeds minder dan de helft van wat andere in de gym doen. :emo:

Matrix leg extensions
80,4kg x 10
63kg x 12

Door de tips van @vntl begin ik ook de leg extensions beter te voelen. Geen tot nauwelijks pijn hiermee.

Panatta lying leg curl
45kg x 9
35kg x 13

Panatta hip adductor
100kg x 11
80kg x 12
80kg x 10

Panatta seated calf raises
> rustdag

Cardio
+ 60 min. (niet post-workout @Seth_fit)

Ik zal morgen even een korte wekelijkse update geven. Ga t/m de shoot niet al te veel blootgeven. De foto’s mogen voor zich spreken.

Push 2 - 5 sep 2025

Wat later getraind dan normaal. Ondanks het latere moment ging de training vrij goed. Progressie op de oefeningen en heel gebleven.

Cijfer: 7/10

X-load plate loaded incline chest press
90kg x 6
80kg x 8

Panatta slight decline smith machine press
75kg x 9
55kg x 13

Matrix seated cable fly
17kg x 11
12,5kg x 13
12,5kg x 9

Panatta side lateral raise machine
47kg x 13
45kg x 10
35kg x 14

Schouders... Filmen volgende keer.

SA Matrix cable rear delt fly
7,9kg x 10
5,7kg x 15
5,7kg x 11

Dumbbell bicep curl
> rustdag

Dumbbell preacher curl
> rustdag

Matrix cable ab crunch
> rustdag

Decline reverse crunch
> rustdag

Cardieu
+60 min.

Waarom doe je zoveel dingen op een rustdag?

Waarom doe je zoveel dingen op een rustdag?
Tijdsnood in de gym + moet toch naar de sportschool op m’n rustdag voor cardio. Kan ik meteen armen, kuiten en abs meepakken.

Wat kortere sessies nu is wel fijn ivm cardio.

Pull 2 - 6 sep 2025

Eerste sessie met de Versa Gripps. Bevalt goed. Makkelijk in gebruik en wat extra reps eruit kunnen persen. Wel moeten strijden op de 2e helft van de sessie om m’n targets te halen.

IMG_0091.jpeg

Panatta machine pullover
80kg x 13
80kg x 10
65kg x 11

Barbell row
100kg x 10
80kg x 16

Panatta lat pulldown (upper back)
70kg x 9
55kg x 12

Close grip pulldown (lat focus)
65kg x 9
50kg x 12

Cable low row (lat focus)
70kg x 10
55kg x 13

Dumbbell lying tricep extension
> rustdag

SA Overhead dumbbell extension
> rustdag

Cardieu
+ 30 min

Pull 2 - 6 sep 2025

Eerste sessie met de Versa Gripps. Bevalt goed. Makkelijk in gebruik en wat extra reps eruit kunnen persen. Wel moeten strijden op de 2e helft van de sessie om m’n targets te halen.

IMG_0091.jpeg

Panatta machine pullover
80kg x 13
80kg x 10
65kg x 11

Barbell row
100kg x 10
80kg x 16

Panatta lat pulldown (upper back)
70kg x 9
55kg x 12

Close grip pulldown (lat focus)
65kg x 9
50kg x 12

Cable low row (lat focus)
70kg x 10
55kg x 13

Dumbbell lying tricep extension
> rustdag

SA Overhead dumbbell extension
> rustdag

Cardieu
+ 30 min
Ik gebruik ze al jaren. Super goed.

• Whydym
Op een rustdag alleen cardio toegestaan zoals ik er over denk. En op een pushdag train je ook geen biceps imo🤭 anyway wil dan niet zeggen dat je niet goed traint🫡
Mensen moeten minder in splits denken. Als je armen achterlopen, dan kan het meerwaarde hebben om ze op legday mee te pakken. Dan zijn ze nog fris en fruitig.

Als ik m’n biceps op push en triceps op pull pak, kan ik er meer uithalen + beter voor m’n belastbaarheid (= minder pijntjes).

En thanks amigo. Doe m’n best.

Mensen moeten minder in splits denken. Als je armen achterlopen, dan kan het meerwaarde hebben om ze op legday mee te pakken. Dan zijn ze nog fris en fruitig.

Als ik m’n biceps op push en triceps op pull pak, kan ik er meer uithalen + beter voor m’n belastbaarheid (= minder pijntjes).

En thanks amigo. Doe m’n best.
Yes maat ik weet dat je max gas geeft🔥🔥
Zei ook niet dat het verkeerd was! Alleen de naam push of pull klopt dan niet😜 laten we het split noemen😃

Yes maat ik weet dat je max gas geeft🔥🔥
Zei ook niet dat het verkeerd was! Alleen de naam push of pull klopt dan niet😜 laten we het split noemen😃
Zal het voortaan Push + biceps -/- triceps noemen en pull + triceps -/- biceps.

Week 8: check-in 3 weeks out
(05-09-2025)

Toch maar even een wekelijkse update toegevoegd, zodat jullie een goed beeld krijgen van het proces. Betreft de check-in van afgelopen vrijdag (05-09-2025). Check-ins geven een iets vertekend beeld, omdat ik nu tweewekelijks een check-in toe (maandag/vrijdag). Daardoor wijkt het aantal cardio en trainingen af. Normaliter gaat de check-in over één week, dus derhalve komen deze lager uit.

Lichaamsmetingen

• Gewicht: 95.3kg (+0,6)
  • Armomtrek (aangespannen): 39 cm (-0.5)
  • Bovenbenenomtrek (aangespannen): 61 cm (-)
  • Taille (navel): 80 cm (-0,5)
  • Taille (smalste punt): 78,5 cm (-0,5)

Voeding & Supplementen
  • Voedingsschema: precies gevolgd
  • Eetlust: 6/10
  • Food cravings: 7/10
  • Supplementenplan: 10/10
  • Vrije maaltijd: geen
  • Verteringsproblemen: opgeblazen gevoel/slechte stoelgang

Training & Cardio
  • Krachttraining: 3 sessies, krachtvooruitgang
  • Pomp tijdens training: 8/10
  • Spierpijn: 6/10
  • Cardio: 1x30 min + 3x60 minuten
  • Gemiddelde stappen per dag: 8.562

Herstel & Slaap
  • Gemiddelde slaapduur: 7 uur per nacht
  • Uitgerustheid: 6/10

Mentale status
  • Motivatie: 8/10

Gezondheid
  • Rusthartslag: 89 bpm
  • Nuchtere bloedglucose: 4.8 mmo/l
  • Bloeddruk: 113/81 mmHg

Toelichting
Wat vochtophoping. Sokken staan in m’n benen. Verder niks te vermelden.

Je rusthartslag is wat aan de hoge kant wellicht dat je daarom wat minder uitgerustheid hebt? Idee waar de slechte kaka vandaan komt?

• Like
Je rusthartslag is wat aan de hoge kant wellicht dat je daarom wat minder uitgerustheid hebt? Idee waar de slechte kaka vandaan komt?
Zowel retatrutide als clenbuterol verhogen de rusthartslag dus dat is niet zo extreem hoog. Ik had zelf op reta ongeveer +10-15 bpm en clen er bovenop voegde nog eens hetzelfde toe. Inmiddels zelf alleen nog low dose reta erin en hij zakte vrijwel meteen terug naar 70 en helemaal zonder reta zal die nog iets zakken. Dus niet zo spannend.

• Like
Zowel retatrutide als clenbuterol verhogen de rusthartslag dus dat is niet zo extreem hoog. Ik had zelf op reta ongeveer +10-15 bpm en clen er bovenop voegde nog eens hetzelfde toe. Inmiddels zelf alleen nog low dose reta erin en hij zakte vrijwel meteen terug naar 70 en helemaal zonder reta zal die nog iets zakken. Dus niet zo spannend.
Ik dacht die is aan het trennen ofzoow🤭

• Like
  • Like
Heb je je loopband ondertussen al binnen?

• Like
Kleine update

Eventjes wat minder updates gegeven. Afgelopen dagen kwam ik mezelf mentaal en fysiek tegen. Hoort erbij. Daardoor prioriteit gegeven aan wat op dit moment belangrijk is en wat minder online geweest. De bal rolt nog steeds.

Shoot is een week verplaatst. Andere locatie en andere fotograaf. Dus een week extra speling. Heb ik zin in een extra week? Nee, niet bepaald. Geeft aan de andere kant wel mentaal wat rust. Ben nog niet shoot ready.

Klachten onderbuik/darmen/blaas zijn ook weer terug. Heb daar alleen last van als ik aan het werk ben op kantoor. Zal dus waarschijnlijk houding en/of stress gerelateerd zijn. Geen idee wat ik anders kan doen. Door de pijn/irritatie is het lastig om voldoende te drinken (5L) + bewegen is pijnlijk en dus ook het trainen.

Hierdoor inderdaad een hogere rusthartslag. Al geeft m'n FitBit een lagere rusthartslag aan dan m'n bloeddrukmeter. FitBit meet daadwerkelijk op momenten waarbij je 'tot rust' bent gekomen (slaap o.a.). Verhoging van de rusthartslag door reta zou na een x aantal weken wel afnemen blijkt uit de onderzoeken.

Heb je je loopband ondertussen al binnen?

Heb de loopband even on-hold gezet. Heb het goed kunnen afhandelen met desbetreffende partij. Heb aangegeven dat ik er nog over nadenk of ik een nieuwe band wil ontvangen of niet. Heb even geen zin om me daar druk over te maken én voorkeur gaat inmiddels uit naar een loopband met een hogere incline mogelijkheid (10%).

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven