- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tijdsnood in de gym + moet toch naar de sportschool op m’n rustdag voor cardio. Kan ik meteen armen, kuiten en abs meepakken.
Ik gebruik ze al jaren. Super goed.Pull 2 - 6 sep 2025
Eerste sessie met de Versa Gripps. Bevalt goed. Makkelijk in gebruik en wat extra reps eruit kunnen persen. Wel moeten strijden op de 2e helft van de sessie om m’n targets te halen.
![]()
Cijfer: 7/10
Panatta machine pullover
80kg x 13
80kg x 10
65kg x 11
Barbell row
100kg x 10
80kg x 16
Panatta lat pulldown (upper back)
70kg x 9
55kg x 12
Close grip pulldown (lat focus)
65kg x 9
50kg x 12
Cable low row (lat focus)
70kg x 10
55kg x 13
Dumbbell lying tricep extension
> rustdag
SA Overhead dumbbell extension
> rustdag
Cardieu
+ 30 min
Maar dan is het toch geen rustdag?Tijdsnood in de gym + moet toch naar de sportschool op m’n rustdag voor cardio. Kan ik meteen armen, kuiten en abs meepakken.
Wat kortere sessies nu is wel fijn ivm cardio.
Op een rustdag alleen cardio toegestaan zoals ik er over denk. En op een pushdag train je ook geen biceps imo🤭 anyway wil dan niet zeggen dat je niet goed traint🫡
Mensen moeten minder in splits denken. Als je armen achterlopen, dan kan het meerwaarde hebben om ze op legday mee te pakken. Dan zijn ze nog fris en fruitig.Op een rustdag alleen cardio toegestaan zoals ik er over denk. En op een pushdag train je ook geen biceps imo🤭 anyway wil dan niet zeggen dat je niet goed traint🫡
Yes maat ik weet dat je max gas geeft🔥🔥Mensen moeten minder in splits denken. Als je armen achterlopen, dan kan het meerwaarde hebben om ze op legday mee te pakken. Dan zijn ze nog fris en fruitig.
Als ik m’n biceps op push en triceps op pull pak, kan ik er meer uithalen + beter voor m’n belastbaarheid (= minder pijntjes).
En thanks amigo. Doe m’n best.
Zal het voortaan Push + biceps -/- triceps noemen en pull + triceps -/- biceps.Yes maat ik weet dat je max gas geeft🔥🔥
Zei ook niet dat het verkeerd was! Alleen de naam push of pull klopt dan niet😜 laten we het split noemen😃
Goeie😜Zal het voortaan Push + biceps -/- triceps noemen en pull + triceps -/- biceps.
Zowel retatrutide als clenbuterol verhogen de rusthartslag dus dat is niet zo extreem hoog. Ik had zelf op reta ongeveer +10-15 bpm en clen er bovenop voegde nog eens hetzelfde toe. Inmiddels zelf alleen nog low dose reta erin en hij zakte vrijwel meteen terug naar 70 en helemaal zonder reta zal die nog iets zakken. Dus niet zo spannend.Je rusthartslag is wat aan de hoge kant wellicht dat je daarom wat minder uitgerustheid hebt? Idee waar de slechte kaka vandaan komt?
Ik dacht die is aan het trennen ofzoow🤭Zowel retatrutide als clenbuterol verhogen de rusthartslag dus dat is niet zo extreem hoog. Ik had zelf op reta ongeveer +10-15 bpm en clen er bovenop voegde nog eens hetzelfde toe. Inmiddels zelf alleen nog low dose reta erin en hij zakte vrijwel meteen terug naar 70 en helemaal zonder reta zal die nog iets zakken. Dus niet zo spannend.
Ik heb niet alles van de log gevolgd eigenlijk dus ik weet ook even niet of ik al teveel heb gezegd. Maar verdere info om te delen laat ik aan Tino.
Zowel retatrutide als clenbuterol verhogen de rusthartslag dus dat is niet zo extreem hoog. Ik had zelf op reta ongeveer +10-15 bpm en clen er bovenop voegde nog eens hetzelfde toe. Inmiddels zelf alleen nog low dose reta erin en hij zakte vrijwel meteen terug naar 70 en helemaal zonder reta zal die nog iets zakken. Dus niet zo spannend.