Fitness Seller

Onnatuurlijk

Hoi ik ben emo geef me aandacht pls.

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

meteen een ban voor ray erbij voor het posten van niks anders dan 'negeer/ban chrisje'.

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ---------
Hoi ik ben emo geef me aandacht pls.

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

meteen een ban voor ray erbij voor het posten van niks anders dan 'negeer/ban chrisje'.

lid sinds 2013 , meh /skip next negeer..

Laatst bewerkt:
Wat ik vooral zwak, dom vind van bepaalde bodybuilders is dat ze spotten met ecto's enz. Alsof veel spieren hebben beter is.. En als je wat traint moet je zoiezo op je voeding letten, benen trainen.. Het is verkeerd om bv alleen biceps en borst te trainen enz, benen niet te trainen.. Alsof je niet gewoon wat voor je plezier kan trainen en om wat vorm in het bovenlichaam te hebben.

Corleoné hadden we idd nog te kort :roflol:

Idd dom Corleoné, dat BB vinden dat veel spieren (en kracht) hebben beter is, dat is zoiets als een schaatser die vindt dat kortere tijden halen beter is, of een atleet die vindt dat hoger springen beter is, of een snowboarder… etc

En BB trainen dus blijkbaar met tegenzin, want een gebalanceerd lichaam halen is no fun. Goed bezig.

• Topic Starter Topic Starter
Als we allemaal een privé bericht sturen kunnen we een groot probleem oplossen ( Ray ). We kunnen het echt wel voor elkaar krijgen om deze parasiet van DBB te laten verdwijnen. Ik stel voor dat we de berichten zoveel mogelijk synchroniseren, dus bijvoorbeeld allemaal morgen om 13:00 een berichtje sturen naar zoveel mogelijk mods? Meedoen allemaal!

Als we allemaal een privé bericht sturen kunnen we een groot probleem oplossen ( Ray ). We kunnen het echt wel voor elkaar krijgen om deze parasiet van DBB te laten verdwijnen. Ik stel voor dat we de berichten zoveel mogelijk synchroniseren, dus bijvoorbeeld allemaal morgen om 13:00 een berichtje sturen naar zoveel mogelijk mods? Meedoen allemaal!
Als je een rode kaart wilt vangen een prima idee.

Als je niet weet wat een rode kaart is kun je er ook geen krijgen ( ongeschreven regel van DBB ).

Wat ik vooral zwak, dom vind van bepaalde bodybuilders is dat ze spotten met ecto's enz. Alsof veel spieren hebben beter is.. En als je wat traint moet je zoiezo op je voeding letten, benen trainen.. Het is verkeerd om bv alleen biceps en borst te trainen enz, benen niet te trainen.. Alsof je niet gewoon wat voor je plezier kan trainen en om wat vorm in het bovenlichaam te hebben.

Dat alleen borst trainen slecht is, is zo goed als wetenschappelijk onderbouwd, Corleone.
Het zorgt namelijk voor een vergroot risico op blessures, wat natuurlijk logisch is als je lichaam niet in balans is.

Een objectief beeld hebben is handig, maar je moet er niet in doorslaan, waar jij obviously naar neigt.

Wat is dat nou weer voor een wetenschappelijke onzin. Als hij borst mooi vind laat hem lekker borst trainen. Ik vertel jou toch ook niet dat jij piercings moet zetten / je haar zwart moet zetten, iedereen zijn eigen mening.

Wat is dat nou weer voor een wetenschappelijke onzin. Als hij borst mooi vind laat hem lekker borst trainen. Ik vertel jou toch ook niet dat jij piercings moet zetten / je haar zwart moet zetten, iedereen zijn eigen mening.

Alleen borst trainen zorgt onder anderen voor een kromming in de rug.
Tenzij Corleone de nieuwe Hunchback van Notredame wilt worden, zie ik niet in waarom hij (in zijn voorbeeld) alleen borst zou moeten trainen. Dan zou het zelfs gezonder zijn om niet te trainen.

Je zou zelfs ook alleen borst kunnen trainen en piercing zetten.

Of piercings laten zetten tijdens het borst trainen, technisch gezien kan het gewoon.

Dan train je toch ook gewoon je hamstrings erbij, blijf je iig rechtop lopen.

En wat heeft het emo zijn nou weer te maken met bodybuilding? Dacht dat jullie spieren aan wilden zetten in plaats van discussiëren over mijn leven wat kennelijk zo interessant is voor de meesten hier.

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

Jawel, de hamstrings zitten aan de achterkant van je lichaam, als je die traint word je houding daardoor rechtop getrokken.

Wat kom je eigenlijk op een bb forum doen als je het niks vindt?
Je kan beter terug kruipen in je holletje en jezelf snijden ofzo.

fl**ker toch op man.

En wat heeft het emo zijn nou weer te maken met bodybuilding? Dacht dat jullie spieren aan wilden zetten in plaats van discussiëren over mijn leven wat kennelijk zo interessant is voor de meesten hier.

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

Jawel, de hamstrings zitten aan de achterkant van je lichaam, als je die traint word je houding daardoor rechtop getrokken.

Jij zou het dus niet erg vinden als je er na verloop van tijd zo uit ziet?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens mij heb ik hier meer zinnigs te vertellen dan iemand die een beetje emo's af gaat kraken over het internet, flauw hoor.

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Zulke bochels worden altijd heel overdreven door de media, valt irl allemaal wel mee.

Volgens mij heb ik hier meer zinnigs te vertellen dan iemand die een beetje emo's af gaat kraken over het internet, flauw hoor.

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Zulke bochels worden altijd heel overdreven door de media, valt irl allemaal wel mee.

Ben ik t volkomen mee eenschhhhh

Terug
Naar boven